معرفی و دانلود کتاب چشم انداز بازاریابی دیجیتال براساس تجربیات مضاعف مصرف کننده

عکس جلد کتاب چشم انداز بازاریابی دیجیتال براساس تجربیات مضاعف مصرف کننده
قیمت:
۱۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چشم انداز بازاریابی دیجیتال براساس تجربیات مضاعف مصرف کننده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چشم انداز بازاریابی دیجیتال براساس تجربیات مضاعف مصرف کننده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چشم انداز بازاریابی دیجیتال براساس تجربیات مضاعف مصرف کننده

شما به کمک کتاب چشم انداز بازاریابی دیجیتال براساس تجربیات مضاعف مصرف کننده نوشته‌ی جسیکا راجرز، درک می‌کنید که چگونه حوزه‌های مختلف بازاریابی دیجیتال با هم مرتبط می‌شوند و با یکدیگر کار می‌کنند، همچنین دانش لازم برای تصمیم‌گیری‌های آگاهانه و مناسب را به دست می‌آورید.

درباره‌ی کتاب چشم انداز بازاریابی دیجیتال براساس تجربیات مضاعف مصرف کننده:

انجمن بازاریابی آمریکا، بازاریابی را به عنوان "فعالیت مجموعه‌ای از مؤسسات در فرایند‌های ایجاد، برقراری ارتباط، ارائه و مبادله پیشنهاداتی که برای مشتریان، ارباب رجوعان، شرکا و به طور کلی جامعه مفید و ارزشمند است" توصیف می‌کند. بنابراین، کاملاً منطقی به نظر می‌رسد که این ایده که باید روی ایجاد ارزش در فعالیت‌های دیجیتالی خود تمرکز کنیم‌، اصلی مهم در فعالیت‌های بازاریابی به شمار می‌آید.

از طریق فرایند راهبردی تولید محتوا و به اشتراک گذاشتن آن‌، شما به‌عنوان بازاریاب می‌توانید از طریق سیستم‌های عامل دیجیتال ارزش و اعتبار ایجاد نمایید. اگرچه که انجام این کار از طرق مختلف صورت می‌گیرد‌، اما تمرکز بر ایجاد ارزش از اهمیت بیشتری برخوردار است‌. همان‌طور که شما در مورد سیستم‌های عامل دیجیتال‌، اجراکنندگان و ابزارها مطالعه می‌کنید چگونه می‌توانید برای مشتریان خود ایجاد ارزش کنید؟ و آن‌ها چه چیزی را مهم و ارزشمند تلقی می‌کنند؟

جسیکا راجرز (Jessica Rogers) در کتاب چشم انداز بازاریابی دیجیتال (The digital marketing landscape) چندین راه و روش برای شما فراهم می‌کند. مطالعه این کتاب، یک دوره آموزشی فشرده را در ارتباط با ابزارها و سیستم‌های عامل گوناگون که بازاریابان دیجیتال باید با آن آشنا باشند، برایتان فراهم می‌آورد.

این را مد نظر داشته باشید که شما مشتری هستید و به این فکر کنید که چطور یک رویکرد استراتژیک و منسجم ممکن است بر روی تصمیم‌های شما برای خرید و رفتارهای کلی‌تان به‌عنوان یک مشتری اثرگذار باشد. هر فصل از این کتاب، چندین هدف یادگیری را برای هدایت افکار شما، هنگامی که روی مطالب تمرکز دارید مطرح می‌کند. در پایان کتاب پیش رو، اطلاعات بیشتری درباره‌ی گواهی‌نامه‌های مرتبط به دست خواهید آورد که در آینده می‌تواند پشتیبان آموخته‌های شما باشد و فرصت‌های شغلی‌تان بیشتری برایتان فراهم شود.

کتاب چشم انداز بازاریابی دیجیتال براساس تجربیات مضاعف مصرف کننده برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی علاقه‌مند هستید و قصد ورود به این عرصه را دارید و یا در این زمینه فعالیت می‌کنید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب چشم انداز بازاریابی دیجیتال براساس تجربیات مضاعف مصرف کننده می‌خوانیم:

ایده ارسال پیام از یک به چند دیگر مانند سابق نتیجه نمی‌دهد. سازمان‌ها می‌بایست خود را از طریق فن‌آوری‌های دیجیتالی تبلیغ کنند تا مشتری‌ها را به سمت برند خود جذب کنند. بازاریاب‌ها می‌بایست مصرف‌کننده را به سمت برند جذب کرده و طی یک برنامه مشخص آن‌ها را یک به یک هدایت کنند. بنابراین، بسیار مهم است که بدانیم این سفر مشتری از دید خودش چگونه است. داشتن یک نقشه سفر مشتری ضرورت دارد زیرا اطلاعاتی را فراهم می‌کند که بدانیم تصمیم‌گیری صورت گرفته یا نه. مشتری و برند‌، هر دو باید در این امر مشارکت فعالانه داشته باشند تا ارتباطات هدفمندی را برقرار کنند و تجربیاتی را ایجاد کنند که برای هر دو طرف ارزشمند باشد. ایجاد این ارتباطات منجر به تجربه مشتری شده و موجب ایجاد طرح‌هایی برای برند‌سازی می‌شود. رسانه‌های دیجیتال به بازاریاب‌ها روشی قابل ‌اندازه‌گیری ارائه می‌دهند تا از طریق آن بتوانند با مصرف‌کنندگان احتمالی ارتباطات استراتژیک برقرار کنند.

دیجیتال همچنین باعث می‌شود شخصی‌سازی، و روابط و اعتماد ایجاد شود. و ایجاد تعامل واقعی را آسان می‌کند و بر حفظ مشتری و استراتژی‌های مرتبط تاثیر می‌گذارد. همه این عوامل منجر به ایجاد و تجربه برند دیجیتالی می‌شود. تقریباً هر کسب و کاری از نظر استراتژیک بر روی فرایند جذب مخاطب‌، فروش، جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان سابق خود متمرکز است. بر اساس بررسی‌های بیشتر، دستیابی به این اهداف، فرایندهای مختلفی را می‌طلبد. به عنوان یک بازاریاب باید تصمیم بگیرید که فعالیت‌های تبلیغاتی بازاریابی (کمپین) شما با چه هدفی می‌خواهد انجام گردد. همه اینها ناشی از شناخت اولیه اهداف تجارتی می‌شود‌، زیرا این اهداف مستقیماً در رابطه با فعالیت‌های تبلیغاتی اشتغال و تاکتیک‌های مورد استفاده در این کمپین بیان می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: تجربه نام تجاری (برند) دیجیتال
اهداف یادگیری
مشتریان، مخاطبان هدف و ویژگی‌های شخصیتی خریدار (شخصیت مجازی خریدار)
بازارایابی درون‌گرا
نکات مهم
فصل دوم: الگویی برای جستجو
اهداف یادگیری
وب‌سایت بهینه شده
تجربه کاربر (UX) و طراحی یکپارچه
نکات مهم
فصل سوم: رسانه‌های اجتماعی و توسعه روابط
اهداف یادگیری
وبلاگ‌نویسی به عنوان بخشی از مجموعه رسانه‌های اجتماعی
استفاده استراتژیک از شبکه‌های اجتماعی به عنوان بخشی از یک استراتژی دیجیتالی یکپارچه
نکات مهم
فصل چهارم: تلفن همراه و ایمیل به‌عنوان بخشی از تجربه مشتری
اهداف یادگیری
استفاده از ایمیل برای افزایش فروش و حفظ علاقه مشتری
نقاط تماس کانال متقاطع (Cross Channel)
نکات مهم
فصل پنجم: تصمیم‌گیری داده‌محور
اهداف یادگیری
تجزیه و تحلیل
شناخت کاربران و سیستم عامل‌ها
نکات مهم
فصل ششم: رابطه هم‌افزایی
اهداف یادگیری
مطرح کردن پیام بازاریابی منسجم
روندهای صنعتی کنونی پیرامون بازاریابی دیجیتال
نکات مهم
نکات پایانی: چالش‌ها، تغییرات و انتقالات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چشم انداز بازاریابی دیجیتال براساس تجربیات مضاعف مصرف کننده
نویسنده
مترجمالناز علاف جعفری، فاطمه رشیدی مفرد
ناشر چاپیانتشارات نمای علم
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات130
زبانفارسی
شابک978-622-98320-9-7
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چشم انداز بازاریابی دیجیتال براساس تجربیات مضاعف مصرف کننده

برای دریافت کتاب چشم انداز بازاریابی دیجیتال براساس تجربیات مضاعف مصرف کننده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.