معرفی و دانلود کتاب درک متن 4 - چهارم دبستان: بر پایه‌ی آزمون پرلز

برای دانلود قانونی کتاب درک متن 4 - چهارم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب درک متن 4 - چهارم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب درک متن 4 - چهارم دبستان: بر پایه‌ی آزمون پرلز

درک متن نیازمند پرورش مهارت، آموزش صحیح و تکرار است. کتاب درک متن 4 - چهارم دبستان تألیف فرهاد حسن زاده، سوسن طاقدیس، طاهره خلیلی کسمائی، معصومه نجفی پازوکی و فریبا رئیسی بهترین منبع آموزشی در زمینه‌ی درک متن به‌شمار می‌رود که براساس استانداردهای بین‌المللی طراحی شده است.

درباره‌ی کتاب درک متن 4 - چهارم دبستان

درک متن یکی از مهم‌ترین بخش‌های مهارت‌های زبانی است که نیاز به تمرین و تکرار دارد. به‌همین‌دلیل داشتن یک کتاب کمک درسی مناسب به یادگیری این مهارت برای دانش‌آموزان سرعت می‌بخشد. کتاب درک متن 4 - چهارم دبستان تألیف فرهاد حسن‌زاده، سوسن طاقدیس، طاهره خلیلی کسمائی، معصومه نجفی پازوکی و فریبا رئیسی ازجمله بهترین کتاب‌های کمک آموزشی در زمینه‌ی یادگیری عمیق و تخصصی درک مطلب برای دانش‌آموزان پایه‌ی چهارم است. مسئله‌ی بسیار مهمی که درباره‌ی مهارت خواندن متون وجود دارد، این است که روان‌خوانی متن‌ها لزوماً به معنای درک کردن کامل متن و دریافت پیام آن نیست. بنابراین دانش‌آموزانی وجود دارند که برخلاف عدم مشکل در خواندن متن‌ها، معنا و مفهوم آن را به‌ خوبی درک نمی‌کنند. برای حل این مشکل داشتن یک کتاب آموزشی برای تقویت مهارت درک متن بسیار کمک‌کننده است.

این کتاب براساس آزمون پرلز طراحی و تألیف شده است که به‌عنوان یکی از بهترین شیوه‌های آموزشی بین‌المللی برای یادگیری خواندن و درک متن معرفی می‌شود. دانش‌آموزان با استفاده از این کمک آموزشی می‌توانند مهارت تخیل، تفکر، قضاوت و خلاقیتشان را به شکل بسیار مؤثری تقویت کنند. در ابتدای هر بخش یک داستان جذاب و آموزنده وجود دارد که آموزش را برای کودکان لذت‌بخش‌تر می‌کند. دانش‌آموزان می‌توانند پس از خواندن هر داستان، نکات مهم آن، توضیحات تکمیلی و پاورقی‌ها، به‌راحتی به سوالات مطرح‌شده از خلال متون پاسخ دهند. آن‌ها با مرور کتاب درک متن 4 - چهارم دبستان پس از گذشت زمان، می‌توانند شاهد پیشرفت محسوس خود در این زمینه باشند.

کتاب درک متن 4 - چهارم دبستان برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به همه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی چهارم دبستان که می‌خواهند درک متون را بهتر و عمیق‌تر بیاموزند و در زمینه‌ خواندن و مهارت‌های زبانی پیشرفت کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

گوگولی گوگول!
مارهایم
تکه‌ی کوچک گل رس
ماری که مارپیچ شد
شاه و وزیر
مصاحبه با یک دانشمند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب درک متن 4 - چهارم دبستان: بر پایه‌ی آزمون پرلز
نویسنده، ، ، ،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات46
زبانفارسی
شابک978-600-8347-13-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب درک متن 4 - چهارم دبستان

برای دریافت کتاب درک متن 4 - چهارم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.