معرفی و دانلود کتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن: راز دلبسته کردن شوهر

عکس جلد کتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن: راز دلبسته کردن شوهر
قیمت:
۶۳۰۰۰ 31500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن: راز دلبسته کردن شوهر

کتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن، اثر نویسنده‌ و روان‌شناس، الن کریدمن، دریچه‌‌‌ای‌ برای ورود به روابط عاطفی گرم، صمیمی و طولانی‌مدت را به رویتان می‌گشاید. نویسنده در این کتاب، هرآنچه را که مخاطب برای شکل‌گیری تا رشد و نگه‌داری یک رابطه‌ی عاشقانه نیاز داشته باشد به او خواهد آموخت. آموزه‌های این اثر در هفت فصل، مراحل پرورش و شکوفایی و همچنین رمزوراز داشتن یک زندگی زناشویی موفق را بازگو خواهند کرد.

درباره‌‌ی کتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن

آیا به اندازه‌ی کافی جذاب هستم؟ آیا مرد رویاهایم، مرا برای شروع یک رابطه‌ی جدی انتخاب خواهد کرد؟ هنوز همسرم به اندازه‌ی روزهای آشنایی مرا دوست دارد؟ آیا با گذشت زمان، جذابیت خود را در رابطه‌ی زناشویی از دست داده‌ام؟ ممکن است شما هم به‌عنوان یک زن، حداقل یک‌بار خود را در حصار این قبیل سؤالات قرار داده باشید. اگر همین‌طور است، برای رهایی از این مشکل کافی‌ست این‌بار تمام پرسش‌های خود را یک‌جا از الن کریدمن (Ellen Kreidman) بپرسید. او در کتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن (Light his fire) راز زنده نگه‌داشتن اشتیاق و لذت عشق در روابط عاطفی طولانی‌مدت را برایتان خواهد گفت.

شاید وقت آن رسیده باشد که به این باور قدیمی، یعنی آتش عشق بعد از ازدواج فروکش خواهد کرد، یک‌بار و برای همیشه پایان دهیم! گرچه آمار و ارقامی که از رضایت بعد از ازدواج می‌بینیم، چندان دل‌چسب نیست اما شاید باید گره کار را از نو و در جای دیگری جست‌وجو کنیم. از طرف دیگر، اگر شما هم فکر می‌کنید دوران روابط همراه با تعهد به سر آمده و دیگر مردی به ازدواج فکر نخواهد کرد، شاید این کتاب شروعی برای تجدیدنظر درمورد افکارتان باشد. الن کریدمن، حاصل سال‌ها تحصیل و از آن مهم‌تر، ثمره‌ی بیست سال تجربیات زندگی مشترک و موفق خود را در کتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن، گردآوری کرده تا بار دیگر و این‌بار با دقت بیشتر به دنیای جذاب روابط احساسی و البته مهارت‌های ظریف آن وارد شویم.

اگر تابه‌حال بارها این مسیر پیچیده و پرآزمون‌وخطا را امتحان کرده و به در بسته خورده‌اید، این‌بار دست نگه دارید! کتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن، گره‌های ذهنی شما را یکی پس از دیگری باز خواهد کرد و اصول ورود به یک رابطه‌ی صمیمی و اصولی را در هفت مرحله‌ به شما خواهد آموخت. در این هفت درس مهم و اساسی، الن کریدمن، رمزوراز عاشق شدن آقایان و دست یافتن به آن را برایتان تشریح می‌کند. در مرحله‌ی بعد، هرآنچه از گرم نگه داشتن یک رابطه‌ی عاشقانه باید بدانید، به شما ارائه خواهد شد. از سوی دیگر، خواهید آموخت چگونه چاشنی هیجان و سرگرمی را به رابطه‌ی خود بیافزایید و در آخر، این کتاب به شما آموزش خواهد داد تا حس خاص بودن را در خود و همسرتان جاودانه کنید. اگر در این لحظه، نگران سست شدن پایه‌های زندگی عاشقانه‌ی خود هستید، اگر از ابراز احساسات و ورود به رابطه‌ای جدی هراس دارید، این کتاب برای شما نوشته شده است.

کتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن، اولین‌بار در سال 1991 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن به همت نشر البرز و با ترجمه‌ی عباس چینی و شیرین نوروی در دسترس علاقه‌مندان آثار روانشناختی قرار گرفت.

کتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب آموزنده به تمامی مشاورین و روان‌شناسان، به‌ویژه زوج‌درمان‌گران پیشنهاد می‌شود. همچنین اثر حاضر هدیه‌ی ویژه‌ای‌ست به کسانی که می‌خواهند بار دیگر گرمای بی‌نظیر عشق را در رابطه‌ی خود تجربه کنند.

با الن کریدمن بیشتر آشنا شویم

الن کریدمن (متولد 1944) از نویسندگان حوزه‌ی روان‌شناسی در آمریکاست. تخصص او در زمینه‌ی زوج‌درمانی و روان‌شناسی زندگی زناشویی است. این نویسنده برای انتقال بهتر نکته‌ها، از بازگو کردن تجربیات زندگی خود و مراجعه‌کنندگانش نیز بهره می‌برد و حتی می‌توان گفت تجربیات زندگی مشترکش اولین جرقه و ایده برای شروع آثار او بوده است. از این نویسنده‌ی محبوب کتاب دیگری با نام «آتش عشق زنت را شعله‌ور کن» نیز به فارسی ترجمه شده است.

کریدمن پس از سال‌ها پژوهش، نگارش و مشاوره، سرانجام در سال 2011 درگذشت.

جملات برگزیده کتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن

  • به گونه‌اى درست شنیدن، واقعا هنر است؛ اما هنرى که مى‌توان فرا گرفت.
  • همین که شروع مى‌کنید به تمرکز بر آنچه ضعف‌هاى مرد مى‌شمارید و مى‌کوشید او را تغییر دهید، عشقى که در آغاز آشنایى و زندگیتان از آن برخوردار بودید، کم‌کم مى‌میرد.
  • در برابر هر کُنشى، واکنشى وجود دارد. در برابر هر ویژگى و خصیصه‌اى، پاسخى یافت مى‌شود. باید بیاموزید واکنش مثبت نشان دهید و از رفتار قضاوت‌گرانه دست بردارید.
  • خداوند به ما دو گوش و تنها یک دهان داده است، و این بدان معناست که از ما انتظار مى‌رود دو برابر آن که حرف مى‌زنیم، بایستى گوش بدهیم؛ در غیر این صورت دو دهان مى‌داد و یک گوش.

در بخشی از کتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن می‌خوانیم

آیا مى‌توانید تشخیص دهید که هر چند وقت به چند وقت، و به چه روش‌هایى، شریک زندگیتان، یعنى شوهرتان شما را امتحان مى‌کند؟ وقتى که مردى از همسرش مى‌پرسد «اگر من این ترفیع شغلى را بگیرم و ما مجبور شویم به استانى دیگر نقل مکان کنیم چه اتفاقى مى‌افتد؟» بیشتر زنان این‌گونه پاسخ مى‌دهند: «منظورت از نقل‌مکان به استان دیگر چیست؟ ما هیچ‌جا نمى‌رویم! الان ده سال است که در کنار جوآن زندگى کرده‌ام و در صدد رفتن به جاى دیگر نیستم!» آنچه مرد مى‌خواهد بشنود این است: «برایم مهم نیست کجا زندگى مى‌کنیم. ممکن است در چادر و یا جزیره‌اى متروک زندگى کنیم، و تا زمانى که با هم هستیم من شاد و سعادتمندم.» چنین پاسخى امکان گفت و شنود و ارتباط بیشتر را فراهم مى‌سازد. مرد اکنون مى‌تواند به همسرش بگوید چه احساس‌هاى جورواجورى دارد و چه درد و رنجى مى‌کشد. اگر مردى مهر و محبت واقعى را احساس کند، خواهد خواست که براى همه مشکلات احتمالى بهترین تصمیم‌ها را بگیرد، و نیز خواهد خواست که براى شما بهترین فردى باشد که مى‌تواند.

مشکل جدى دیگرى که مردان درباره‌اش پرسش مى‌کنند این است که «اگر آن اضافه‌حقوق را نگیرم، چه اتفاقى مى‌افتد؟» بیشتر وقت‌ها زنان این‌گونه پاسخ مى‌دهند: «چرا این سؤال را مى‌پرسى؟»، «این‌قدر منفى فکر نکن.»، «اگر به سخت کار کردن ادامه دهى، اضافه‌حقوق مى‌گیرى!»، «اگر آن اضافه‌حقوق را نگیرى، چطور مى‌توانیم بچه‌ها را به دانشگاه بفرستیم و از پَسِ تورم بربیاییم؟» یا «اگر ترفیع مقام نگرفتى، مستقیم به دفتر رئیس اداره‌ات مى‌روى و مى‌گویى استحقاق آن ترفیع را دارى!»

آنچه شوهرتان واقعا نیاز دارد بشنود، این است که «هیچ اتفاقى نمى‌افتد. یک طورى ترتیبش را مى‌دهیم. فقط کمربندهایمان را محکم‌تر مى‌بندیم و پیش مى‌رویم. چیزى که اهمیت دارد این است که ما در کنار یکدیگریم و من تو را دوست دارم.»

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
1. دانشِ حاصل از تجربه
2. آیا واجد شرایط هستم؟
3. هر از گاه، آماج جنسى
4. ارتباط
5. داشتن روابط عاشقانه اراده مى‌خواهد
6. خوشى و سعادت را هرگز به تأخیر نیندازید
7. احساسات فقط وجود دارند
نتیجه‌گیرى

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن: راز دلبسته کردن شوهر
نویسنده
مترجمعباس چینی، شیرین نوروی
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات280
زبانفارسی
شابک978-964-442-259-7
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
۶۳۰۰۰ 31500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن

راضیه رئیسی
۱۴۰۲/۲/۲۳
ما وقتی که بهم رسیدیم یادمون می‌ره که همیشه حواسمون به روشن موندن شعله‌ی عشق مون باشه و شارژش کنیم که این کتاب بهمون یادآوری کرد همیشه عشق مون رو به هر طریق ممکن به طرفمون یادآوری کنیم
nasim nasirzade
۱۴۰۲/۹/۱۸
این کتاب فوق العاده حتما پیشنهاد میکنم بخونید یجا‌هایی که فکرشو نمی‌کنید بهتون کمک میکنه مثلا یجایی از کتاب گفته بجای اینکه وقتی همسرت مشکلی براش پیش میاد بجای اینکه راه حل بدی و نصیحتش کنی، باید هم دردش بشی
مهدیه یزدان منش
۱۴۰۳/۱/۳۰
از این کتاب خیلی خوشم اومد چون از ابتدا تا انتها موضوعات مختلفی رو میگه یعنی از مفصل گویی پرهیز کرده، روش‌هایی میگه که واقعا برای ما ایرانی‌ها قابل اجراست.
شکوفه دائمی
۱۴۰۲/۵/۳۱
خواندن این کتاب را به همه کسانی که واقعا میخوان یه زندگی سرشار از آرامش را تجربه کنن توصیه میکنم من بارها و بارها این کتاب را خواندم
کاربر N
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
کتاب خوبیه ولی همه چیز رو به نظرم ساده جلوه میده.
زهرا کردی
۱۴۰۲/۱۰/۱
عالی بود. برای شناخت اقایان و داشتن ارامش در زندگی مشترک
الهه فرامرزی
۱۴۰۲/۸/۱۰
عالی بود خیلی مفید بود حتما در زندگیم استفاده میکنم
راحله فرامرزی
۱۴۰۲/۱۱/۲
من خوشم امد نکات خوبی داشت
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن

برای دریافت کتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.