معرفی و دانلود کتاب چرا نیتا وارونه شده؟

عکس جلد کتاب چرا نیتا وارونه شده؟
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چرا نیتا وارونه شده؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چرا نیتا وارونه شده؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چرا نیتا وارونه شده؟

کتاب چرا نیتا وارونه شده؟ نوشته‌ی اما هرن، ماجرای دختر بچه‌ای را به تصویر می‌کشد که علاقه دارد همیشه وارونه باشد و دنیا را برعکس ببیند! او به دلیل لکنت زبانی که داشت خجالت می‌کشید با دوستانش بازی کند و روزهایش را تنهایی می‌گذارند. این اثر دلنشین علاوه بر تقویت قوه‌ی تخیل کودکان، در مورد ویژگی‌های منحصر به فرد هر انسان سخن می‌گوید.

درباره‌ی کتاب چرا نیتا وارونه شده؟

نیتا دلش می‌خواهد وارونه باشد و اینگونه دنیا را تماشا کند. روزی در حال بازیگوشی بود که یکی از دوستانش به اسم ویلیام آمد و به او گفت: تو چرا دوباره سر و ته شده‌ای؟ نیتا در حالیکه پاهایش رو به هوا شناور بود با لکنت زبان گفت: من نمی‌توانم خیلی راحت صحبت کنم بنابراین از اطرافیانم فاصله می‌گیرم، اینجوری راحت‌تر هستم.

به نظر شما ویلیام می‌تواند او را متقاعد کند تا دیگر وارونه نباشد و در کنار بچه‌های دیگر بازی کند؟ اما هرن (Emma Hearne) سعی دارد تا با شرح داستان چرا نیتا وارونه شده؟ (Why is Nita upside down) به کودکان بیاموزد که هر انسانی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که او را از سایر آدم‌ها متمایز می‌کند. همه‌ی ما مخلوقات خدا هستیم و باید به خصوصیات یکدیگر احترام بگذاریم.

درباره‌ی مجموعه «کتاب‌های تصویری داستان من»:

این مجموعه با به تصویر کشیدن موضوعات بسیار متنوع و جذاب، قدرت تخیل کودکان را تقویت می‌کند. از خصوصیات بارز مجموعه حاضر این است که با استفاده از تصاویرشان می‌توانید داستان را برای کودک خود تعریف کنید و یا از او بخواهید تا با نگاه کردن به تصاویر و بهره‌گیری از قوه‌ی تخیلش داستان را از زبان خودش برایتان تعریف کند.

در هنگام مطالعه‌ی کتاب‌های این مجموعه حتماً از کودک خود در مورد تصاویر سوال بپرسید و تخیلش را به چالش بکشید تا تقویت شود. با مجموعه «کتاب‌های تصویری داستان من» لحظه‌هایی شیرین برای کودکانتان به ارمغان آورید.

کتاب چرا نیتا وارونه شده؟ برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان رده‌ی سنی 4 تا 8 سال آموزنده و دوست داشتنی خواهد بود.

در بخشی از کتاب چرا نیتا وارونه شده؟ می‌خوانیم:

ویلیام به نیتا کمک کرد تا با هم بالاتر بروند.
او می‌خواست به نیتا برای فهمیدن و درک بهتر محیط اطرافش کمک کند.
آن‌ها از درخت بالا رفتند تا جاییکه می‌توانستند همه جا را ببیند.
از این بالا آن‌ها چیزهای خیلی زیادی را می‌بینند.
آن‌ها روی شاخه درخت نشستند و از دور دست‌ها به بازی بچه‌ها خیره شدند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چرا نیتا وارونه شده؟
نویسنده
مترجممجید عاطفی
ناشر چاپی دانش نگاران برنا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات22
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چرا نیتا وارونه شده؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چرا نیتا وارونه شده؟

برای دریافت کتاب چرا نیتا وارونه شده؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.