معرفی و دانلود کتاب پیش‌فروش روزهای پایانی، کلیسا 70 متری فقط خانواده

عکس جلد کتاب پیش‌فروش روزهای پایانی، کلیسا 70 متری فقط خانواده
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیش‌فروش روزهای پایانی، کلیسا 70 متری فقط خانواده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیش‌فروش روزهای پایانی، کلیسا 70 متری فقط خانواده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیش‌فروش روزهای پایانی، کلیسا 70 متری فقط خانواده

کتاب پیش‌فروش روزهای پایانی، کلیسا 70 متری فقط خانواده حاوی دو نمایشنامه‌ی طنز از کارگردان،‌ نویسنده و بازیگر تئاتر، مانی نجم‌الدینی است. در نمایشنامه‌ی پیش‌فروش روزهای پایانی، داستان خانواده‌ای روایت می‌شود که بعد از مدت‌ها به بهانه‌ی گم شدن پدرشان، دور هم جمع شده‌اند. نمایشنامه‌ی کلیسا 70 متری فقط خانواده داستان کشیشی قلابی است که خانه‌اش را به کلیسا تبدیل کرده.

درباره‌ی کتاب پیش‌فروش روزهای پایانی، کلیسا 70 متری فقط خانواده

مانی نجم‌الدینی نویسنده، بازیگر و کارگردان جوان تئاتر است که در اثر پیش رو دو نمایشنامه با مضمون نقد اجتماعی به مخاطبین عرضه نموده. هر دو این نمایشنامه‌ها در کتاب پیش‌فروش روزهای پایانی، کلیسا 70 متری فقط خانواده چاپ شده‌اند. در نمایشنامه‌ی اول، یعنی «پیش‌فروش روزهای پایانی»، اعضای خانواده‌ای متوجه می‌شوند که پدرشان در خانه نیست. سارا، مارکو، تیفانی و خاویر خواهران و برادرانی هستند که از یکدیگر و حتی پدرشان خبر ندارند. سارا و همسرش خوان به هم شک دارند و هر لحظه در حال دعوا کردن هستند. همه‌ی اعضای خانواده به‌نوعی با یکدیگر مشکل دارند و مدت‌هاست با هم در ارتباط نبوده‌اند. آن‌ها فقط به‌سمت چیزهایی جذب می‌شوند که به نفعشان باشد؛ به‌همین دلیل هم مدت‌هاست پدرشان را نادیده گرفته‌اند. آن‌ها فقط به‌خاطر گم شدن پدرشان در خانه جمع می‌شوند و تظاهر می‌کنند که نبودن پدرشان اهمیت دارد. آن‌ها به‌قدری به فکر منافع خود هستند که بعد از مدتی تصمیم می‌گیرند اعلام کنند پدرشان مرده است و ارث و میراث را بین خودشان تقسیم کنند. اما پدر آن‌ها زنده است و تنها کسی که از او خبر دارد، فینار، نوه‌ی خانواده است.

نمایشنامه‌ی کلیسا 70 متری فقط خانواده داستان مردی است که خانه‌ی 70 متری خود را تبدیل به کلیسا کرده و خود را نیز کشیش آن کلیسا جا زده است. در شهر او هیچ‌کس جز سه چهار نفر مذهبی نیست. حال صاحب‌خانه‌ی کشیش تقلبی می‌خواهد خانه‌اش را به فرد دیگری اجاره دهد و مانند بسیاری از صاحب‌خانه‌ها، خانه‌اش را فقط به یک خانواده اجاره می‌دهد. این نمایشنامه‌ی طنز به‌نوعی نقد نقش مذهب در اجتماع و سوء‌استفاده‌ی افراد سودجو از دین است.

مانی نجم‌الدینی در کتاب پیش‌فروش روزهای پایانی، کلیسا 70 متری فقط خانواده که به سعی انتشارات سبزان به چاپ رسیده‌ است، با استفاده از شخصیت‌های متنوع و گوناگون، داستان آدم‌هایی را به تصویر می‌کشد که به دنبال سودجویی هستند.

کتاب پیش‌فروش روزهای پایانی، کلیسا 70 متری فقط خانواده برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب پیش‌فروش روزهای پایانی، کلیسا 70 متری فقط خانواده برای کسانی است که به نمایشنامه‌های طنز با درون‌مایه‌ی نقد اجتماعی علاقه‌مند هستند.

در بخشی از کتاب پیش‌فروش روزهای پایانی، کلیسا 70 متری فقط خانواده می‌خوانیم

پدر، پیرزن، بچه، جرارد، لووی و دو مرد دیگر در کلیسا مشغول عبادت هستند. پدر با صدای آهسته ذکر‌ها را به شکل دلخواه خود ادا می‌کند و دائماً به افراد حاضر در کلیسا هشدار می‌دهد که آرام‌تر تکرار کنند. گاهی به سمت پنجره می‌رود و مطمئن می‌شود که پرده‌ها تمام قسمت‌های پنجره را پوشانده باشند و نوری از آنها عبور نکند و یا از زیر در نگاهی به بیرون می‌اندازد.

پدر: خداوندا، ما رو در آسمان و زمین در پناه خودت نگه دار… گناهان ما را ببخش، همون‌جوری که ما خیلی‌ها رو بخشیدیم… ما رو مورد رحمت خودت قرار بده… (از زیر در نگاهی به بیرون می‌اندازد.) ای پدر، نام تو مقدسه، پس لطف خودتو شامل حال ما کن… خدایا ما گناهکاریم، نذار گناهکار از دنیا بریم… نعمت‌هات رو اندازه‌ی بدبختیامون کن… ما رو آزمایش نکن، ما مال این حرفا نیستیم، بذار راحت این زندگی نکبت‌بارمون رو تموم کنیم… وجداناً حال و حوصله نداریم، اگر قراره پولی چیزی بهمون بدی، زودتر عنایت فرما، چون اوضاع واقعاً بد بی‌ریخته.

همگی به جز دو نفر معتاد: (با صدای بلند) آمین.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیش‌فروش روزهای پایانی، کلیسا 70 متری فقط خانواده
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سبزان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات200
زبانفارسی
شابک978-600-117-681-4
موضوع کتابنمایشنامه ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پیش‌فروش روزهای پایانی، کلیسا 70 متری فقط خانواده

برای دریافت کتاب پیش‌فروش روزهای پایانی، کلیسا 70 متری فقط خانواده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.