معرفی و دانلود کتاب چند تا درخت؟

عکس جلد کتاب چند تا درخت؟
قیمت:
۳۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چند تا درخت؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چند تا درخت؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چند تا درخت؟

داستان خنده‌دار و تفکربرانگیز درباره‌ی قدرت صداهای کوچک و به چشم نیامدنی. باروکس در کتاب چند تا درخت؟ داستان کودکانه‌ای را روایت می‌کند تا از طریق آن مفاهیمی همچون تعامل، رواداری و اعتمادبه‌نفس را به مخاطبان خردسال خود آموزش دهد.

درباره‌ی کتاب چند تا درخت؟

چند درخت در کنار هم یک جنگل را می‌سازند؟ تا به حال این سؤال را از خود پرسیده‌اید؟ داستان کتاب چند تا درخت؟ (How Many Trees?) نوشته‌ی باروکس (Barroux) در یک جنگل می‌گذرد و حیوانات گوناگون درباره‌ی این سؤال با یکدیگر به گفت‌وگو می‌پردازند. هر یک از آن‌ها فکر می‌کند که پاسخ سؤال را می‌داند، اما مشکل اینجاست که آن‌ها نمی‌توانند با یکدیگر موافقت کنند و به یک نتیجه برسند. تا این که یک صدای کوچک و آرام به گوش می‌رسد. آیا صاحب صدا می‌تواند به این سؤال جواب بدهد؟

این داستان جذاب، ساده و در عین حال طنزآمیز، به سبک منحصر به فرد و تکرارنشدنی باروکس روایت می‌شود و شخصیت‌های آن مجموعه‌ای از جانوران جنگلی هستند که کودکان با دیدن تصاویر کتاب عاشق آن‌ها خواهند شد. داستان کتاب چند تا درخت؟ کودکان را تشویق می‌کند تا درباره‌ی طبیعت و محیط‌ زیست از بزرگسالان و سایر اطرافیان خود سؤال بپرسند. خواندن این کتاب برای آن‌ها راهی عالی را در راستای باز کردن بحث در مورد طیف وسیعی از موضوعات رویاروی کودکان قرار می‌دهد.

یکی از نقاط قوت کتاب، نقاشی‌های جالب و چشم‌نواز آن است که سبب می‌شود کودکان با محتوای اثر ارتباطی ویژه برقرار کنند. لازم به ذکر است که تصویرگری این کتاب را نیز نویسنده‌ی اثر بر عهده داشته است. اگر این داستان شیرین برای کودکان به شیوه‌ای تعاملی روایت شود، تأثیر آموزشی آن دوچندان خواهد شد.

در این کتاب می‌خوانیم که جانوران مختلف جنگل، از حیوانات بزرگ تا موجودات کوچک، در یک مکان گرد هم آمده‌اند و در مورد آنچه که یک جنگل را می‌سازد، با یکدیگر بحث می‌کنند. آیا یک جنگل متشکل از هزاروپانصد درخت است؟ یا هشتاد درخت؟ یا شاید حتی چهار درخت؟ تنوع ایده‌ها کودکان و حتی دیگر خوانندگان کتاب را به وجد خواهد آورد؛ چرا که هر یک از آن‌ها دلایل خود را برای پاسخ به این سؤال دارند. در ابتدا به نظر می‌رسد که همه چیز با آرامش پیش می‌رود، اما در ادامه‌ی داستان می‌بینیم که همه‌ی حیوانات می‌خواهند حرف خود را به کرسی بنشانند. به قدری که اوضاع از کنترل خارج می‌شود. تا این که سروکله‌ی یک موجود کوچک پیدا می‌شود و جریان داستان را دستخوش تغییر می‌کند. آن موجود کوچک کیست؟ چه حرفی برای گفتن دارد؟ آیا حیوانات صدای او را خواهند شنید؟

کتاب چند تا درخت؟ نوشته‌ی باروکس به همت نینا فراهانی به فارسی ترجمه شده و انتشار آن را مؤسسه‌ی انتشاراتی کتاب چ بر عهده داشته است.

در نکوداشت کتاب چند تا درخت؟

باروکس کتاب خودش را با لحنی طنز و البته آرام روایت می‌کند که پیام داستان را به خوبی به مخاطب می‌رساند. (The Bookbag)

کتاب چند تا درخت برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان پرسشگری که در سن سه تا هشت سالگی قرار دارند، کتابی مناسب به شمار می‌رود.

در بخشی از کتاب چند تا درخت؟ می‌خوانیم

- من پادشاهم، پس من بهتر می‌دانم! 1500 تا درست است!
- نخیر! 500 تا درست است!
- همه‌تان اشتباه می‌گویید! من می‌دانم چند تا درخت می‌شود یک جنگل...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چند تا درخت؟
نویسنده
مترجمنینا فراهانی
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-01-0085-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چند تا درخت؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چند تا درخت؟

برای دریافت کتاب چند تا درخت؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.