معرفی و دانلود کتاب پیلو، پری جنگل

عکس جلد کتاب پیلو، پری جنگل
قیمت:
۴۱,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیلو، پری جنگل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیلو، پری جنگل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیلو، پری جنگل

کتاب پیلو، پری جنگل داستانِ دوستی و رفاقت است؛ آن هم نه یک رفاقت معمولی! دوستی میان «ویلو»، این دختربچه‌ی بامزه با «پیلو» که یک پری جنگلی‌‌ست جالب‌ترین ماجراها را رقم می‌زند. مای کی. نوئن، از ماجرای پیلو می‌گوید که مدت‌ها در جنگل اسیر شده و راه خانه را پیدا نمی‌کند. او هرگز تصورش را نمی‌کند دختری که به‌تازگی پا به جنگل گذاشته، نجات‌دهنده‌ی او باشد. این کتاب نامزد جوایز کتاب منتخب کودکان و نوجوانان در سال 2020 بوده است.

درباره‌‌ی کتاب پیلو، پری جنگل

قصه و افسانه‌ درباره‌ی پری‌های جنگلی زیاد است، اما بدون شک پیلو یکی از متفاوت‌ترینِ آن‌هاست. مای کی. نوئن (Mai K. Nguyen) نویسنده‌ی کتاب پیلو، پری جنگل (Pilu of the Woods)، ما را از ماجرای یک قصه‌ی جذاب و بامزه باخبر خواهد کرد.

ویلو کودک آرامی به‌نظر می‌رسد، او دردسر درست نمی‌کند و با همه مهربان است. بااین‌حال، این همه‌ی واقعیت در مورد او نیست. او احساسات آشفته‌ای دارد و گاهی از این که توانایی رو‌به‌رو شدن با احساسات خود را ندارد ناراحت است. هیچ‌چیز تابه‌حال نتوانسته راه‌ِحلی پیش پای او بگذارد، هیچ چیز جز جنگل‌های اطراف خانه. آرامش این جنگل هر روز از ویلو دعوت می‌کند تا در آن پای بگذارد. برای همین هم یک روز ویلو تصمیم خود را می‌گیرد تا راهی سفر ناشناخته‌ای به جنگل شود. در آنجا، او با پیلو، یک پری درختی گم‌شده آشنا می‌شود، پری‌ای که مدت‌هاست راه بازگشت به خانه را گم کرده. ویلو تصمیم می‌گیرد به پیلو کمک کند تا دوباره راه خانه‌ی خود را بازیابد و همین آغاز دوستی آن‌هاست. اما آیا ماجرای بازگشت به خانه به همین راحتی‌‌ پیش می‌رود؟

داستان پیلو پری جنگل، یک قصه‌ی مصور آموزنده به زبان کودکان است. شخصیت‌های اصلی داستان مفاهیم مهمی ازجمله دوستی و مهربانی را با هم مرور می‌کنند و از آن مهم‌تر، ویلو در خلال داستان با احساسات مختلف خود مواجه می‌شود و یاد می‌گیرد تا چگونه از پس هرکدام از آن‌ها بربیاید. این کتاب اولین‌بار در سال 2019 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش نشر پرتقال و ترجمه‌ی روناک ربیعی به دست علاقه‌مندان رسید.

نکوداشت‌های کتاب پیلو، پری جنگل

  • لذت‌بخش است. داستانی تکان‌دهنده از غم و اندوه طولانی و قدرت شفابخش دوستی. (ملانی کرودر، نویسنده)

  • یک داستان تصویری دوست‌داشتنی که بر رویارویی با احساسات درونی ما و نحوه‌ی بیان آن‌ها تمرکز دارد. (Kirkus Reviews)

  • یک داستان باورنکردنی و تخیلی از زندگی و فقدان. خوانندگان پس از پایان داستان دل‌تنگ پیلو خواهند شد. (ارین انترادا، نویسنده)

  • نویسنده یک افسانه‌ی لطیف و زیبا درباره‌ی دوستانی که به ما کمک می کنند راه‌هایی برای رشد پیدا کنیم، ساخته است. (استیون یونیورس، انیماتور)

کتاب پیلو، پری جنگل برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب پیلو، پری جنگل یک پیشنهاد جذاب برای بچه‌های بین 7 تا 12 سال و عاشقان قصه‌های جنگل و پریان است.

(این کتاب حجمی بیش از 20 مگابایت دارد. لطفاً پیش از خرید نسخه‌ی نمونه را دانلود و از صحت نمایش فایل در موبایل و یا تبلت خود اطمینان حاصل کنید.)

با مای کی. نوئن بیشتر آشنا شویم

مای کی. نوئن نویسنده و تصویرگر محبوب کودکان است. او می‌گوید کار تصویرسازی را در کلاس دوم شروع کرد، زمانی که یک کتاب تصویری در مورد سگش نوشت! مای اولین کتاب کمیک خود را در سال 2019 منتشر کرد و با اقبال خوبی مواجه شد. او عاشق بستنی است و اکنون در کالیفرنیا زندگی می‌کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیلو، پری جنگل
نویسنده
مترجمروناک ربیعی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات165
زبانفارسی
شابک978-600-462-997-3
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پیلو، پری جنگل

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پیلو، پری جنگل

برای دریافت کتاب پیلو، پری جنگل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.