معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چکیده‌ای از غذای روح

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چکیده‌ای از غذای روح
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چکیده‌ای از غذای روح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چکیده‌ای از غذای روح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چکیده‌ای از غذای روح

خلاصه کتاب صوتی چکیده‌ای از غذای روح گلچینی از کتاب پرفروش نیویورک تایمز، غذای روح است که توسط پتی هانسن تهیه شده و بهترین و شنیدنی‌ترین داستان‌های الهام‌بخش و مورد علاقه‌ی جک کنفیلد و مارک ویکتور هانسن، سخنرانانِ انگیزشی آمریکایی را در بر دارد. آن‌ها با گردآوری و ارائه‌ی چنین مجموعه‌ای درصددند تا به مخاطبان خود کمک کنند از میان خرد، شوخ‌طبعی، لطافت و هوشمندیِ جاری در این حکایات، راهی به سمت توانمندی و موفقیت در زندگیِ خود بیابند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چکیده‌ای از غذای روح

در خلاصه کتاب صوتی چکیده‌ای از غذای روح (Condensed Chicken Soup for the Soul) که توسط پتی هانسن (Petty Hansen) از اثر اصلی به تألیفِ جک کنفیلد (Jack Canfield) و مارک ویکتور هانسن (Mark Victor Hansen) تنظیم شده است، داستان‌هایی شنیدنی و آموزنده در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. هدف نویسندگان از گردآوریِ چنین اثری این است که با کمک روایاتی از این دست، خرد، قدرت و توانمندی، امید، انگیزه و آرزو را به مخاطبان خود القا کرده و آنان را به مبارزه با مشکلات و غلبه بر دشواری‌ها و موانع فرا خوانند. غذای روح، اثری دلنشین و روان است و به طیفِ گسترده‌ای از موضوعات از عشق، مرگ، غلبه بر مشکلات گرفته تا خرد و نقش والدین و... می‌پردازد. حکایات این کتاب، بریده‌هایی از سخنان و نوشته‌های بزرگانِ ادبیات، هنر، فلسفه، سیاست و سایر علوم است.

خلاصه کتاب صوتی چکیده‌‌ای از غذای روح از داستانِ آن دسته از افرادی می‌گوید که در مواجهه با شرایط دشوار، ناعدالتی‌ها و چالش‌ها درمانده نشده‌اند و توانسته‌اند به‌شیوه‌ای بر آن غلبه کرده، خود را از درد و رنج رها کنند و شفا یابند. در این کتاب صوتی بهترین ویژگی‌های انسانی مانند شفقت، لطف، بخشش، سخاوت، خرد و ایمان از پسِ داستان‌هایی شیرین و حکیمانه معرفی می‌شوند.

جک کنفیلد، مدرس و کارآفرینِ آمریکایی و از بنیان‌گذاران مجموعه کتاب‌های پرفروش و موفق است. او با آثار خود توانسته زندگیِ میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار داده و به آنان در شناخت مسیر صحیح زندگی و دستیابی به آن، یاری رساند. مارک ویکتور هانسن، دیگر نویسنده‌ی این کتاب، سخنران و مشاوری آمریکایی است که از برجسته‌ترین و موفق‌ترین افراد در حوزه‌های موفقیت و بازاریابی به شمار می‌رود. شهرتِ این دو نفر برای انتشار مجموعه کتاب‌های سوپ جوجه است که از جمله پرمخاطب‌ترین آثار الهام‌بخش و انگیزشی در جهان است و با بیش از 500 میلیون نسخه فروش در جهان، یکی از موفق‌ترین مطالب در حوزه‌ی روان‌شناسی موفقیت محسوب می‌شود که مورد استقبال مخاطبان از هر سن و قشر و طبقه‌ای قرار گرفته است. کتاب‌های این مجموعه‌ی پرفروش بارها به زبان‌های مختلف ترجمه شده و به انتشار رسیده است.

خلاصه کتاب صوتی چکیده‌ای از غذای روح را نشر پیکان با ترجمه‌ی عباس چینی و مرجان اندرودی به چاپ رسانیده است. نسخه‌ی صوتی آن را با همت موج کتاب و خوانش الهام صفوی‌زاده و علی الله‌دانه می‌شنوید.

خلاصه کتاب صوتی چکیده‌ای از غذای روح برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های پندآموز و حکایات روان‌شناسانه و انگیزشی علاقه‌مند هستید، شنیدنِ خلاصه کتاب صوتی چکیده‌ای از غذای روح برای شما تجربه‌ای شیرین و دلنشین خواهد بود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چکیده‌ای از غذای روح می‌شنویم

در طی بیست سال گذشته من در شخصیت بنجامین فرانکلین با تمام حرکات و رفتار او در میان شنوندگانِ مختلف ظاهر می‌شدم و صحبت می‌کردم. روزی پس از حضور در جلسه‌ای در مدرسه از کلاس پانزده‌ساله‌ها دیدن می‌کردم تا به سؤالاتشان پاسخ بدهم. یکی از دانش‌آموزان دستش را بالا برد و گفت: «فکر کردم تو مُردی!» این سؤالی غیرعادی نبود و من آن را با گفتنِ این جمله پاسخ دادم: «خب من در روز هفدهم آوریل سال 1790 در هشتادوچهارسالگی مردم. اما از آن خوشم نیامد و هرگز هم قصد ندارم دوباره بمیرم.» به‌سرعت از آنان خواستم سؤال بعدی را بپرسند و پسری را صدا زدم که در انتهای کلاس دستش را بالا برده بود. او پرسید: «وقتی که در بهشت بودید، مادرم را در آنجا ندیدید؟ قلبم ایستاد. دلم می‌خواست زمین دهان باز کند و مرا ببلعد. تنها فکرم این بود که ای کاش این‌طور نمی‌شد. دانستم پرسیدن چنین سؤالی برای پسری یازده ساله در برابر همه‌ی هم‌کلاسی‌هایش این واقعیت را نشان می‌دهد که یا رویداد بسیار تازه‌ای می‌باشد و یا مسئله‌ای که برایش بیشترین اهمیت را دارد. همچنین می‌دانستم که مجبورم چیزی بگویم. سپس صدای خودم را شنیدم که می‌گفتم: مطمئن نیستم که او همانی بود که من فکر می‌کنم اما اگر همان باشد، زیباترین فرشته‌ی آنجا بود. لبخندی که بر چهره‌ی او پدیدار شد به من گفت پاسخ درستی داده‌ام. مطمئن نیستم که این پاسخ از کجا آمد اما فکر می‌‎کنم ممکن است کمک کوچکی از زیباترین فرشته‌ی آنجا گرفته باشم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
فصل اول: در باب عشق - قسمت اول: عشق نیرویی خلاق
27 دقیقه
فصل اول: در باب عشق - قسمت دوم: شما فرد مهمی هستید
16 دقیقه
فصل اول: در باب عشق - قسمت سوم: غم‌خوارترین کودک
15 دقیقه
فصل دوم: بیاموزید که خود را دوست داشته باشید
12 دقیقه
فصل سوم: درباره‌ی پدر و مادر بودن - قسمت اول: انشای تامی
30 دقیقه
فصل سوم: درباره‌ی پدر و مادر بودن - قسمت دوم: آنچه هستید همچون آنچه انجام می‌دهید مهم است
24 دقیقه
فصل چهارم: در باب آموزش و پرورش
15 دقیقه
فصل پنجم: در باب مرگ و مردن
19 دقیقه
فصل ششم: در باب طرز تلقی - قسمت اول: خوشبین
12 دقیقه
فصل ششم: در باب طرز تلقی - قسمت دوم: دزد بیسکوئیت
11 دقیقه
فصل هفتم: در باب پیروز شدن بر مشکلات - قسمت اول: پل معجزه
21 دقیقه
فصل هفتم: در باب پیروز شدن بر مشکلات - قسمت دوم: این را در نظر بگیرید
12 دقیقه
فصل هفتم: در باب پیروز شدن بر مشکلات - قسمت سوم: تعقیب مشتاقانه‌ی امکان‌پذیرها
24 دقیقه
فصل هشتم: در باب تحقق بخشیدن به رؤیاها
24 دقیقه
فصل نهم: گلچین خرد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چکیده‌ای از غذای روح
نویسنده، ،
مترجمعباس چینی، مرجان اندرودی
راویالهام صفوی زاده، علی الله دانه
ناشر چاپینشر پیکان
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، خلاصه کتاب صوتی داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چکیده‌ای از غذای روح

Hoori
۱۴۰۲/۹/۱۳
خیلی خیلی لذت بردم از شنیدن این کتاب.
مخصوصا
مخصوصا با صدای زیبای دو عزیز،
خانم الهام صفوی و آقای علی اله دانه،
که خوانش کتاب و یا اجرای صوتی رو فوق العاده عالی و بی نظیر انجام میدهند. با این صداهای زیبا و حرفه‌ای، لحظات خیلی خوب و آرامی رو تجربه کردم و بسیار لذت بردم. امیدوارم این دو عزیز،
در کتاب‌های بیشتری، این همکاری بی‌نظیر رو ادامه بدهند و ما هم لذت بیشتری ببریم. خدا حفظشون کنه. خیلی ارادت دارم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چکیده‌ای از غذای روح

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چکیده‌ای از غذای روح و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.