معرفی و دانلود کتاب پیشرفت سیستماتیک مفاهیم حمله هندبال

عکس جلد کتاب پیشرفت سیستماتیک مفاهیم حمله هندبال
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیشرفت سیستماتیک مفاهیم حمله هندبال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیشرفت سیستماتیک مفاهیم حمله هندبال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیشرفت سیستماتیک مفاهیم حمله هندبال

کتاب پیشرفت سیستماتیک مفاهیم حمله هندبال منبعی آموزشی برای فراگیری سیستم‌های مختلفِ رشته‌ی ورزشی هندبال است. فیلکس لیندن و جورجی مادینگر، نویسنده‌های این اثر، روش‌های مختلفی برای خنثی کردن حمله‌های تیم حریف و ترتیب دادن ضدحمله‌هایی اثربخش را پیش روی مخاطب قرار داده‌اند. با مطالعه‌ی این کتاب، با انواع حمله‌های مداوم و متنوع در هندبال آشنا خواهید شد.

درباره‌ی کتاب پیشرفت سیستماتیک مفاهیم حمله هندبال

کتاب پیشرفت سیستماتیک مفاهیم حمله هندبال (Systematic Development of Handball Offense Concepts)، نوشته‌ی فلیکس لیندِن (Flix Linden) و جورجی مادینگر (Jorg Madinger)، به این نکته می‌پردازد که در چند سال اخیر روش دفاعی خنثی‌کننده در هندبال به تاکتیکی ارزشمند برای دستیابی به پیروزی تبدیل شده است. لیندن، یکی از نویسنده‌های این کتاب، گواهی اِی (A) مربیگری را در کارنامه‌اش دارد. وی متخصص تشخیص استعدادهای جوان در میدان‌های بین‌المللی هندبال است. این کارشناس و مربی هندبال، اطلاعاتی جالب و کاربردی از تمرین‌های مختلف و متمرکزِ هندبال در این کتاب پیش روی مخاطب قرار داده است. نویسندگان در این کتاب به اهمیت واحد‌های تمرینی انفرادی اشاره می‌کنند. بازی در برابر سیستم‌ دفاعی 0 - 6، انتخاب‌های مختلف شوت‌زنی و تصمیم‌گیری از نکته‌هایی است که در این کتاب با آن‌ها آشنا می‌شویم. نویسنده‌های کتاب، خواننده را با این نکته آشنا می‌‌کنند که روش دفاعی خنثی‌کننده با هدف قطعِ اتصال میان بازیکن جایگاه پشت و بازیکن محوری ابداع شده است. دستیابی به این هدف فقط با تمرین و انجام نکته‌های کتاب پیشرفت سیستماتیک مفاهیم حمله هندبال صورت می‌گیرد. نویسنده‌ها در این کتاب به مربیان و بازیکنان هندبال، آموزش‌ می‌دهند تا توجه بیشتری به ارتباط میان جایگاه پشت و بازیکن محوری داشته باشند.

هدف نویسندگان این اثر، غلبه بر سیستم‌های دفاعی مختلف با ایجاد موقعیت‌های بازی متفاوت است. حرکت‌های پیستونی قابل اطمینان، به بیرون کشیدن بازیکن دفاعی از خط دفاعی، انتخاب‌های مختلف شوت‌زنی و تصمیم‌گیری را می‌توان از دیگر نکته‌هایی نام برد که با مطالعه‌ی کتاب پیشرفت سیستماتیک مفاهیم حمله هندبال، فرا می‌گیرید. نویسنده‌ها در این اثر توضیح می‌دهند که تمامی واحدهای تمرینی، بر فرایند‌هایی متمرکز هستند که نیاز به تصمیم‌گیری دارند. در این کتاب با این مفهوم آشنا می‌شویم که منظور از واحد تمرینی، ساختار بازی استاندارد با انتخاب گزینه‌های بازی در هر دو طرف زمین است. فلیکس لیندن، در این کتاب به مخاطب آموزش می‌دهد که چگونه با توسعه‌گری‌های ساده، بر سیستم‌های دفاعی مختلفِ حریف غلبه کند. بخش نخست کتاب پیشرفت سیستماتیک مفاهیم حمله هندبال به اتصال بازیکن میانی پشت و بازیکن محوری اختصاص دارد. در بخش دوم با مفهوم بازی، اتصال بازیکن میانی پشت و بازیکن محوری آشنا می‌شویم. خواننده با مطالعه‌ای این بخش‌ها، بازی‌های آزاد با گزینه‌های بازی مداوم و متنوع را فرا می‌گیرد.

معرفی و دانلود کتاب پیشرفت سیستماتیک مفاهیم حمله هندبال

در بخش دیگر کتاب پیشرفت سیستماتیک، به اتصال بازیکن میانی پشت و بازیکن محوری به علاوه‌ی بازیکن محوری دوم از جایگاه بال اشاره می‌شود. توضیح مفهوم بازی، اتصال بازیکن میانی پشت و بازیکن محوری به‌ علاوه‌ی بازیکن محوری دوم از جایگاه پشت، بخش دیگری است که در حین مطالعه‌ی کتاب پیشرفت سیستماتیک مفاهیم حمله هندبال با آن آشنا می‌شویم. در نهایت به قسمت سطح دشواری بخش‌های تمرینی می‌رسیم. مستلزمات ساده (تمام تیم‌های جوان و بزرگسال)، مستلزمات متوسط (تیم‌های جوان زیر 15 سال و تیم‌های بزرگسال)،‌ مستلزمات پیشرفته (تیم‌های جوان زیر 17 سال و تیم‌های بزرگسال) و پیشرفته‌ترین مستلزمات (سطح رقابتی)، بخش‌های دیگر کتاب پیشرفت سیستماتیک را تشکیل می‌دهند. مطالعه‌ی این بخش‌ها، دیدگاهی متفاوت و کاربردی در اختیار مربیان هندبال و بازیکنان این رشته قرار می‌دهد.

تقویت دقت پاس در زمان دویدن، توسعه و تقویت حرکات شوت‌زنی و تقویت مهارت‌های دریبل‌زنی در موقعیت بازی را می‌توان از مهارت‌‌هایی نام برد که با انجام تمرین‌های این کتاب به‌دست می‌آورید. فرار از پوشش دفاعی با استفاده از حرکات دوی فریبنده و موقعیت‌سازی از طریق پاس‌های فریبنده را نیز به این مهارت‌ها اضافه کنید.

کتاب پیشرفت سیستماتیک مفاهیم حمله هندبال را نشر مبانی روانه‌ی بازار کرده است. سمیرا مقنی باشی ممقانی مترجم این اثر است.

کتاب پیشرفت سیستماتیک مفاهیم حمله هندبال برای چه کسانی مناسب است؟

بازیکنان و مربیان هندبال، مخاطبین اصلی کتاب پیشرفت سیستماتیک مفاهیم حمله هندبال به‌حساب می‌آیند.

فهرست مطالب کتاب

یک: بخش‌های تمرینی
دو: اقدامات قابل‌انتظار و عکس‌العمل‌های مناسب
سه: درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیشرفت سیستماتیک مفاهیم حمله هندبال
نویسنده،
مترجمسمیرا مقنی باشی ممقانی
ناشر چاپیانتشارات مبانی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-622-6882-12-5
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پیشرفت سیستماتیک مفاهیم حمله هندبال

برای دریافت کتاب پیشرفت سیستماتیک مفاهیم حمله هندبال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.