معرفی و دانلود کتاب چراغ دل زنت را روشن کن: راز دلبسته کردن زن

عکس جلد کتاب چراغ دل زنت را روشن کن: راز دلبسته کردن زن
قیمت:
۶۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چراغ دل زنت را روشن کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چراغ دل زنت را روشن کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چراغ دل زنت را روشن کن: راز دلبسته کردن زن

کتاب چراغ دل زنت را روشن کن، اثر نویسنده و روان‌شناس مشهور، الن کریدمن، چراغ راه آقایانی است که در پی کسب مهارت‌هایی برای داشتن رابطه‌ای گرم و عاشقانه هستند. نویسنده در طی هفت درس این کتاب، تمام نکاتی را که مخاطبان برای شعله‌ور ساختن آتش عشق خود و پایبند کردن محبوبشان به گرمای آن نیاز دارند، به ایشان آموخته است.

درباره‌‌ی کتاب چراغ دل زنت را روشن کن

از دنیای زنان چه می‌دانید؟ پاسخ به این سوال، در ابتدا مثل رو‌به‌رو شدن با یک هزارتوی بسته است! ما همیشه زنان را به پیچیدگی احوال و روحیاتشان می‌شناسیم، شاید همین موضوع است که دست مردان بسیاری را از رسیدن به آرزوهای عاشقانه‌شان کوتاه کرده. اما چه می‌شود اگر یک‌بار و برای همیشه، به پاسخ تمامی سوالاتمان در این زمینه برسیم؟ این همان کاری‌ست که الن کریدمن (Ellen Kreidman) در اثر خود، کتاب چراغ دل زنت را روشن کن (Light her fire) برایتان انجام خواهد داد.

آقایان به اندازه‌ی خانم‌ها به بهبود روابط عاطفی‌شان علاقه‌ای ندارند! با همین تصور بود که شروع این کتاب بارها به تأخیر افتاد؛ تصوری که نویسنده بعدها متوجه اشتباه بودن آن شد. حقیقت آن است که آقایان نیز به اندازه‌ی خانم‌ها به بهبود رابطه‌ی عاطفی‌شان راغب‌اند. تنها موضوع آن است که شاید آقایان نیاز به اعتماد بیشتر برای کسب احساس راحتی در مورد مسائل زندگیشان دارند. بااین‌اوصاف، چه راهی بهتر از در دست داشتن یک کتاب راهنما که تمامی درس‌های لازم برای شروع و حفظ یک رابطه‌ی عاطفی را در اختیارشان قرار دهد؟

فرقی ندارد ازدواج شما رو به شکست باشد یا در حال فروپاشی. الن کریدمن در کتاب چراغ دل زنت را روشن کن، به شما خواهد آموخت تا چطور بار دیگر رابطه‌ی خود را بازسازی کنید. اگر هنوز مجردید و از ابراز عشق و ورود به یک رابطه‌ی جدی واهمه دارید، این کتاب به شما می‌آموزد چطور قدم‌های اول در این مسیر پیچیده را محکم و درست بردارید. اگر تابه‌حال بارها این مسیر پرتلاطم و پرآزمون‌وخطا را امتحان کرده و به در بسته خورده‌اید، کتاب چراغ دل زنت را روشن کن، کلیشه‌های ذهنی و موانع فکری شما را یکی پس از دیگری از میان برمی‌دارد و اصول ورود به یک رابطه‌ی صمیمی و صحیح را در هفت درس به شما می‌آموزد.

در این هفت درس مهم و اساسی، الن کریدمن، به شما خواهد آموخت چه ‌موضوعاتی چراغ دل یک زن را روشن، یا برعکس آن را خاموش و ناامید می‌کند. سپس یاد می‌گیرید که چطور برای تفاوت‌های خود و همسرتان ارزش قائل شوید و از آن‌ها پله‌ای برای عشق و محبت بیشتر بسازید. در فصل‌های بعدی، از آنچه برای زن محبوب زندگیتان مهم است خبردار خواهید شد و راه‌های بسیاری برای گرم نگه داشتن آتش عشقتان خواهید آموخت.

نویسنده‌ی کتاب چراغ دل زنت را روشن کن به شما یاد خواهد داد محبت خود را به روش‌های درست ابراز کنید تا به‌طرز شگفت‌انگیزی صمیمیت را به رابطه‌ی خود راه دهید. اثر حاضر در نهایت، با بازگو کردن تجربیات و نمونه‌های واقعی و همچنین ارائه‌ی تکالیف و تمرینات جذاب، شما را به عاشقی تمام‌عیار و مردی رویایی تبدیل خواهد کرد.

در نکوداشت کتاب چراغ دل زنت را روشن کن

  • این کتاب، راهنمایی‌ست که زندگی عاشقانه‌ی شما را تازه، پرهیجان و داغ نگه می‌دارد. (اتحادیه‌ی سن‌دیگو)

کتاب چراغ دل زنت را روشن کن برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب آموزنده به تمامی مشاورین و روان‌شناسان، به‌ویژه زوج‌درمان‌گران پیشنهاد می‌شود. این کتاب هدیه‌ی بی‌نظیری است برای آقایانی که قصد دارند بار دیگر گرمای بی‌نظیر عشق را در رابطه‌ی خود به دست بیاورند.

با الن کریدمن بیشتر آشنا شویم

الن کریدمن (متولد 1944) از نویسندگان حوزه‌ی روان‌شناسی در آمریکاست. تخصص او در زمینه‌ی زوج‌درمانی و روان‌شناسی زندگی زناشویی است. این نویسنده برای انتقال بهتر نکته‌ها، از بازگو کردن تجربیات زندگی خود و مراجعه‌کنندگانش نیز بهره می‌برد و حتی می‌توان گفت تجربیات زندگی مشترکش اولین جرقه و ایده برای شروع آثار او بوده است. از این نویسنده‌ی محبوب کتاب دیگری با نام «آتش عشق شوهرت را شعله‌ور کن» نیز به فارسی ترجمه شده است.

کریدمن پس از سال‌ها پژوهش، نگارش و مشاوره، سرانجام در سال 2011 درگذشت.

جملات برگزیده کتاب چراغ دل زنت را روشن کن

  • وقتى به‌ رشد ادامه ندهید، مى‌میرید.
  • تصور مى‌کنم آدم براى آموختن چیز نو هرگز زیاد پیر نیست.
  • مردى که مى‌خواهد گذشته را دوباره زنده کند، به‌سوى دردسر مى‌رود.
  • مقدار فراوانى عشق و توجه لازم است که بهترین ویژگى موجود در زن را هویدا سازد.

در بخشی از کتاب چراغ دل زنت را روشن کن می‌خوانیم

چندین سال پیش داستانى خواندم که هرگز نتوانستم فراموش کنم. آن داستان «همسر هشت‌گاوى» نامیده مى‌شد و درباره پسرى اهل جزایر پلى‌نزى بود به‌ نام جانى لینگو. او عاشق دختر جوانى شد که در یکى از جزایر نزدیک زندگى مى‌کرد. دختر را پدرش خیلى تحقیر کرده بود، به‌طورى که حس اعتماد به‌ خود را از دست داده بود. در آن اجتماع به‌خصوص وقتى کسى مى‌خواست زن بگیرد، او را با گاو معامله مى‌کرد. اگر دختر خیلى ساده و معمولى بود، مى‌شد با دادن یک گاو به‌ پدرش او را به‌ زنى گرفت و اگر زنى استثنایى بود، ممکن بود قیمت او سه یا چهار گاو باشد. زنان، به‌نسبت تعداد گاوهایى که براى معامله آنان لازم بود، احساس غرور مى‌کردند. جانى به‌راحتى مى‌توانست این دختر جوان را فقط با یک گاو معامله کند و پدرش، براى این‌که از دست او راحت شود، خیلى خیلى خوشحال بود. اما جانى پیشنهاد کرد هشت گاو بدهد؛ پیشنهادى که همه دهکده را تکان داد. وقتى از او پرسیدند چرا این تعداد گاو دادى؟ او گفت که مى‌خواست هر کسى، به‌ویژه همسر تازه‌اش، بداند چقدر برایش ارزش دارد. بعدها که یکى از اهالى شهر به‌ دیدن جانى لینگو رفت، وقتى همسر جانى را دید، باورش نمى‌شد. او از دخترى جوان و زشت به‌ یکى از زیباترین زنان جوانى که او تا آن لحظه دیده بود، تبدیل شده بود.

عزت نفس پایین، یکى از شایع‌ترین علل افسردگى در خانم‌هاست. اگر شما با زنى مانند اسب اصیل رفتار کنید، یابو نمى‌شود. اگر شما به‌ زنى که در زندگى شماست ارزش فراوان بدهید، ضمانت مى‌کنم او بهترین سعى خود را به‌ خرج مى‌دهد تا شایستگى توجه و قدردانى شما را داشته باشد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
1. به شادى و سلامتى تفاوت‌هایتان
2. از دیدگاه زنم
3. با تمام قلبت گوش کن
4. نه چیزى بیشتر از احساسات
5. ترغیب کردن، دلسرد کردن
6. مرا به‌ عالم خیال ببر
7. دوستدار خلاق
8. عشق یعنى...
نتیجه‌گیرى

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چراغ دل زنت را روشن کن: راز دلبسته کردن زن
نویسنده
مترجمعباس چینی، شیرین نوروی
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات272
زبانفارسی
شابک978-964-442-269-0
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چراغ دل زنت را روشن کن

مائده اصغری
۱۴۰۲/۵/۲۲
در بعضى قسمتا ترجمه ضعف داره ولى کتاب خوب و مفیدى هست، اکثر ما ایرانى‌ها سواد رابطه بالایى نداریم هر چقدر که میتونیم باید کتاب هایى از این دست رو مطالعه کنیم
مهدی
۱۴۰۲/۹/۱۱
کتاب عالی هست مخصوصا مثال هاش فقط اگه کمی خلاصه تر بود بهتر بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب چراغ دل زنت را روشن کن

برای دریافت کتاب چراغ دل زنت را روشن کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.