معرفی و دانلود کتاب صوتی کارخانه محتوا: از جذب مخاطب تا رشد کسب و کار

عکس جلد کتاب صوتی کارخانه محتوا: از جذب مخاطب تا رشد کسب و کار
قیمت:
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کارخانه محتوا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کارخانه محتوا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کارخانه محتوا: از جذب مخاطب تا رشد کسب و کار

جو پولیتزی در کتاب صوتی کارخانه محتوا، مدل کسب‌وکار جدیدی را ارائه می‌کند. او در این کتاب که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون هم بوده است، از شما می‌خواهد محتوای ارزشمندی را تولید نمایید، مخاطبین ویژه‌ای را حول این محتوا گردآوری کنید و سپس محصولات یکتا و متفاوتی را به این مخاطبین ارائه دهید تا بتوانید در کسب‌وکار خود به موفقیت برسید.

درباره‌ی کتاب صوتی کارخانه محتوا

استراتژی‌ای که بسیاری از شرکت‌ها در گذشته دنبال می‌کردند این بود که اول محصولی را تولید و سپس تلاش می‌کردند مخاطبین و مصرف‌کنندگان ویژه‌ی آن را پیدا کنند. جو پولیتزی (Joe Pulizzi) در کتاب صوتی کارخانه محتوا (Content Inc.) از شرکت‌ها و کسب‌وکارها می‌پرسد چرا قبل از اینکه از پیدا کردن مخاطبین و مشتریان خود اطمینان حاصل نکرده‌اید، محصولات و خدمات خود را ارائه می‌کنید؟ او در این کتاب، نشان می‌دهد چگونه می‌توان اول مشتریان مناسب و ویژه را پیدا کرد و سپس محصولات را مطابق خواسته‌های آنان تولید کرد.

و کلید پیدا کردن این مخاطبین، تولید محتوای مناسب و ارزشمند است.

جو پولیتزی که خود یکی از مهم‌ترین کارشناسان در حوزه‌ی تولید محتوا به‌شمار می‌رود در کتاب کارخانه محتوا نشان می‌دهد بازارهای جدید شباهتی به بازارهای سنتی و قدیمی ندارند و پویایی و دینامیکِ متفاوت آن‌ها باعث شده است استراتژی‌های معمول گذشته تنها به شکست منجر شوند. او در این کتاب، فرایندهای موجود در کسب‌وکارهای استارتاپی را به شش مرحله تقسیم می‌کند تا هر کسی بتواند با بهره‌گیری از آن‌ها کسب‌وکار خود را ارتقا دهد و به موفقیت برسد.

شش مرحله‌ای که این نویسنده در کتاب کارخانه محتوا معرفی کرده است، برای بسیاری از کسب‌وکارها، از جمله شرکت خود جو پولیتزی موفقیت زیادی به ارمغان آورده است و مثال‌های متعددی که او در این کتاب آورده است، قدرت و سادگی آن را به‌خوبی نشان می‌دهند. چه به‌دنبال ایجاد کسب‌وکار جدیدی باشید و چه بخواهید کسب‌وکار قبلی‌تان را بهبود و ارتقا دهید، این مدل شش مرحله‌ای که مدل کارخانه محتوا نام دارد، می‌تواند به شما کمک کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی کارخانه محتوا

کتاب کارخانه محتوا توسط نشر آموخته و با ترجمه‌ی شایان تقی نژاد منتشر شده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را نشر صوتی نوین کتاب گویا، به گویندگی میلاد فتوحی تهیه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب کارخانه محتوا

  • به جای اینکه پول خود را هدر دهید یا آن را در جیب شرکت‌های بزرگ بریزید، می‌توانید به بازاریابی محتوا بپردازید و کتاب کارخانه محتوا به شما نشان می‌دهد چطور در این شکل جدید از بازاریابی استاد شوید. (گای کاوازاکی، نویسنده کتاب «هنر رسانه‌های اجتماعی»)
  • کتاب کارخانه محتوا به شما نشان می‌دهد چطور مخاطبین‌تان را مجذوب و سپس آن‌ها را به طرفداران همیشگی‌تان تبدیل کنید. (سَلی هاگزهد، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز و وال استرست ژورنال)
  • اگر به‌دنبال این هستید که تولید محتوای خود را به یک کسب‌وکار قدرتمند تبدیل کنید، این کتاب دقیق‌ترین، صادقانه‌ترین و مفیدترین کتابی‌ست که در این زمینه نوشته شده است. (جی بِیر، نویسنده‌ی کتاب «محرک گفتگو»)
  • جو پولیتزی راه انقلابی جدیدی را برای موفق شدن در کسب‌وکار به شما پیشنهاد می‌دهد: پیش از هر چیز محتوایی را تولید کن که مشتریان و مصرف‌کنندگان را به خود جذب می‌کند و بعد ببین چگونه کسب‌وکارت رونق می‌گیرد. (نویسنده‌ی کتاب «قوانین جدید بازاریابی»)
  • در این روزها هر کسی می‌تواند محتوایی ویژه و متفاوت را تولید کند و یک پلت‌فرم و کسب‌وکار چند میلیون دلاری راه بیندازد. من توانستم این کار را انجام دهم، پس شما هم می‌توانید. کافی‌ست که فقط از نقشه و برنامه‌ی جو پولیتزی و مدل کارخانه محتوا پیروی کنید. (جان لی دوما، کارآفرین و نویسنده‌ی کتاب «نقشه راه توسعه و تحقق موفقیت مالی»)

کتاب صوتی کارخانه محتوا برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به تولید محتوا علاقه‌مندید و می‌خواهید از استراتژی‌های جدید این حوزه مطلع شوید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی کارخانه محتوا: از جذب مخاطب تا رشد کسب و کار می‌شنویم

ایجاد ایستگاه شنود برای تمام ویراستاران، روزنامه‌نگاران، گزارشگران و داستان‌گویان حیاتی است تا در جریان خبرهای صنعت‌شان قرار بگیرند. ایستگاه شنیدن برای شما حیاتی است تا بتوانید جهت‌گیری محتوای‌تان را تشخیص دهید و مطمئن شوید که فرصتی برای متمایز بودن در اختیار دارید. همه‌ی ما به ایستگاهی برای شنیدن نیاز داریم تا نیازهای مشتریان‌مان را کشف کنیم. در ادامه، فهرستی از روش‌های دریافت بازخورد از مشتری را بررسی می‌کنیم، روش‌هایی که ایجاد ایستگاه‌های شنیدن را ممکن می‌کنند.

مکالمه‌ی مستقیم: ادل رولا، یکی از متفکران پیشتاز در زمینه‌ی پرسونای مشتریان، بر این باور است که هیچ‌چیزی را نمی‌توان جایگزین مکالمه‌ی مستقیم با مشتری یا مخاطب کرد.

جست‌وجوی کلمات کلیدی: می‌توانید با استفاده از ابزارهایی همچون گوگل ترندز و هشدارهای کلمات موتورهای جست‌وجو، عبارات مورد جست‌وجوی مشتریان و فعالیت آن‌ها را در وب دنبال کنید.

تحلیل وب: خود را غرق تحلیل وب کنید. فهمیدن اینکه خوانندگان‌تان در حال تعامل با چه محتوایی‌اند (و با چه محتوایی تعامل ندارند) می‌تواند عامل موفقیت‌تان باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
53 دقیقه
پیشگفتار
22 دقیقه
بخش یک: شروع سفر - 1. شروع با در نظر داشتن پایان
31 دقیقه
بخش یک - 2. فرصت کارخانه محتوا
27 دقیقه
بخش دو: نقطه مطلوب - 3. دانش یا مهارت + اشتیاق
21 دقیقه
بخش دو - 4. افزودن مخاطب به نقطه مطلوبتان
23 دقیقه
بخش سه: جهت‌گیری محتوا - 5. درک قدرت «جهت‌گیری»
18 دقیقه
بخش سه - 6. کشف مأموریت محتوایتان
23 دقیقه
بخش سه - 7. راه‌هایی برای کشف جهت‌گیری محتوایتان
22 دقیقه
بخش چهار: ایجاد پایگاه - 8. انتخاب بستر محتوایی
16 دقیقه
بخش چهار - 9. ایده‌پردازی محتوا
15 دقیقه
بخش چهار - 10. تقویم محتوا
40 دقیقه
بخش چهار - 11. تیم تولید محتوا
13 دقیقه
بخش چهار - 12. مدل انتشار مشارکتی
24 دقیقه
بخش چهار - 13. برنامه‌ریزی برای هدف‌گذاری مجدد
30 دقیقه
بخش پنج: جمع کردن مخاطب - 14. معیاری که مدل را به پیش می‌برد
37 دقیقه
بخش پنج - 15. محتوا تولید کنید تا پیدا شوید
35 دقیقه
بخش پنج - 16. دزدیدن مخاطب
39 دقیقه
بخش پنج - 17. یکپارچه‌سازی رسانه‌‌های اجتماعی
40 دقیقه
بخش شش: متنوع‌سازی - 18. مدل سه و سه
15 دقیقه
بخش شش - 19. گسترش کار
21 دقیقه
بخش شش - 20. خرید دارایی‌های محتوایی
20 دقیقه
بخش هفت: درآمدزایی - 21. انتظار برای درآمد
37 دقیقه
بخش هفت - 22. ایجاد مدل درآمدی
35 دقیقه
بخش هشت: در ادامه چه باید کرد؟ - 23. کنار هم قرار دادن همه‌چیز
8 دقیقه
بخش هشت - 24. به جنبش بپیوندید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کارخانه محتوا: از جذب مخاطب تا رشد کسب و کار
نویسنده
مترجمشایان تقی نژاد
راویمیلاد فتوحی
ناشر چاپینشر آموخته
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کارخانه محتوا

احمد جعفری
۱۴۰۲/۸/۱۸
کتاب خوبی بود. فصل‌های اولش عالی بود ولی بتدریج در ادامه فصل‌ها کمی گیج کننده بود و مطالبی بیان میشد که قابل درک نبود، با اینحال توصیه میکنم مطالعه بشه
mojgan asadi
۱۴۰۲/۸/۱۲
کتاب بسیار مفیدی هستش خصوصاً برای کسانی که می‌خوان کاری رو شروع کنند، اصول تولید محتوا رو آموزش میده برای من که خیلی کاربردی بود
توفیق صبحی
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
کتابی هست میخوان در یوتیوب و اینستاگرام محتوا درست کن خیلی خیلی کش میده طول میده. نکات من بلد بود گفتم ممنونم
خلیل علیزاده
۱۴۰۲/۸/۲۰
کلی گویی هست سر در گم کننده هستش
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کارخانه محتوا

برای دریافت کتاب صوتی کارخانه محتوا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.