معرفی و دانلود کتاب پیک آدینه سوم دبستان

عکس جلد کتاب پیک آدینه سوم دبستان
قیمت:
45000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیک آدینه سوم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیک آدینه سوم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیک آدینه سوم دبستان

کتاب پیک آدینه سوم دبستان، نوشته‌ی یدالله اکرمی و زهرا شایسته یک مجموعه تمرین کاربردی و هدفمند است که به دانش‌آموزان این پایه کمک می‌کند یادگیری دروس خود را با برنامه‌ریزی هفتگی و انجام تمرین‌های جامع پیش ببرند.

درباره‌ی کتاب پیک آدینه سوم دبستان

مجموعه کتاب‌های پیک آدینه با هدف یادگیری منسجم و مرور نکات درسی به صورت هفتگی تدوین شده. این کتاب‌ها مورد تایید آموزش و پرورش هستند و جزو آثار کمک‌درسی‌ای محسوب می‌شوند که در کتاب‌نامه‌ی رشد معرفی شده و به عنوان منبعی قابل اعتماد برای مرور هفتگی پیشنهاد می‌گردند. انجام تمارین کتاب پیک آدینه سوم دبستان، نوشته‌ی یدالله اکرمی و زهرا شایسته عملکرد دانش‌آموزان این پایه را در دروس فارسی، ریاضی، هدیه‌های آسمان، علوم تجربی و مطالعات اجتماعی بالا می‌برد. همچنین پاسخ‌نامه‌ی کتاب به آموزگاران و والدین کمک می‌کند در یادگیری دانش‌آموزان نقش موثرتری ایفا کنند.

سوالات موجود در این اثر از تنوع کافی برخوردار است و پیوستگی و انسجام دارد. به‌علاوه حجم تمارین با توجه به گروه سنی دانش‌آموزان تعیین شده که سبب می‌شود ذهن دانش‌آموز تحت فشار قرار نگیرد. ویرایش جدید کتاب پیک آدینه سوم دبستان از سوی نشر پویش اندیشه خوارزمی که در حوزه‌ی کتاب‌های کمک‌آموزشی فعالیت مستمری دارد، منتشر شده است.

نحوه‌ی استفاده از کتاب پیک آدینه اول دبستان

والدین گرامی لطفا قبل از خرید کتاب، نسخه نمونه که شامل بخشی از محتوای کتاب هست را به صورت رایگان دریافت کنید تا با نوع محتوای این کتاب آشنا شوید.

برای استفاده از این کتاب الکترونیک، در هنگام اجرای کتاب در موبایل، تبلت و یا رایانه خود، یک دفتر و مداد در اختیار کودک خود قرار دهید. سوالات را برای فرزند خود بخوانید و تصاویر را به او نشان دهید. سپس از او بخواهید که پاسخ را در برگه ثبت کند.

کتاب پیک آدینه سوم دبستان مناسب چه کسانی است؟

این کتاب کمک‌آموزشی برای پایه‌ی سوم ابتدایی تدوین شده و به آموزگاران و والدینی که مایل‌اند در یادگیری دانش‌آموزان سهیم باشند، توصیه می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیک آدینه سوم دبستان
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات177
زبانفارسی
شابک978-600-98011-4-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
45000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پیک آدینه سوم دبستان

حسینی
۱۴۰۲/۸/۲۳
مطالب خوب و عالی هستن مرور خوبی برای آخر هفته‌ها‌ی بچه‌ها میشه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب پیک آدینه سوم دبستان

برای دریافت کتاب پیک آدینه سوم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.