معرفی و دانلود کتاب صوتی جمجمه حقیقت: ماجراهای فروشگاه جادویی 4

عکس جلد کتاب صوتی جمجمه حقیقت: ماجراهای فروشگاه جادویی 4
قیمت:
۳۹۰۰۰ ۲۷,۳۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جمجمه حقیقت: ماجراهای فروشگاه جادویی 4 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جمجمه حقیقت: ماجراهای فروشگاه جادویی 4 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جمجمه حقیقت: ماجراهای فروشگاه جادویی 4

این داستان فانتزی - اخلاقی، چهارمین کتاب از مجموعه‌ی «فروشگاه جادویی» است که در آن چارلی، شخصیت اصلی کتاب صوتی جمجمه حقیقت: ماجراهای فروشگاه جادویی 4 نوشته‌ی بروس کوویل سر از یک مغازه‌ی عجیب و غریب درمی‌آورد و با خریدن یک شیء جادویی از آنجا، ناخواسته وارد جهانی جدید می‌شود؛ جهانی که مجبور می‌شود مهم‌ترین ویژگی خودش را در آن کنار بگذارد...

درباره‌‌ی کتاب صوتی جمجمه حقیقت: ماجراهای فروشگاه جادویی 4

چارلی شخصیت اصلی رمان جمجمه‌ی حقیقت (The Skull of Truth) مدام از دست بچه‌های مدرسه به‌خاطر دروغ‌های کوچک و بزرگی که می‌گوید کتک می‌خورد. به نظر می‌رسد دروغ گفتن جزئی از شخصیت چارلی شده و او هیچ‌جوره نمی‌تواند جلوی خودش را بگیرد. اگرچه گاهی اوقات دروغ‌هایش مصلحتی هستند و دلیل خوبی دارند. یک روز که چارلی دارد از دست بچه‌های مدرسه فرار می‌کند که کتک نخورد، به‌طور اتفاقی وارد فروشگاه جادویی آقای الیایوز می‌شود و چشمش به یک جمجمه می‌افتد و مجذوب آن می‌شود. چارلی جمجمه را از مغازه می‌دزد و این دزدی زندگی او را دستخوش تغییرات بسیاری می‌کند. جمجمه او را دچار نوعی طلسم می‌کند که با آن فقط قادر است حقیقت را به زبان بیاورد. حضور این شیء جادویی در زندگی چارلی سبب اتفاقات عجیب‌وغریب زیادی می‌شود. اما مشکل اصلی اینجاست که حالا دیگر هیچ‌کس حرف‌های او را باور نمی‌کند...

دو داستان فرعی نیز در این اثر بر اهمیت راست‌گویی و صداقت تأکید می‌کنند. یکی ماجرای بنی، عمو‌ی محبوب چارلی و دیگری اتفاقاتی که برای گیلبرت، دوست چارلی می‌افتد. بروس کوویل (Bruce Coville) در این دو خط داستانی فرعی هم به‌نحوی به مسئله‌ی صداقت می‌پردازد.

معرفی مجموعه‌ی ماجراهای فروشگاه جادویی

این مجموعه با داستان‌های تخیلی و خلاقانه‌ای که دارد، دنیای فانتزی نویسنده را به‌خوبی به تصویر می‌کشد. این تخیلات ریشه در افکار و تصورات دوران کودکی بروس کوویل دارند و کتاب‌های او را به آثاری بسیار خواندنی و جذاب تبدیل کرده‌اند.

فروشگاه جادویی آقای الایوز یک مغازه‌ی بسیار عجیب با اجناسی جادویی است. هر جلد از این مجموعه درباره‌ی یک مشتری جدید است که به این فروشگاه می‌آید و وسیله‌ای از آن‌جا می‌خرد. وسیله‌ای که در طول داستان اتفاقات عجیب و غریبی را برای او رقم می‌زند.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی جمجمه حقیقت: ماجراهای فروشگاه جادویی 4

- نامزد جایزه منتخب کودکان در مجله‌ی کتابخانه‌ی مدرسه برای عنوان بهترین کتاب سال
- کتاب افتخار بین‌المللی کتابداران مدرسه

نکوداشت‌های کتاب صوتی جمجمه حقیقت: ماجراهای فروشگاه جادویی 4

- داستانی سریع، متحرک و در عین حال جدی، که نوجوانان را به فکر وامی‌دارد. (مجله‌ی کتابخانه‌ی مدرسه)

- این داستان فانتزی یک اثر ماهرانه و پویاست که حال و هوای آن در فضای جدی و ترسناک در رفت‌وآمد است، اما از اول تا آخر با طنز همراه است. (The Horn Book)

کتاب صوتی جمجمه حقیقت: ماجراهای فروشگاه جادویی 4 برای چه کسانی مناسب است؟

اگر نوجوانی با ده سال سن یا بیشتر هستید که به سبک داستان‌های فانتزی علاقه دارید، شنیدن این کتاب را هیچ‌جوره از دست ندهید. همچنین اگر بزرگسالید اما داستان‌های هیجان‌انگیز و تخیلی نوجوانان را دوست دارید، این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بروس کوویل را بیشتر بشناسیم

این نویسنده در سال 1950 و در نیویورک آمریکا متولد شد و قبل از نویسندگی شغل‌های زیادی را تجربه کرد. شغل‌هایی مثل گورکنی، تولید اسباب‌بازی، معلمی دبستان و سردبیری روزنامه. او تا به‌ امروز بیش از 100 کتاب برای کودکان و نوجوانان به رشته‌ی تحریر درآورده که اغلبشان جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی در این حوزه هستند. آثار بروس کوویل به ده زبان دنیا ترجمه شده و در ده ایالت برنده‌ی جوایزی به‌انتخاب کودکان شده‌اند.

کوویل بیش از 60 کتاب برای نوجوانان، نمایشنامه، شعر، روزنامه، داستان کوتاه، هزاران نامه و تعداد زیادی مقاله در مجلات نوشته است. از جمله آثار مشهور این نویسنده‌ی برجسته می‌توان به مجموعه‌های «من موجود فضایی کلاس ششمی بودم»، «معلم مریخی من»، «ماجراهای موجود فضایی بروس کوویل»، «تالار وحشت بروس کوویل» و «اژدهاکش» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی جمجمه حقیقت: ماجراهای فروشگاه جادویی 4 می‌شنویم

دو ساعت بعد از فاجعه‌ی حیاط مدرسه، چارلی با عجله از پله‌های پشتی خانه‌اش بالا دوید. مثل برق از آشپزخانه گذشت و بی‌اعتنا به مادرش که نان می‌پخت، و میمی که نقاشی می‌کشید از روی استوبون پرید و دوان‌دوان با سروصدا از پله‌ها بالا رفت و وارد اتاقش شد. در کمد را باز کرد و فریا دزد: «می‌دونی امروز چه اتفاقی برام افتاد؟» چشم‌های جمجمه شروع به درخشیدن کرد.

- ببینم! این مسابقه‌ست؟ اگه درست جواب بدم جایزه هم می‌گیرم؟

- دارم جدی حرف می‌زنم!

جمجمه که به نظر می‌رسید ناامید شده گفت: «اه! خب! پس جواب اینه: نه! نمی‌دونم امروز چه اتفاقی برات افتاده.»

- من امروز به کارن مکرمن گفتم ازش خوشم می‌آد. تو حیاط مدرسه این دهن گنده‌ی لعنتیمو باز کردم و گفتم خواهش می‌کنم، خواهش می‌کنم از دست من عصبانی نباش! و وقتی کارن پرسید چرا عصبانی نباشم، من دوباره دهنمو باز کردم و گفتم چون من ازت خوشم می‌آد!

با یادآوری وحشتی که بعد از گفتن آن حرف، تمام وجودش را گرفته بود، لحظه‌ای ساکت شد. آرزو می‌کرد که کاش در آن لحظه زمین دهن باز کرده و او را بلعیده بود. کارن چیزی نگفته بود، چون او هم به‌اندازه‌ی چارلی یکه خورده بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
تیتراژ
23 دقیقه
فصل یک: موضوع باتلاق
21 دقیقه
فصل دو: خانواده‌ی ایگلستون سر میز شام
18 دقیقه
فصل سه: پیغامی از طرف آقای الایوز
21 دقیقه
فصل چهار: حقایقی برای گفتن
25 دقیقه
فصل پنج: حقیقت دردناک است
24 دقیقه
فصل شش: شوخی به‌موقع
26 دقیقه
فصل هفت: شرایط قبری
20 دقیقه
فصل هشت: قول، هشدار، چانه بالا انداختن
20 دقیقه
فصل نه: گیلبرت
22 دقیقه
فصل ده: حقیقت فاش می‌شود
22 دقیقه
فصل یازده: شکست مفتضحانه‌ی وزغی
22 دقیقه
فصل دوازده: حقیقت عریان
21 دقیقه
فصل سیزده: شکست طرح خشکاندن باتلاق
31 دقیقه
فصل چهارده: قرار ملاقات نیمه‌شب
27 دقیقه
فصل پانزده: رو در رو
10 دقیقه
سخن آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جمجمه حقیقت: ماجراهای فروشگاه جادویی 4
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
راویمریم نوری درخشان
ناشر چاپیانتشارات آفرینگان
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۵۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۳۹۰۰۰ ۲۷,۳۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جمجمه حقیقت: ماجراهای فروشگاه جادویی 4

رهایدلهی
۱۴۰۲/۸/۲۷
مکه تونستم تصویر سازی کنم من بچم کتاب جمجمه حقیقت: ماجراهای فروشگاه جادویی4
عالی بود اول فکر نمی‌کنید اینقدر عالی باشه ฅ^•ﻌ•^ฅ ʕ´•ᴥ•`ʔ ლ (´ ❥ `ლ) (๑♡⌓♡๑)
نیلوفر کیانی
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
کتاب سرگرم کننده‌ای بود تونستم چند ساعت تو موضوع کتاب زندگی کنم و البته گوینده کتاب خیلی مهمه من خوشم اومد
واقعا تونست منو ببره تو موضوع که بتونم تصویر سازی کنم 👌
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جمجمه حقیقت: ماجراهای فروشگاه جادویی 4

برای دریافت کتاب صوتی جمجمه حقیقت: ماجراهای فروشگاه جادویی 4 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.