معرفی و دانلود کتاب پنج قطعه اصلی پازل زندگی: راهنمایی برای موفقیت فردی

عکس جلد کتاب پنج قطعه اصلی پازل زندگی: راهنمایی برای موفقیت فردی
قیمت:
24000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پنج قطعه اصلی پازل زندگی: راهنمایی برای موفقیت فردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پنج قطعه اصلی پازل زندگی: راهنمایی برای موفقیت فردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پنج قطعه اصلی پازل زندگی: راهنمایی برای موفقیت فردی

جیم ران در کتاب پنج قطعه اصلی پازل زندگی: راهنمایی برای موفقیت فردی، با بیان دیدگاه‌ها و نظریات بی‌نظیر و استثنائی خود، امید و انگیزه را در شما بیدار می‌کند و به سوی یک زندگی سرشار از موفقیت هدایتتان می‌نماید. این کتاب معروف‌ترین اثر او به شمار می‌آید.

موفقیت بسیار شگفت‌انگیز و زودگذر است و مزیت‌هایش را فقط در اختیار افرادی می‌گذارد که سخت به‌ دنبالش هستند. گرایش به موفقیت اهمیت زیادی دارد و مطابق ذات پیچیده‌ی طبیعت، باید موفقیت را به سمت خود جذب کنید نه آنکه به دنبالش باشید. پاداشی که به‌ دست می‌آورید و پیشرفت شما، نه فقط با تلاش شدید، بلکه با تبدیل شدنتان به انسانی بهتر به‌ دست خواهد آمد و نتایجی که به سوی شما جذب می‌شود، مطابق آن‌ چیزی است که هستید.

جیم ران اصل فلسفه‌ی رشد شخصی، موفقیت و خوشبختی را در کتاب پنج قطعه اصلی پازل زندگی: راهنمایی برای موفقیت فردی (The Five major pieces to the life puzzle) اینطور بیان می‌کند که "برای بیشتر داشتن باید ابتدا انسان‌های بهتری شوید".

فرآیند تغییر چگونه آغاز می‌شود؟

تغییرات معمولاً از دو منبع آغاز می‌شوند. نخست، ممکن است بخواهید از یأس و ناامیدی فرار کنید. بعضی مواقع شرایط چنان غیر‌قابل کنترل هستند که دیگر به‌ دنبال پاسخ برای سؤالاتتان نیستید زیرا تصور می‌کنید زندگی شما پر از سؤالات حل نشدنی است. اما همین حس یأس شدید باعث می‌شود تا شما به دنبال راه‌حل باشید. یأس نتیجه‌ی اجتناب‌ناپذیر غفلت ورزیدن طولانی است که در نهایت شما را وادار به یافتن پاسخی سریع برای چالش‌های زندگی می‌کند.

منبع دیگر برای ایجاد تغییر در زندگی، الهام است. در واقع، هدف جیم ران از نوشتن این کتاب این است که الهام‌بخش شما برای ایجاد تحول در زندگی‌تان باشد. الهام در هر زمان و از هر منبعی ممکن است به شما برسد؛ یک آهنگ، یک کتاب یا یک سخنرانی تأثیرگذار ممکن است باعث الهام بخشیدن شود. داستان زندگی فردی که بر مشکلات غلبه کرده ممکن است احساسات شما را برانگیزد.

کلید موفقیت و خوشبختی چیست؟

همیشه چند اصل اساسی و مهم برای پیشرفت‌های شما در زندگی وجود دارند. این اصول پایه تأثیر شگرفی بر سلامت، خوشبختی و حتی بر حساب بانکی شما دارند. البته برای تغییر در زندگی عقاید محدود نیستند و راه‌های تأثیرگذار زیادی وجود دارد. بنابراین باید بر پنج اصل بنیادی که در این کتاب مطرح شده، متمرکز شوید. این پنج اصل و راه‌کار از میان تعداد زیادی روش‌های دیگر انتخاب شده و تأثیرات خیلی بیشتری روی شما می‌گذارند.

چنان‌چه هر فردی که این کتاب را می‌خواند پنج قطعه‌ی اصلی و تأثیرگذار پازل زندگی را خودش تهیه کند، با صدها پاسخ متفاوت روبه‌رو خواهد شد. البته تمام پاسخ‌ها تا حد زیادی درست خواهند بود، زیرا همه‌ی شما اصول مطمئنی را در نظر می‌گیرید تا به موفقیت برسید.

جیم ران را بیشتر بشناسیم:

جیم ران (Jim Rohn)، یکی از بزرگترین فیلسوفان سرشناس دنیا در حیطه‌ی رشد فردی و تجارت می‌باشد و از او به عنوان یکی از بزرگ‌ترین متفکرین عصر حاضر ستایش شده است. کتاب «پنج قطعه اصلی پازل زندگی» یکی از بهترین و معروف‌ترین آثار او محسوب می‌شود.

در بخشی از کتاب پنج قطعه اصلی پازل زندگی: راهنمایی برای موفقیت فردی می‌خوانیم:

چگونگی فکر کردن ما مهمترین تأثیر را بر تصمیم‌گیری‌های آینده دارد و این درحالی است که شرایط موجود تا این حد تعیین کننده نیستند. آموخته‌های ما شامل افکار ما و نتیجه‌گیری‌هایی است که در برابر چالش‌های زندگی به آن دست پیدا می‌کنیم.

فرآیند یادگیری نقش مهمی در تعیین فلسفه‌ی زندگی افراد دارد. تمام اطلاعاتی که از اطراف به‌دست می‌آوریم روی نحوه‌ی فکر کردن ما اثر می‌گذارند. ذهن انسان دائماً در حال تصویر‌برداری و ضبط لحظه‌ها و صداهای اطراف است. هر تجربه‌ای در نرون‌های مغز ما باقی می‌ماند. هر کلمه، آهنگ، برنامه‌ی تلویزیونی، هر مکالمه و هر کتابی که می‌خوانیم تأثیر الکتریکی یا شیمیایی بر روی کامپیوتر ذهن ما می‌گذارد. هرگونه جریان احساسی، هر فکر و هر فعالیتی که با آن درگیر شویم یک جریان جدید در مغز ما ایجاد می‌کند که با جریان‌های موجود مرتبط می‌شود. هر آنچه تا به‌حال تجربه کرده‌ایم به‌طور دائمی ضبط شده و آن‌چه الان هستیم نتیجه‌ی گرد آمدن ورودی‌هایی است که به طرزی پیچیده با ترکیب ظریفی از موج‌های شیمیایی و الکتریکی مرتبط هستند و در مغز انبار می‌شوند. هر آنچه تا به‌حال در ما و در اطراف ما اتفاق افتاده است شخصیت‌های متمایز و منحصر به فرد ما را تشکیل می‌دهد.

چگونگی استفاده از این اطلاعات و چگونگی جمع‌آوری این اطلاعات فلسفه‌ی شخصی هر فرد را شکل می‌دهد. مشکل این است که بیشتر اطلاعاتی که به‌دست آورده‌ایم باعث شده نتیجه‌گیری اشتباهی از زندگی داشته باشیم و این امر مانع رسیدن ما به هدف شده است. برای برداشتن این موانع باید فلسفه‌ی شخصی خود را مرور، اصلاح و بازبینی کنیم.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
پیشگفتار
مقدمه
فصل 1: فلسفه‌ی شخصی
فصل 2: نگرش
فصل 3: فعالیت
فصل 4: نتایج
فصل 5: سبک زندگی
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پنج قطعه اصلی پازل زندگی: راهنمایی برای موفقیت فردی
نویسنده
مترجممنصوره سادات بیطرف
ناشر چاپیانتشارات آریا گهر
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات126
زبانفارسی
شابک978-600-92810-2-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
24000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پنج قطعه اصلی پازل زندگی: راهنمایی برای موفقیت فردی

سحر قاسمی
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
این کتاب واقعا انگیزه دهنده است. ارزشمند و الهام بخشه،
قرار باشه نت برداری کنی هر صفحش حتما یه مطلب مهم و جالب داره. نویسنده بسیار جذاب مثال میزنه، دنبال صفحات زیاد کردن نیست و برای وقت خواننده ارزش قایله.
پیشنهاد میکنم حتما بخونید تا قدر خودتون و بیشتر بدونید.
سعید عبدالهی
۱۳۹۹/۱۲/۸
من نسخه چاپی این کتاب رو خوندم. به جرات میتونم بگم یکی از بهترین و تاثیرگذارترین کتاب‌هایی بوده که خوندم و پیشنهاد میکنم دوستان علاقه مند به رشد شخصی به دور از رویا پردازی‌های گزاف این اثر عالی رو مطالعه نمایند.
Nazanin Hamidi
۱۴۰۰/۲/۱۷
یکی از بهترین کتاب‌هایی که تا به حال خوندم. ترجمه روان و صریحی داره. ممنونم کتابراه
هوشنگ نورالدینی
۱۴۰۰/۱/۱۷
کتابی است در خصوص شناخت عادتهای غلط و اصلاح عادت‌های خودمان، باور به تواناییها و رشد شخصی
سیدحمید احمدی نژاد
۱۴۰۲/۸/۹
کتاب خیلی خوبی است که هرکسی باید مطالعه کند اگر دوست دارد در مسیر رشد قدم بردارد
Narges Jamalipak
۱۴۰۰/۶/۴
عالی بود کتابی که دوست دارم صدبار بخونمش
بیتا جوان
۱۴۰۰/۵/۲۸
کتابای جیم ران همه عالی و راهگشای زندگی هستن.
Reza JANJANI
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
بهترین کتاب که تا الان خوندم عالی هست جیم ران
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب پنج قطعه اصلی پازل زندگی: راهنمایی برای موفقیت فردی

برای دریافت کتاب پنج قطعه اصلی پازل زندگی: راهنمایی برای موفقیت فردی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.