معرفی و دانلود کتاب درک متن 2 - دوم دبستان: بر پایه‌ی آزمون پرلز

برای دانلود قانونی کتاب درک متن 2 - دوم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب درک متن 2 - دوم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب درک متن 2 - دوم دبستان: بر پایه‌ی آزمون پرلز

کتاب درک متن 2 - دوم دبستان تألیف فرهاد حسن زاده، سوسن طاقدیس، معصومه نجفی پازوکی و معصومه ابراهیمی یکی از بهترین منابع کمک درسی برای دانش‌آموزان پایه‌ی دوم است که به فهم و یادگیری بیشتر آن‌ها در زمینه‌ی درک مطلب و متون مختلف کمک می‌کند.

درباره‌ی کتاب درک متن 2 - دوم دبستان

درک متن و کسب مهارت در زمینه‌ی دریافت معنای مطالب، مهارت زبانی مهمی است که می‌بایست از دوران دبستان تقویت شود. کتاب درک متن 2 - دوم دبستان منبع کمک‌درسی بسیار مناسبی برای دانش‌آموزان این پایه‌ی دوم دبستان است که یادگیری را برای آن‌ها آسان‌تر می‌کند. این کتاب کمک‌آموزشی که فرهاد حسن‌زاده، سوسن طاقدیس، معصومه نجفی پازوکی و معصومه ابراهیمی را آن را تألیف کرده‌اند، بر مبنای بخش‌های موجود در کتاب درسی و موضوعات آن و همچنین آزمون پرلز طراحی شده و در هر بخش شامل نکات مهم، یادآوری، پاورقی و توضیحات بیشتر و در نهایت سوالات برای اطمینان از یادگیری می‌شود. پرلز یک شیوه‌ی آموزشی بین‌المللی برای خواندن و یادگیری متون است که در زمینه‌ی افزایش توانایی یادگیری و درک مطلب به دانش‌آموزان کمک می‌کند.

فصل‌های کتاب با داستان‌هایی آموزنده و جذاب آغاز می‌شوند و دانش‌آموزان را برای یادگیری مشتاق‌تر می‌کنند. سپس سوالات موجود در آن، از خلال محتوای داستان بیرون می‌آیند که پاسخ‌دهی به آن‌ها می‌تواند یادگیری را تقویت کند. دانش‌آموزان پایه‌ی دوم دبستان، با مرور این کتاب کمک‌آموزشی می‌توانند متون مختلف را بسیار بهتر و اصولی‌تر درک کنند. همچنین مرور این منبع آموزشی به پرورش قدرت تفکر، خلاقیت و تخیل آن‌ها و افزایش مهارت در زمینه‌ی خواندن، دستور زبان و املا، به شکل قابل‌توجهی کمک می‌کند.

کتاب درک متن 2 - دوم دبستان برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به همه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی دوم دبستان که می‌خواهند شیوه‌های درک و فهم متون را بهتر و عمیق‌تر بیاموزند، پیشنهاد می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

یک نقاشی این‌طوری
دردسرهای اژدهای هفت‌سر
یک ماهی به اسم تی‌تی-تاتا
دلفین‌های مهربان
نه یک اسم تیغ‌دار
از چه‌قدرهم بیشتر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب درک متن 2 - دوم دبستان: بر پایه‌ی آزمون پرلز
نویسنده، ، ،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات39
زبانفارسی
شابک978-600-8347-11-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
31000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب درک متن 2 - دوم دبستان

لیلا رضایی
۱۴۰۲/۹/۶
بسیار عالی و کاربردی
صدیقه زمانی
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
جامع و کاربردی است
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب درک متن 2 - دوم دبستان

برای دریافت کتاب درک متن 2 - دوم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.