معرفی و دانلود کتاب صوتی چرا سنجاب کوچولو لجبازی می‌کند؟

عکس جلد کتاب صوتی چرا سنجاب کوچولو لجبازی می‌کند؟
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرا سنجاب کوچولو لجبازی می‌کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرا سنجاب کوچولو لجبازی می‌کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چرا سنجاب کوچولو لجبازی می‌کند؟

کتاب صوتی چرا سنجاب کوچولو لجبازی می‌کند؟ اثر الهام خطیبی از مجموعه قصه‌های خاله خرگوشه، داستان آموزنده‌ای است که خاله خرگوشه برای خواهرزاده‌های بازیگوش خود تعریف می‌کند. این کتاب صوتی برای گروه سنی الف و ب آماده‌سازی شده است.

پشمالو، سنجاب آرام و خجالتی بود که توی تنه درخت صنوبر خانه علی و فرزانه زندگی می‌کرد. یک روز صبح، یک بلوط بزرگ گرفته بود توی دهانش و با سختی تلاش می‌کرد از تنه درخت برود بالا. ولی گویا پنجه‌هایش صدمه دیده بودند چون، روی تنه سر می‌خورد و نمی‌توانست بالا برود.

علی و فرزانه تصمیم گرفتند به پشمالو کمک کنند. او را گرفتند، بردند داخل خانه. با قفس چوبی قدیمی، برایش یک لانه گرم و نرم درست کردند و آب و گردوهای خوشمزه آوردند. ولی پشمالو گردوها را شوت کرد. آب را ریخت و به نرده‌های قفس پنجه کشید. علی و فرزانه بهتشان زد. یعنی پشمالوی آرام، مهربان، خجالتی چش شده بود و چه می‌خواست؟!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
چرا سنجاب کوچولو لجبازی می‌کند

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چرا سنجاب کوچولو لجبازی می‌کند؟
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چرا سنجاب کوچولو لجبازی می‌کند؟

برای دریافت کتاب صوتی چرا سنجاب کوچولو لجبازی می‌کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.