معرفی و دانلود کتاب پیک آدینه دوم دبستان

عکس جلد کتاب پیک آدینه دوم دبستان
قیمت:
45000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیک آدینه دوم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیک آدینه دوم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیک آدینه دوم دبستان

کتاب پیک آدینه دوم دبستان، نوشته‌ی مهسا جلالیان و زهرا نیروزی شامل تمریناتی کاربردی برای درس‌های فارسی، علوم تجربی، هدیه‌های آسمان و ریاضی است. این کتاب با ارائه‌ی یک برنامه‌ی هفتگی موثر، به دانش‌آموزان کمک می‌کند مطالب را به‌شکل منجسم‌تری فرابگیرند.

درباره‌ی کتاب پیک آدینه دوم دبستان

کتاب‌های پیک آدینه، مجموعه‌ای کمک‌آموزشی و هدفمند هستند که با هدف دستیابی دانش‌آموزان به یک برنامه‌ی مفید با حجم تمرینی مناسب، نوشته شده‌اند. این تمرینات کاملاً با مطالب کتاب درسی مطابقت دارند و مهارت‌های درسی مورد نیاز دانش‌آموزان را، بدون گنجاندن سوالات زائد و افزون بر منبع درسی، در اختیار شما قرار می‌دهند. کتاب پیک آدینه دوم دبستان، نوشته‌ی مهسا جلالیان و زهرا نیروزی، در حقیقت یک کتاب تمرین کمک‌درسی با برنامه‌ریزی کاربردی است که برای دانش‌آموزان این پایه‌ی تحصیلی تدوین شده.

پاسخ‌نامه‌ی جامع این کتاب به آموزگاران و اولیا کمک می‌کند بتوانند در امر یادگیری کودک، نقش پویاتری داشته باشند. گفتنی‌ست این کتاب مورد تایید آموزش و پرورش قرار گرفته و در کتاب‌نامه‌ی رشد معرفی شده‌ است. بنابراین می‌توانید با اطمینان خاطر آن را برای پیشرفت فرزندان و دانش‌آموزان خود به‌کار بگیرید.

از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به تنوع محتوای تمرین‌ها، توجه به نیازهای هفتگی دانش‌آموزان، پیوستگی و انسجام دروس و تناسب حجم تمارین با توجه به گروه سنی مخاطب اشاره کرد. ویرایش جدید کتاب پیک آدینه دوم دبستان از سوی نشر پویش اندیشه خوارزمی که در حوزه‌ی کتاب‌های کمک‌آموزشی فعالیت مستمری دارد، منتشر شده است.

نحوه‌ی استفاده از کتاب پیک آدینه اول دبستان

والدین گرامی لطفا قبل از خرید کتاب، نسخه نمونه که شامل بخشی از محتوای کتاب هست را به صورت رایگان دریافت کنید تا با نوع محتوای این کتاب آشنا شوید.

برای استفاده از این کتاب الکترونیک، در هنگام اجرای کتاب در موبایل، تبلت و یا رایانه خود، یک دفتر و مداد در اختیار کودک خود قرار دهید. سوالات را برای فرزند خود بخوانید و تصاویر را به او نشان دهید. سپس از او بخواهید که پاسخ را در برگه ثبت کند.

کتاب پیک آدینه دوم دبستان مناسب چه کسانی است؟

این کتاب تمرین مناسب پایه‌ی دوم دبستان است و استفاده از آن به آموزگاران و والدینی که مایل‌اند در مسیر یادگیری بیشتر دانش‌آموزان خود قدم بردارند، توصیه می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیک آدینه دوم دبستان
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات183
زبانفارسی
شابک978-600-98011-3-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
45000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پیک آدینه دوم دبستان

فاطمه حمزه ای
۱۴۰۲/۹/۲۳
از لحاظ بنده عالی بود
کتاب شامل تمریناتی عینی و در عین حال کاربردی است و کودک را به استفاده از علوم در زندگی واقعی تشویق می‌کند فقط نحوه‌ی دسته بندی تمرینات اندکی ضعیف است که امیدوارم حل شود 🌸
مریم
۱۴۰۲/۹/۱۲
کتاب خوبی بود، برای من که خیلی کاربرد داشت
صابر گورزادی
۱۴۰۲/۹/۸
باسلام... پاسخ سوالات کجا هستند؟
الهام محمودی فر
۱۴۰۲/۶/۱۴
خوب بود بعنوان تکالیف آخر هفته و مرور پیشنهاد می‌کنم.
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب پیک آدینه دوم دبستان

برای دریافت کتاب پیک آدینه دوم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.