معرفی و دانلود کتاب پا به پا دوم ابتدایی: کتاب جامع تیزهوشان

برای دانلود قانونی کتاب پا به پا دوم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پا به پا دوم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پا به پا دوم ابتدایی: کتاب جامع تیزهوشان

کتاب پا به پا دوم ابتدایی یک اثر جامع در زمینه‌ی استعداد تحصیلی است که شامل درسنامه‌هایی متناسب و هوشمندانه و سؤالاتی همگام با آخرین تغییرات کتاب‌های درسی است که آمادگی شما را برای آزمون تیزهوشان بالا می‌برد.

درباره‌ی کتاب پا به پا دوم ابتدایی

این کتاب شما را در یک مسیر آموزشی همگام و هماهنگ با کلاس درس قرار می‌دهد تا تمامی دروس دوم دبستان را که شامل ریاضی، فارسی، علوم و هدیه‌های آسمان می‌شود، از سطح آسان تا دشوار بیاموزید. مثال‌های کاربردی فراوان و پاسخ‌های تشریحی هر سوال به شما کمک می‌کند کمترین ابهامی نسبت به مطالب کتاب درسی در ذهنتان باقی نماند. برای یادگیری بهتر هر مبحث، پیشنهاد می‌شود ابتدا درسنامه را به‌طور دقیق مطالعه کنید، سپس به سراغ تست‌‌ها بروید.

تدوین محتوای کتاب پا به پا دوم ابتدایی با جزئیات و نظرات کارشناسانه به انجام رسیده و حاصل همکاری مجید نکوراد، سپیده سعادت فیروزآبادی، معصومه خاتمی، محسن طاهری رفیق و آناهیتا محیط است. این کتاب از سوی انتشارات پویش اندیشه خوارزمی که در زمینه‌ی انتشار کتاب‌های کمک‌آموزشی با ساختار مفید و متفاوت اهتمام می‌ورزد، منتشر شده است.

کتاب پا به پا دوم ابتدایی مناسب چه کسانی است؟

کتاب حاضر برای دانش‌آموزان پایه‌ی دوم ابتدایی نوشته شده است و به آمادگی آن‌ها برای آزمون تیزهوشان کمک می‌کند.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفاً قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

فهرست مطالب کتاب

فارسی
ریاضی
علوم تجربی
هدیه‌های آسمان
آزمون جامع 1 و 2
پاسخ‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پا به پا دوم ابتدایی: کتاب جامع تیزهوشان
نویسنده، ، ، ،
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات249
زبانفارسی
شابک978-600-9904-83-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پا به پا دوم ابتدایی

زیبامنفرد
۱۴۰۲/۱۱/۴
یک کتاب مفید و کاربردی، به جای خرید چندین کتاب، همه را در یک کتاب یک جا دارید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب پا به پا دوم ابتدایی

برای دریافت کتاب پا به پا دوم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.