معرفی و دانلود کتاب پیتر و ارنستو 1: داستان دو تنبل

عکس جلد کتاب پیتر و ارنستو 1: داستان دو تنبل
قیمت:
۲۶۰۰۰ 13000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیتر و ارنستو 1: داستان دو تنبل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیتر و ارنستو 1: داستان دو تنبل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیتر و ارنستو 1: داستان دو تنبل

گراهام آنابل، نویسنده‌ی کتاب پیتر و ارنستو 1: داستان دو تنبل، از قصه‌ی دو دوست قدیمی خواهد گفت؛ دو تنبلِ جنگلی به نام‌های پیتر و ارنستو که هیچ‌وقت از هم جدا نشده‌اند. البته داستان نشانمان می‌دهد همیشه هم اوضاع به یک شکل نمی‌شود، چرا که ارنستو تصمیمش را گرفته درخت محبوبش را رها کند تا راهی سفرِ دور دنیا شود! اما باید ببینیم پیتر هم مثل او فکر می‌کند؟

درباره‌‌ی کتاب پیتر و ارنستو 1: داستان دو تنبل

حتماً در عکس و فیلم‌های مستند، چشمتان به «تنبل»، این موجودات بامزه‌ی جنگلی خورده است. تنبل‌ها آهسته‌ترین موجودات طبیعت‌اند و بیشتر عمرشان را روی تنه‌ی درخت و در حال خواب سپری می‌کنند، اما آیا همه‌ی تنبل‌ها این‌جور هستند یا همیشه یک استثنائی وجود دارد؟ گراهام آنابل (Graham Annable) نویسنده‌ی کتاب پیتر و ارنستو 1: داستان دو تنبل (Peter & Ernesto: A Tale of Two Sloths)، برایمان از ماجرای دوتا از متفاوت‌ترین تنبل‌های دنیا می‌گوید!

پیتر و ارنستو دو دوست همیشگی هستند. آن‌ها دو تنبل‌ِ جنگلی‌اند که از وقتی یادشان است، همیشه کنار هم زندگی کرده‌اند. پیتر و ارنستو ویژگی‌های مشترک زیادی دارند، با یک تفاوت بزرگ! ارنستو همیشه به آسمان خیره می‌شود و از خودش سوال می‌کند: «یعنی جاهای دیگر دنیا چه شکلی هستند؟» او همیشه رؤیای رها کردن درخت و گشتن به دور دنیا را در سر دارد. رؤیایی که بالاخره یک روز جدی می‌شود. ارنستو تصمیمش را گرفته تا از درخت محبوب همیشگی‌اش جدا شود و برود تا جاهای دیگر دنیا را کشف کند؛ اما حتماً می‌‌توانید تصور کنید پیتر، دوست صمیمی ارنستو، چه‌قدر از تصمیم او ترسیده‌ است. پیتر نه‌تنها حاضر نیست جای نرم و گرم خود را رها کند بلکه فکر می‌کند دوستش تصمیم اشتباهی گرفته است. بااین‌حال ارنستو حسابی در کار خود مصمم است و بار سفرش را بسته! پس وقتی راهی سفر دور و دراز خود می‌شود، پیتر در خانه تنها می‌ماند و بدجور از دست او عصبانی می‌شود. اما عاقبتِ این دوری، این دو دوست قدیمی را حتی بیشتر از قبل نزدیک خواهد کرد. باید ببینیم چطور؟!

داستان پیتر و ارنستو 1: داستان دو تنبل، به یادمان می‌آورد دوست‌ها، هرچه‌قدر که دیرینه و صمیمی باشند، باز هم ممکن است به اختلاف بخورند؛ اما این تفاوت در روابط و دوستی همیشه به معنی جدایی نیست، بلکه گاهی در تازه‌ای‌ست برای ورود به دنیای بزرگ و نگاهی جدیدتر! در کتاب در سال 2018 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش نشر پرتقال و به ترجمه‌ی آزاده ظاهرنیا، به دست علاقه‌مندان رسید.

درباره‌ی مجموعه‌‌کتاب‌های پیتر و ارنستو

پیتر و ارنستو (Peter and Ernesto Series) نام یک مجموعه‌ی بامزه‌ی داستانی و مصور به قلم گراهام آنابل، برای کودکان است. این مجموعه با قصه‌ی دو تنبل جنگلی شروع می‌شود که همیشه در کنار یکدیگر زندگی‌ کرده‌اند و بهترین دوست هم هستند، اما از جایی به بعد، تفاوت‌های ارنستو و پیتر و خواسته‌هایشان، ماجرای این دو دوست را به چالش‌های بامزه‌ای تبدیل می‌کند. از این مجموعه جلد اول به فارسی ترجمه شده است.

نکوداشت‌های کتاب پیتر و ارنستو 1: داستان دو تنبل

  • تصاویر لطیف و گویای داستان دو تنبل، شخصیت متفاوت ارنستو و پیتر را به‌خوبی کنار هم قرار می‌دهد. بسیاری از خوانندگان مشتاقانه منتظر ماجراجویی بعدی خواهند بود. (نقد ادبی Kirkus)

  • گراهام آنابل خلق‌وخوهای متضاد شخصیت‌هایش را به موضوعی خنده‌آور تبدیل می‌کند. (هفته‌نامه‌ی ناشران)

  • نویسنده‌ی این کتاب به طرز ماهرانه‌ای پیامی را منتقل می‌کند که مخصوصاً برای بچه‌های مضطرب مفید است. پیامی که می‌گوید گاهی اوقات ماجراهای کوچک حتی بیشتر از ماجراهای بزرگ شجاعت می‌طلبند. خوانندگان مشتاق خواهند بود که قسمت بعدی این سری رمان‌های گرافیکی را دنبال کنند. (بولتن مرکز کتاب کودک)

  • کتاب پیتر و ارنستو 1: داستان دو تنبل یک داستان خنده‌دار و تکان‌دهنده است؛ درک مختلف شخصیت‌ها از ماجراجویی و شجاعت یادآور دوستی‌های عجیب‌وغریب دیگری می‌شود. (اسکول لایبرری ژورنال)

کتاب پیتر و ارنستو 1: داستان دو تنبل برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب داستان دو تنبل یک پیشنهاد ویژه برای کودکان مشتاق به داستان‌های مصور، ماجراجویانه و جنگلی‌ست!

با گراهام آنابل بیشتر آشنا شویم

گراهام آنابل (متولد 1970 ) یک کاریکاتوریست و انیماتور است. او نامزدی در جشنواره‌ی اسکار را هم در کارنامه‌ی خود دارد و علاوه‌ بر داستان‌نویسی، روی فیلم‌های بلند، انیمیشن‌های کوتاه، بازی‌های ویدیویی و کتاب‌های مصوّر دیگر نیز کار می‌کند.

آنابل، تنبل‌های جنگلی و ورزش هاکی را علاقه‌های ویژه‌ی خود می‌داند و اکنون همراه همسر و دو پسرش در پورتلند، اورگان زندگی می‌کند.

.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیتر و ارنستو 1: داستان دو تنبل
نویسنده
مترجمآزاده ظاهرنیا
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات129
زبانفارسی
شابک978-622-274067-2
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۲۶۰۰۰ 13000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پیتر و ارنستو 1: داستان دو تنبل

ساراجعفری
۱۴۰۳/۱/۸
کتاب بسیار عالی و نوشتاری بسیار جذاب داشت.
جیل ایرانی
۱۴۰۲/۸/۵
بامزه و شیرین و کمی کمدی
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب پیتر و ارنستو 1: داستان دو تنبل

برای دریافت کتاب پیتر و ارنستو 1: داستان دو تنبل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.