معرفی و دانلود کتاب صوتی رها کردن گربه

عکس جلد کتاب صوتی رها کردن گربه
قیمت:
51000 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رها کردن گربه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رها کردن گربه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رها کردن گربه

کتاب صوتی رها کردن گربه اثر جذاب و شنیدنی هاروکی موراکامی شما را با سه داستان کوتاه بی‌نظیر از میان خاطرات پدرش همراه می‌کند. برای آنکه این سه قصه‌ی زیبا را بشنوید،‌ همین حالا این کتاب صوتی را دانلود کنید.

درباره‌‌ی کتاب صوتی رها کردن گربه

داستان کوتاه یکی از پرطرفدارترین ژانرهای ادبی در دنیاست که نویسندگان زیادی نیز در آن خودنمایی کرده‌اند. زمانی که به خواندن داستان کوتاه مشغول می‌شوید، یک روایت یا برش کوتاه از حوادث را می‌خوانید که عموماً نویسنده آن را ساخته و پرداخته است و شما را در طول داستان با خودش همراه می‌کند.

هاروکی موراکامی (Haruki Murakami) یکی از نویسندگان چیره‌دست ادبیات ژاپن به شمار می‌رود که در زمینه‌ی نگارش داستان کوتاه مهارت زیادی دارد و از خواندن روایت‌های جذاب و بی‌نظیرش لذت خواهید برد. کتاب رها کردن گربه (Abandoning a Cat: Memories of my Father) از جمله آثار محبوب و ماندگار این نویسنده‌ی ژاپنی است. این اثر که سه داستان کوتاه شنیدنی به نام‌های «رها کردن گربه»، «بابیتل‌ها» و «اعترافات یک میمون شیناگاوا» را در برمی‌گیرد و نکته‌ی جذاب درباره‌ی آن این است که قصه‌های جذابی که در آن وجود دارند، به سبک خاطره نوشته شده‌اند.

شنیدن این کتاب صوتی زیبا،‌ شما را از هیاهوی این دنیا رها می‌کند و به دل سه روایت متفاوت و دوست‌داشتنی می‌برد.

کتاب صوتی رها کردن گربه برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی علاقه‌مندان به داستان کوتاه و ادبیات معاصر ژاپن، از شنیدن کتاب صوتی رها کردن گربه لذت می‌برند.

با هاروکی موراکامی بیشتر آشنا شویم

یکی از محبوب‌ترین نویسندگان حال حاضر جهان، هاروکی موراکامی است. این نویسنده‌ی ژاپنی مشهور، تاکنون بیش از 30 عنوان کتاب را تألیف کرده و به چاپ رسانده و برای نگارش بسیاری از آن‌ها، موفق به دریافت جایزه شده است.جایزه‌ی جهانی فانتزی، جایزه‌ی بین‌‌المللی داستان کوتاه فرانک اوکانر، جایزه‌ی اورشلیم و جایزه‌ی فرانتس کافکا از جمله افتخارات اوست. قدرت نویسندگی موراکامی عجیب است و قلم پرجاذبه‌ی او باعث شده که بسیاری از کتاب‌هایش به بیش از پنجاه زبان گوناگون در دنیا ترجمه شوند. این نویسنده‌ی پرفروش ژاپنی آنقدر شهرت دارد که استیون پول در روزنامه‌ی گاردین، او را جزو بزرگ‌ترین نویسندگان دنیا قرار داده است. از هاروکی موراکامی می‌توانید کتاب‌های «کافکا در ساحل»، «شهر گربه‌ها»، «اول شخص مفرد» و «به آواز باد گوش بسپار» را بخوانید.

در بخشی از کتاب صوتی رها کردن گربه می‌شنویم

نکته‌ی عجیب در مورد پیر شدن، این نیست که سن‌وسالم بیشتر می‌شود یا اینکه جوانی‌ام بی‌آنکه درکش کنم گذشته. آنچه مرا به تعجب وا می‌دارد پیر شدن هم‌نسلانم است. آن دخترکان زیبارو و دلربا که می‌شناختم، حالا آنقدر پیرند که چندین نوه دارند. این قضیه کمی گیج‌کننده و غم‌انگیز است. وگرنه این واقعیت که من هم مثل دیگران پیر شده‌ام اصلا ناراحتم نمی‌کند. پیر شدن دخترهایی که می‌شناختم ناراحتم می‌کنم. چراکه مجبورم این واقعیت را بپذیرم که رویاهای جوانی‌ام از بین رفته‌اند. مرگ یک رویا می‌تواند غم‌انگیزتر از زندگی آدمی باشد. دختری هست،‌ منظورم زنی است که قبلا دختر بود که خوب به خاطر دارمش. گرچه اسمش را نمی‌دانم و طبیعتا نمی‌دانم اکنون کجاست یا چه می‌کند. فقط این را می‌دانم که او هم در همان دبیرستانی بود که من درس می‌خواندم و همسن بودیم. زیرا نشان روی پیراهنش هم رنگ نشان من بود و دیگر اینکه او عاشق گروه بیتل‌ها بود.

گروه انگلیسی راک-پاپ اهل لیورپول که گروه آن‌ها شامل جان لنون، پائول مک کاترنی، جورج هریسون و رینگو استار می‌شد و دردهه‌ی 1960 فعالیت موسیقی خود را آغاز کردند. آن‌ها بعد از ده سال همکاری در سال 1970 میلادی، از هم جدا شدند. سال 1964 بود و اوج شیفتگی به بیتل‌ها. با آغاز فصل پاییز مدرسه‌ها باز شده بود و همه چیز به روال همیشگی جریان داشت. آن دختر با عجله از راهروی تاریک و دراز ساختمان قدیمی مدرسه رد می‌شد. درحالی‌که لبه‌‌ی دامنش بالا و پایین می‌رفت. فقط من آنجا بودم. او صفحه‌ی بیتل‌ها را مثل شیء گرانبهایی محکم به سینه‌اش چسبانده بود. صفحه‌ی بابیتل‌ها با عکس سیاه و سفید چشمگیری از اعضای گروه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
داستان اول - رها کردن گربه
23 دقیقه
داستان اول - قسمت دوم - رها کردن گربه
34 دقیقه
داستان دوم- بابیتل‌ها
28 دقیقه
داستان دوم - قسمت دوم - بابیتل‌ها
20 دقیقه
داستان سوم- اعترافات میمون شیناگاوا
22 دقیقه
داستان سوم- قسمت دوم - اعترافات میمون شیناگاوا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رها کردن گربه
نویسنده
مترجمسامره عباسی
راویبهنام درخشان
ناشر چاپینشر چلچله
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
51000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رها کردن گربه

ترانه کمالی
۱۴۰۲/۳/۲۸
سه داستان کوتاه سطحی با سبک خاطره‌نویسی.
اشتباهی که ما میکنیم این ست که اگه از یک اثر نویسنده‌ای خوشمان بیاد، انتظار داریم آن جذبه را در بقیه آثار او نیز ببینیم.
داستان دوم و سوم غیر قابل تحمل بود، نمیدانم با چه هدف و اعتماد به نفسی نویسنده فکر کرده باید خاطره‌های دوره‌ی دبیرستان‌ش را بعنوان هم
داستان کوتاه منتشر کند!
توصیه نمیکنم-مگر کار دیگری برای گذرانِ وقت‌تان نداشته باشید. اجرای روایت کننده خیلی رضایت‌بخش نبود؛ شبیه روخوانی بود، فکر میکنم به این شیوه خوانش اصطلاحا میگن روزنامه خوانی!
مرجان وزیری
۱۴۰۱/۸/۴
قبلا کتاب کافکا در ساحل اثر دیگر نویسنده رو خونده بودم. با اینکه حوصله م رو سر نبرد و مثل اثر قبلی روان و جذاب بود اما این کتاب رو پیشنهاد نمیدم چون خودم اصلا متوجه منظور نویسنده نشدم.. احساس کردم داستان به دوبخش بی ربط تقسیم شده بود. شاید چون خیلی از ادبیات سر نمیارم نتونستم درک درستی داشته باشم.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رها کردن گربه

برای دریافت کتاب صوتی رها کردن گربه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.