معرفی و دانلود کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2: داستان‌هایی از کافه

عکس جلد کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2: داستان‌هایی از کافه
قیمت:
۴۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2: داستان‌هایی از کافه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2: داستان‌هایی از کافه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2: داستان‌هایی از کافه

در کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2: داستان‌هایی از کافه، اثر توشیکازو کاواگوچی، با مردی روبه‌رو خواهید شد که سال‌هاست حقیقت مهمی را از دخترش پنهان کرده و اکنون قصد دارد با سفر به بیست‌و‌دو سال پیش و ملاقات با شخصی دیگر، از بار فشار روحی‌اش بکاهد. او برای سفر به گذشته از کارکنان کافه‌ای کمک می‌گیرد که می‌توانند با یک صندلی جادویی، مشتریان خود را به گذشته‌ها بفرستند. مطالعه‌ی اثر حاضر به دوستداران داستان‌های فانتزی پیشنهاد می‌شود.

درباره‌ی کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2: داستان‌هایی از کافه

داستایوسکی، نویسنده‌ی شهیر روس، جایی نوشته بود دشوارترین کار دنیا این است که زندگی کنید بدون آن‌که دروغ بگویید! شاید این جمله چندان به مذاق آدم‌های صادق و راست‌گو خوش نیاید اما حداقل یک نفر در این دنیا هست که کاملاً به این جمله اعتقاد دارد. این یک نفر کسی نیست جز گوتارو چیبا که بیست‌و‌دو سال است به دخترش دروغ گفته! این مرد میان‌سال که بیش از بیست سال است یک حقیقت آزاردهنده را در قلبش پنهان کرده، اکنون با تردید، روبه‌روی کافه‌ی فونیکولی فونیکیولا ایستاده و نمی‌داند آیا این همان کافه‌ای است که می‌توان در آن به گذشته سفر کرد یا این‌که صرفاً کافه‌ای معمولی بوده و خبرهایی که در مورد آن سر زبان‌ها افتاده، واقعیت ندارد. گوتارو، قهرمان اصلی کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2: داستان‌هایی از کافه (‌‌Befor the coffee gets cold: Tales from the cafe)، سرانجام دل را به دریا می‌زند و وارد کافه می‌شود تا به کمک پیشخدمت این کافه، راهی سفری در زمان شود و و به بیست‌و‌دو سال پیش سفر کند. شرح ماجراهای هیجان‌انگیز این مشتری را در کتاب حاضر، به قلم توشیکازو کاواگوچی (Toshikazu Kawaguchi) می‌خوانید.

معرفی و دانلود کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2: داستان‌هایی از کافه

گوتا در گذشته انسان ثروتمند و البته عیاشی بوده اما به‌خاطر این‌که ضامن وام یکی از دوستانش بوده و نتوانسته از پس ضمانت آن بربیاید، ورشکسته و بی‌پول شده است. بیست‌و‌دو سال پیش، هنگامی که در نداری و فقر دست‌و‌پا می‌زد، دوستش، شوئیچی به کمک او می‌آید تا با کمک یکدیگر کافه‌ای را اداره کنند. همین موضوع زندگی و اوضاع مالی گوتا را زیرورو می‌کند. همه‌چیز خوب پیش می‌رود تا این‌که شوئیچی و همسرش، درست وقتی دخترشان یک‌ساله بوده، در تصادفی کشته می‌شوند. گوتا به‌خاطر ادای دین به دوست و شریک درگذشته‌اش، تصمیم می‌گیرد سرپرستی دختر او را قبول کند اما هرگز حقیقت ماجرا را به او نمی‌گوید.

در طول این بیست‌و‌دو سال، گوتا به دخترخوانده‌ی خود این‌طور القا کرده که خودش پدر اوست و مادرش هم بیست‌و‌دو سال پیش مرده. درحال‌حاضر، گوتا با بار سنگینی که یک دروغ بزرگ و کهنه روی شانه‌هایش گذاشته، راهی کافه‌ای شده که می‌توان در آن به گذشته سفر کرد. او با پذیرفتن قواعد این کافه می‌خواهد به ملاقات یک آشنا در بیست‌و‌دو سال پیش برود. فکر می‌کنید گوتا قصد دیدار با چه کسی را داشته باشد؟ آیا وسوسه می‌شود اتفاقات گذشته را دست‌کاری کند و جلوی تصادف دوستش را بگیرد؟ اصلاً آیا سفر در گذشته دردی از او دوا خواهد کرد؟ برای رسیدن به پاسخ این سؤالات بهتر است شکیبا باشید و تا انتهای کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2: داستان‌هایی از کافه، در کنار توشیکازو کاواگوچی بمانید.

کتابی که پیش رویتان قرار گرفته، به کوشش سامره عباسی ترجمه شده و به همت انتشارات مون، قدم به دنیای کتاب نهاده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود

چهارجلدی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود (Before the Coffee Gets Cold) شامل داستان‌هایی است به قلم توشیکازو کاواگوچی که همگی در مورد کافه‌ای عجیب و اتفاقات شگفت‌انگیزش نوشته شده‌اند. این کافه‌ی قدیمی که در یکی از محله‌های توکیو واقع شده، علاوه‌بر سرو قهوه، این فرصت را برای مشتریان خود فراهم می‌کند که بتوانند به گذشته سفر کنند و با فرد دلخواه خود، ملاقاتی را ترتیب بدهند! البته این شکل از سفر در زمان، قواعد خاص خودش را دارد. مثلاً این‌که مشتریان حق ندارند با عزیمت به گذشته، هیچ اتفاقی را عوض کنند یا جلوی رخ دادن واقعه‌ای را بگیرند. از طرف دیگر، فرصت آن‌ها برای گشت‌و‌گذار در گذشته فقط تا قبل از سرد شدن قهوه‌شان است. به محض این‌که قهوه‌ی آن‌ها سرد شد، ناچار به زمان حال برگردانده می‌شوند.

در هر کدام از مجلدهای این مجموعه با ماجراهایی روبه‌رو می‌شوید که حول محور همین کافه‌ی اسرارآمیز و مشتریان آن می‌چرخند. مطالعه‌ی آثار این مجموعه هم سرگرمتان می‌کند و هم این امکان را فراهم می‌کند که با قوه‌ی تخیل خود، کمی از واقعیت‌ها فراتر بروید.

اقتباس سینمایی از مجموعه‌ی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود

جلد اول این مجموعه در سال 2018 مورد اقتباس سینمایی قرار گرفت و دستمایه‌ی ساخت فیلمی به همین نام شد. آیوکو تسوکاهارا کارگردانی این اثر را برعهده داشته است.

جوایز و افتخارات مجموعه‌ی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود

  • حضور در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی
  • فروش بیش از یک میلیون نسخه

نکوداشت‌های کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2: داستان‌هایی از کافه

  • جذابیت این کتاب به نوعی مرهم عاطفی برای خوانندگان شباهت دارد. (بوک لیست)
  • شخصیت‌های کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2: داستان‌هایی از کافه به‌تدریج می‌آموزند که لازم نیست کل عمر خود را زیر بار احساس پشیمانی بگذرانند. آن‌ها با تغییر دیدگاه خود نسبت به زندگی، رهایی و آزادی را تجربه می‌کنند. (نیویورک تایمز)
  • توشیکازو کاواگوچی با استفاده از داستانی استعاری نشان داده که قدرت شادی به‌عنوان میراثی ماندگار شناخته می‌شود. (اسکول لایبرری)

کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2: داستان‌هایی از کافه برای چه کسانی مناسب است؟

تهیه و خواندن کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2: داستان‌هایی از کافه را به تمامی دوستداران داستان‌های فانتزی و هواداران رئالیسم جادویی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2: داستان‌هایی از کافه می‌خوانیم

گوتارو و شوئیچی در دانشگاه هم‌تیمی بودند. اما همدیگر را از زمان دبستان می‌شناختند؛ از زمانی که تازه تمرین راگبی را شروع کرده بودند. آن موقع هم‌تیمی نبودند اما گاهی در مسابقات یکدیگر را می‌دیدند. به نظر نمی‌رسید از همان اول توجه یکدیگر را جلب کرده باشند. در طول سال‌های دبیرستان، هریک از آن ‌دو برای مدرسه‌ی خودش بازی می‌کرد و در مسابقات رسمی مقابل هم بازی می‌کردند تا اینکه به‌مرور یکدیگر را شناختند.

برحسب اتفاق، هر دو به یک دانشگاه رفتند و آنجا هم‌تیمی شدند. گوتارو در پست مدافع آخر بازی می‌کرد و شوئیچی مدافع میانی بود.

مدافع میانی که با شماره‌ی 10 شناخته می‌شود، ستاره‌ی بازی راگبی است. او مثل توپ‌زن چهارم یا پرتاب‌کننده در بازی بیسبال است یا نقش مهاجم را در فوتبال دارد. شوئیچی مدافع میانی بی‌نظیری بود و به او لقب پیشگو داده بودند، زیرا در مسابقات با بازی‌هایش معجزه می‌کرد. حتی بازیکن‌های دیگر اعتقاد داشتند او می‌تواند آینده را ببیند.

بازی راگبی پانزده بازیکن دارد و ده پست. شوئیچی نقاط ضعف و قوت بازیکنان دیگر را یادداشت می‌کرد. استعداد عجیبی در شناخت و نحوه‌ی بهره‌برداری از هر بازیکن در هر پست داشت. ازاین‌رو، به‌حق عنوان بازیکن ارشد در تیم راگبی دانشگاه را به دست آورد و کمی بعد همه او را مناسب عنوان کاپیتانی تیم دانستند.

از طرفی، گوتارو از ابتدای شروع بازی راگبی‌ در دبستان، پست‌های مختلفی را تجربه کرده بود. از آن آدم‌هایی نبود که به‌راحتی به تقاضای دیگران نه بگوید و وقتی تیم کمبود بازیکن داشت، اغلب جانشین می‌شد. درنهایت شوئیچی تصمیم گرفت در بین تمامی پست‌ها، به‌عنوان مدافع آخر بازی کند. مدافع آخر در واقع آخرین سنگر دفاعی بود، بنابراین اهمیت بسیاری داشت. اگر بازیکنی از حریف، خط دفاعی تیمش را می‌شکست، کار او این بود که با یک تکل تأثیرگذار متوقفش کند و مانع امتیازگیری شود. شوئیچی تکل‌های فوق‌العاده‌ی گوتارو را می‌شناخت، به همین دلیل می‌خواست او در این پست بازی کند. زمانی که شوئیچی در مسابقات رسمی دوران متوسطه‌ی اول و دوم، مقابل گوتارو بازی می‌کرد، هرگز نتوانسته بود از او عبور کند. تیمی که از تکل‌های سهمگین گوتارو برخوردار بود دیگر نگران چیزی نبود. سد آهنین دفاع او بود که به شوئیچی جرئت بازی هجومی می‌داد.

فهرست مطالب کتاب

1: بهترین دوست
2: مادر و پسر
3: عشاق
4: زن و شوهر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2: داستان‌هایی از کافه
نویسنده
مترجمسامره عباسی
ناشر چاپینشر مون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-622-5914-27-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2: داستان‌هایی از کافه

کیمیا هژبری
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
داستان درمورد کافه‌ای جادویی و افرادی هست که به گذشته یا آینده سفر میکنن. این دومین کتاب از سری کتاب‌های " پیش از آنکه قهوه سرد شود" هستش. کتابی که هم خنده رو لبات میاره هم اشک رو به چشمات می‌نشونه. اگه تو زندگیتون عزیزی رو از دست دادید این کتاب برای کنار اومدن با سوگواریتون میتونه دلگرم کننده که و باشه. بهتون یادآوری میکنه با شادی زندگی کنید اینکه لازم نیست کل عمر خودتون رو زیر بار احساس پشیمانی بگذرونید.
Fatemeh.M
۱۴۰۲/۹/۶
اگر به داستان‌های فانتزی علاقه دارید، این کتاب می‌تواند جالب باشد. کافه‌ای که در آن با یک صندلی جادویی می‌توان به گذشته سفر کرد.
با تشکر از کتابراه
مهسا
۱۴۰۲/۱۱/۸
کتاب قشنگیه، من دوست داشتم فقط یک سری جملات و داستان‌هایی که در جلد ۱ بود رو مدام تکرار میکرد که حوصله سر بر بود به جز ان کتاب خوبی بود
niyaz panahideh
۱۴۰۳/۱/۲۵
حسرت‌هایی که تمام مدت با خود حمل می‌کنیم کاش واقعا میشد به گذشته رفت و خیلی کارها انجام داد
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2: داستان‌هایی از کافه

برای دریافت کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2: داستان‌هایی از کافه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.