معرفی و دانلود کتاب صوتی سه قصه کودکانه

عکس جلد کتاب صوتی سه قصه کودکانه
قیمت:
27000 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سه قصه کودکانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سه قصه کودکانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سه قصه کودکانه

کتاب صوتی سه قصه کودکانه حاوی سه داستان شیرین و سرگرم‌کننده با عناوینِ «قلقلی»، «یک لنگه کفش» و «ب مثل باد» است. ژانت نورالهی این قصه‌ها را برای قهرمانان کوچکی نوشته که مطالعه را بهترین سرگرمی خود می‌دانند...

درباره کتاب صوتی سه قصه کودکانه:

اثر حاضر از سه کتاب مجزا تشکیل شده است. این سه کتاب عناوین قلقلی، یک لنگه کفش و ب مثل باد را بر خود دارند. نویسنده‌ی هر سه قصه ژانت نورالهی است. قلم او برای بچه‌ها بسیار شیرین و دوست‌داشتنی، و قصه‌هایش علی‌رغم کوتاه بودن، بی‌اندازه جذاب و پرکشش است.

ویژگی مهمی که در این سه داستان دیده می‌شود، حضور پررنگ «تخیل» در آنهاست. مثلاً داستان دوم از زبان یک کفش روایت می‌شود! کفشی که از لنگه‌ی خود جدا شده، و حالا، تنها در ویترین انتظار جفت خود را می‌کشد...

این تخیل قوی که نویسنده‌ در کتاب سه قصه کودکانه از خود بروز داده، قطعاً اثری سازنده بر مخاطبین خردسال خواهد داشت. به این نحو که با تقویت قوه‌ی خلاقه‌ی آنان، و ترغیب ایشان به خیال‌پردازی، ذهن‌شان را فعال‌تر و رشد فکری‌شان را سریع‌تر می‌کند. این در حالی است که همزمان، با قصه‌هایی بامزه سرشان را هم حسابی گرم می‌کند. بنابراین، والدین محترمی که در کنار رشد جسمانی و رفاه مادی، به فکر رشد ذهنی و خوراک معنوی فرزندان خود نیز باشند، قطعاً کتاب سه قصه کودکانه و آثار شبیه به آن را برای کودکان دلبندشان تهیه خواهند کرد.

کتاب صوتی سه قصه کودکانه مناسب چه کسانی است؟

کتاب حاضر را به تمام کودکان 6 تا 8 ساله توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی سه قصه کودکانه می‌شنویم:

هر روز بچه‌ها را می‌دیدم که همراه مادرشان، از پشت ویترین به ما نگاه می‌کردند. ولی هر کس مرا انتخاب می‌کرد، شاگرد مغازه می‌گفت: «کفش دیگه‌ای انتخاب کنید. این کفش یه لنگه‌ست. لنگه‌ی دیگه‌ش گم شده. کم‌کم بیشتر کفش‌ها خریداری می‌شدند و می‌رفتند. احساس تنهایی می‌کردم. ولی گاهی فکر می‌کردم که لنگه‌ی من می‌آید و مرا پیدا می‌کند و با هم یک جفت کفش می‌شویم. یک روز جعبه‌های زیادی به مغازه آوردند. وقتی می‌خواستند کفش‌های جدید را در ویترین مغازه بگذارند، صاحب مغازه مرا گرفت و به شاگردش گفت: «حالا که لنگه‌ی این کفش پیدا نمی‌شه، اون رو بیرون بنداز. شاگرد مغازه مرا همراه جعبه‌های خالی کنار مغازه انداخت. با خودم فکر می‌کردم که الان لنگه‌ی دیگر من هم، در گوشه‌ای از خیابان تنها و بی‌فایده است...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
قلقلی
5 دقیقه
یک لنگه کفش
7 دقیقه
ب مثل باد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سه قصه کودکانه
نویسنده
راویناصر آویژه
ناشر چاپیانتشارات غنچه
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
27000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سه قصه کودکانه

Azar J
۱۴۰۰/۹/۱۲
برای پسر ٤ساله‌ام سرگرم کننده بود خیلی
مریم بنایی
۱۴۰۰/۸/۲۴
خوب خوب خوب عالیه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سه قصه کودکانه

برای دریافت کتاب صوتی سه قصه کودکانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.