معرفی و دانلود کتاب فوت و فن پول سازی در فضای مجازی

عکس جلد کتاب فوت و فن پول سازی در فضای مجازی
قیمت:
64500 تومان - 6.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فوت و فن پول سازی در فضای مجازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فوت و فن پول سازی در فضای مجازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فوت و فن پول سازی در فضای مجازی

کتاب فوت و فن پول سازی در فضای مجازی نوشته کریس اسمیت، تمامی شگردها و روش‌های پول درآوردن از راه بازاریابی اینترنتی را براساس مدل قیفی‌شکلِ «رمز تبدیل» به شما می‌آموزد. همچنین اطلاعات جالبی درباره بازاریابی ویروسی، بازاریابی تلفنی و فروشندگی ارائه می‌دهد.

حتماً می‌دانید که امروزه کسب‌وکار تغییر یافته است و مردم اغلب وقتشان را در فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند. کتاب فوت و فن پول‌سازی در فضای مجازی (The Conversion Code) به این نکته اشاره می‌کند که در دنیای امروز افرادی درآمد بیشتری کسب می‌کنند که توجه کافی و لازم را به قوانین و اصول چنین تحولاتی دارند. همان افرادی که هر چند ممکن است در طول روز تنها چند ساعت به کار بپردازند اما درآمدشان چندین برابر کسانی است که به کسب‌وکار سنتی مشغول هستند.

با رشد فناوری و پیدایش رسانه‌های اجتماعی، فروش و بازاریابی سنتی از رونق افتاده است و دیگر آموزه‌های کتاب‌های نویسندگانی چون برایان تریسی، تونی رابینز و زیگ زیگلار کمک چندانی به ایجاد رونق و توسعه‌ی مالی کسب و کارها نمی‌کنند. مشتریان امروزی، بسیار آگاهانه‌ و هوشمندانه‌تر از گذشته، محصولات و خدمات مورد نیازشان را تهیه می‌کنند و در بسیاری از مواقع برای خریدشان حتی نیاز به صحبت کردن با فروشندگان و بازاریاب‌ها ندارند. آن‌ها از طریق اینترنت هر اطلاعاتی را که بخواهند می‌توانند از فضای مجازی به دست بیاورند و با چند کلیک ساده، محصول مورد نظرشان را خریداری کنند.

واقعیت این است که این روزها حواس مردم به کل از دنیای واقعی پرت شده و اکنون تمامی هوش و حواسشان به دنیای مجازی متمرکز شده است. در این وضعیت، شما ناگزیرید لباسِ فروش و بازاریابی سنتی را از تنتان دربیاورید و با جامه بازاریاب‌های اینترنتی در اقیانوس فضای مجازی شیرجه بزنید؛ اقیانوسی که در حال حاضر نود درصد مردم کره‌ زمین در آن زندگی می‌کنند و در آن‌جا، بیشتر از دنیای واقعی، شنونده‌ شما و متوجه پیشنهادهای فروشتان هستند. اما، همان‌طور که قوانین فیزیک در خشکی با اصول حاکم در زیر اقیانوس متفاوت است، معیارها و الگوهای کسب و کار در فضای مجازی نیز به طور کل با مشاغل سنتی فرق می‌کند. متأسفانه شما نمی‌توانید با تکیه‌ صرف به آموخته‌ها و تجاربی که از بازاریابی سنتی به دست آورده‌اید در این فضا به فروش محصولات و خدمات‌تان بپردازید. این‌جا اصول و معیارهایی بسیار متفاوت حاکم است که اگر آن‌ها را نشناسید و به کار نبندید در این محیط دوام نمی‌آورید و پیشرفتی به دست نمی‌آورید.

اما نگران نباشید! کتاب فوت و فن پول‌سازی در فضای مجازی در دستان شماست. کتابی که به شما تمامی قوانین و اصول حاکم بر فضای مجازی را قدم به قدم آموزش می‌دهد و به شما می‌آموزد که چگونه باید در این محیط کسب درآمد کنید.

شما هم می‌توانید از همین امروز شروع کنید و یکی از اعضای گروه پول‌ساز فضای مجازی باشید. تنها باید مغز خود را به کار بیندازید و به راهنمایی‌های کتاب فوت و فن پول‌سازی در فضای مجازی عمل کنید تا از این طریق بتوانید رازورمزهای کسب‌وکار در دنیای مجازی را کشف کنید. برای این کار کریس اسمیت (Chris Smith) از یک الگوی استاندارد، قابل درک و فهم و امتحان پس‌داده بهره برده است. الگویی قیفی‌شکل به نام رمز تبدیل.

استفاده از الگوی قیفی‌شکل موجب شده تا این کتاب، در مقایسه با آثار مشابه دیگر که معمولاً برای توضیح مطالب، از اصطلاحات سخت و تخصصی استفاده کرده‌اند، کاملاً تفاوت داشته باشد و بسیار ساده و سرراست به شما بگوید که چگونه می‌توانید مردم را درون قیفی مجازی انداخته و آن‌ها را در سه مرحله به مشتری تبدیل کنید. پس بهتر است برای خودتان یک نوشیدنی آماده کنید، موبایلتان را در دست بگیرید و پول‌سازی را شروع کنید.

در بخشی از کتاب فوت و فن پول‌سازی در فضای مجازی می‌خوانیم:

اگر شما مغازه‌دار باشید و بخواهید کالایی را سریع‌تر بفروشید چه کار می‌کنید؟ بله؟ آن را داخل ویترین می‌گذارید؟ چرا؟ زیرا وقتی کالایی را در ویترین قرار می‌دهید، آن کالا در معرض دید مردم قرار می‌گیرد؛ اما به نظر شما کدام کالای ویترین‌تان زودتر دیده می‌شود؟ کالای بزرگ‌تر یا کوچک‌تر؟ درست است! قطعاً هر چقدر کالا بزرگ‌تر باشد، زودتر جلب توجه می‌کند.

پاول فیتس در سال 1954 فرضیه‌ای را به اثبات رساند، که بعدها با نام خود او و به «قانون فیتس» مشهور شد. این قانون می‌گوید:

«هر چقدر کالایی بزرگ‌تر باشد و در فاصله‌ی کمتری با بیننده قرار بگیرد، زودتر دیده می‌شود و فرد سریع‌تر به آن واکنش نشان می‌دهد.»

در زمان طراحی سایت، باید به این قانون مهم پایبند باشید. هر چیزی را که می‌خواهید بلافاصله کاربران ببینند و سریع‌تر انتخابش کنند، بزرگ‌تر کنید و آن را در معرض دید و در دسترس مستقیمشان قرار دهید.

همیشه خود را به جای بازدیدکنندگان بگذارید. حدس بزنید که آن‌ها نشانگر موس را بیشتر به کجای صفحه می‌برند. سپس دکمه‌ها و لینک‌های مهمتان را به صورت برجسته و بزرگ در نزدیکی این محل‌ها قرار دهید. به این ترتیب، مطابق قانون فیتس، کاربران آن‌ها را سریع‌تر می‌بینند و همین دیدن برق‌آسا موجب می‌شود که دسترسی به این بخش‌ها آسان‌تر و قابل حصول‌تر به نظرشان برسد؛ طوری که بلافاصله روی آن‌ها کلیک می‌کنند.

این وضعیت در مورد همه‌ی بخش‌های سایت صادق است؛ حتی وقتی می‌خواهید لندینگ ‌پیج بسازید یا روی سایت یک فرم ثبت‌نام (عضویت) قرار دهید، به اندازه و محل قرار گرفتن آن‌ها کاملاً توجه کنید و قاعده‌ی در دسترس و بزرگ بودن را در مورد چنین موضوعاتی به خوبی رعایت کنید.

اگر در هنگام طراحی سایت‌تان قانون فیتس را رعایت کنید، خیالتان راحت است؛ چون تور «لیدگیری» مقاومی دارید و آن را در محلی مناسب‌ پهن کرده‌اید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: چگونه می‌توانید در فضای مجازی پول پارو کنید؟
مدل قیفی‌شکل «رمز تبدیل»
بخش 1: دهانه‌ی قیفِ مدل «رمز تبدیل»: کسب لید (لیدگیری)
فصل اول: آیا به تعداد بازدیدکنندگان پروپاقرص و ثابت‌قدم (لید) بیشتری نیاز دارید؟
فصل دوم: چگونه می‌توانید قدرت و توان مشتری‌سازی (لیدگیری) سایت‌تان را افزایش دهید؟
فصل سوم: هنوز بازدیدکنندگان به رقیبتان چشمک می‌زنند؟
فصل چهارم: فوت و فن‌ پول‌سازی از طریق فیس‌بوک و اینستاگرام
فصل پنجم: فوت و فن‌ پول‌سازی از طریق دیگر فضاهای مجازی
بخش 2: بخش میانی قیف مدل «رمز تبدیل»: کشاندن لیدها به قرار ملاقات
فصل ششم: چگونه مشتریان‌ را برای خرید آماده کنید؟
فصل هفتم: چگونه تعداد بیشتری از مردم را پای معامله بکشانید؟
بخش 3: ته قیف مدل «رمز تبدیل»: کامل کردن فرایند فروش
فصل هشتم: چگونه از همان پشت تلفن محصول یا خدمات‌تان را به مشتری بفروشید؟
فصل نهم: چگونه در مکالمه‌ی تلفنی دیواری را که مشترى بین خودش و شما کشیده فرو بریزید و او را وادار به گفت‌وگویی صمیمانه بکنید؟
فصل دهم: چگونه می‌توانید اعتماد مشتری را جلب کنید؟
فصل یازدهم: چطور با مخالفت‌های مشتری روبه‌رو شوید؟
فصل دوازدهم: چگونه با مشتری سر صحبت را در مورد فروش باز کنید؟
فصل سیزدهم: چگونه از پشت تلفن محصولات و خدمات‌تان را به مشتری معرفی کنید تا او ترغیب و علاقه‌مند به خرید شود؟
فصل چهاردهم: چطور به مشتری قیمت محصولات و خدمات‌تان را اعلام کنید که از دست‌تان نپرد؟
فصل پانزدهم: چگونه فروشتان را با مشتری قطعی کنید؟
فصل شانزدهم: اگر هنوز هم مشتری در برابر خرید مقاومت می‌کرد چه کنید؟
فصل هفدهم: بعد از این‌که بله را از مشتری گرفتید، باید به او چه بگویید؟
فصل هجدهم: چگونه با کمک خریدارانتان، مشتریانی جدید به دست آورید؟
سورپرایز: چگونه بدانیم کدام عوامل واقعاً در یک بازاریابی اینترنتیِ موفق، اثرگذارند؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فوت و فن پول سازی در فضای مجازی
نویسنده
مترجمحسین طایفه ایرانی فرد
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات340
زبانفارسی
شابک978-622-6410-75-5
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
64500 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب فوت و فن پول سازی در فضای مجازی

برای دریافت کتاب فوت و فن پول سازی در فضای مجازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.