معرفی و دانلود کتاب پیشران‌های تحول دیجیتال: تمام راه‌ها به رایانش ابری ختم می‌شود

عکس جلد کتاب پیشران‌های تحول دیجیتال: تمام راه‌ها به رایانش ابری ختم می‌شود
قیمت:
49000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیشران‌های تحول دیجیتال: تمام راه‌ها به رایانش ابری ختم می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیشران‌های تحول دیجیتال: تمام راه‌ها به رایانش ابری ختم می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیشران‌های تحول دیجیتال: تمام راه‌ها به رایانش ابری ختم می‌شود

کتاب پیشران‌های تحول دیجیتال: تمام راه‌ها به رایانش ابری ختم می‌شود نوشته‌ی فری ابوالحسن، بینش‌های مختلفی را در مورد چگونگی شروع فعالیت شرکت‌ها با تحول دیجیتالی ارائه می‌دهد که برای موفقیت بسیار مهم هستند.

این کتاب مشخص می‌کند که تحول دیجیتال برای رهبران تجاری امروز (هم آن‌ها که در رأس یک شرکت تازه تأسیس قرار دارند، هم آن‌ها که در رأس یک شرکت قدیمی قرار دارند) چه معنایی دارد. در حال حاضر تحول دیجیتال برای رشد شرکت‌ها ضروری است. علاوه بر این، رونق آینده اروپا به دیجیتالی شدن موفق بستگی دارد.

با این حال تاکنون، بسیاری از بزرگ‌ترین داستان‌های موفقیت آمیز تحول دیجیتال در آمریکا و آسیا رخ داده‌اند. اروپا و به خصوص آلمان نباید از این غافله عقب بمانند. به عنوان یک کشور کلاسیک صنعتی و سرزمین معجزه اقتصادی پس از جنگ جهانی دوم، فرصت‌های بسیار خوبی در اختیار آلمان قرار دارد که باید اکنون از آن‌ها استفاده کند.

در حال حاضر برخی از سنگ‌های بنیادی برای این موفقیت بنا نهاده شده است. در سال 2012 دیجیتالی شدن باعث رشد اقتصادی حدود 145 میلیارد یورویی آلمان شد. چند شرکت سریع از دیجیتالی شدن استفاده کردند. برای مثال شرکت آلمانی سفارش پستی Otto، یک نمونه از آن‌هاست. به لطف تحول دیجیتال، این شرکت قدیمی از فروش فروشگاه‌های سنتی به بزرگترین خرده فروشی آنلاین آلمان برای محصولات سبک زندگی تبدیل شد. هم اکنون Otto مبلمان بیشتری از IKEA به فروش می‌رساند.

کتاب پیشران‌های تحول دیجیتال: تمام راه‌ها به رایانش ابری ختم می‌شود (The drivers of digital transformation: why there's no way around the cloud) نشان می‌دهد که چگونه شرکت‌های آلمانی و اروپایی می‌توانند با شرکای مناسب همکاری کنند تا مرحله دوم دیجیتالی شدن صنعتی را شکل دهند.

در بخشی از کتاب پیشران‌های تحول دیجیتال: تمام راه‌ها به رایانش ابری ختم می‌شود می‌خوانیم:

تحول دیجیتال، شرکت‌ها را وادار به به روز رسانی سیستم‌های فن آوری اطلاعات کرده است که برای سالیان متمادی استفاده کرده‌اند. این کار اغلب توسط متخصصان بسیار شایسته و بدون قابلیت از بین رفتن سیستم‌ها و یا معتدل کردن قوانین امنیتی انجام می‌شود. مدیران ارشد اطلاعات برای کمک به آن‌ها برای برطرف کردن چالش‌ها در کنار آمدن با دیجیتال سازی، پیدا کردن یک مدیر ارشد طراحی را مفید می‌دانند.

مدیران ارشد دیجیتال، که بسیاری از آن‌ها مسیر شغل متفاوتی را دنبال کرده‌اند و غالبا از صنایع خلاق دیجیتال آمده اند، می‌توانند تیم را با ارائه دیدگاه‌ها، ایده‌ها و راه حل‌های جدید تقویت کنند. البته مدیر ارشد اطلاعات حرف آخر را می‌زند، زیرا او مسئولیت نهایی یکپارچه سازی برنامه‌های جدید و فرآیندهای ایمن و قابل اطمینان در فن آوری اطلاعات شرکت را دارد.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
فصل اول: پیگیری تحول دیجیتال هدایت شده توسط فضای ابری
فصل دوم: نقش فن‌آوری اطلاعات به عنوان عامل تحول دیجیتال
فصل سوم: تحول دیجیتال در صنعت - منفعتی برای آلمان
فصل چهارم: فرضیات دیجیتالی شدن
فصل پنجم: خدمات ابری در جایگاه راننده خودرو
فصل ششم: خدمات ابر در عمل
فصل هفتم: هیچ نوآوری بدون کیفیت امکان‌پذیر نیست
فصل هشتم: پاد فرهنگ دره سیلیکون
فصل نهم: چین پیشرو در دیجیتال سازی
فصل دهم: فضای ابری منجر به هماهنگ سازی و استاندارد سازی می‌شود
فصل یازدهم: آیا امنیت 100 درصدی، هدف مطلوبی است؟
فصل دوازدهم: نتیجه‌گیری و چشم‌انداز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیشران‌های تحول دیجیتال: تمام راه‌ها به رایانش ابری ختم می‌شود
نویسنده
مترجمرضا سمیع زاده، شهلا زندی
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-964-468857-7
موضوع کتابکتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک
49000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پیشران‌های تحول دیجیتال: تمام راه‌ها به رایانش ابری ختم می‌شود

برای دریافت کتاب پیشران‌های تحول دیجیتال: تمام راه‌ها به رایانش ابری ختم می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.