معرفی و دانلود کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد سوال)

عکس جلد کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد سوال)
قیمت:
88000 تومان - 9.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد سوال) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد سوال) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد سوال)

آیا شما هم در حال تلاش برای رقابت و قبولی در کنکور سراسری هستید و می‌خواهید بهترین نتیجه را بگیرید؟ کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد سوال) بهترین منبع برای یادگیری، مرور و ارزیابی شماست که با 12 دوره نمونه سوالات کنکور سراسری از سال 1396 تا 1401 و یک دوره آزمون سراسری 1402 (نوبت اول) شما را برای موفقیت بیشتر در این آزمون آماده می‌کند. پاسخ‌نامه‌ی تشریحی این کتاب در جلد دیگری منتشر شده است.

درباره کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد سوال)

آیا نگران موفقیت در کنکور سراسری هستید؟ یا می‌خواهید جزو نفرات برتر این آزمون باشید و از دیگر رقبا پیشی بگیرید؟ کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد سوال) خیلی سبز بهترین منبع کمک آموزشی برای شماست که به‌خوبی کمک می‌کند نتیجه دلخواهتان را در کنکور سراسری به دست آورید. همه آزمون‌های کنکور در این کتاب با کتب درسی نظام جدید مطابقت داده شده و به‌طور ویژه برای داوطلبان کنکور سراسری رشته علوم انسانی طراحی و تالیف شده است.

در پایان هر آزمون نیز پاسخ‌نامه کلیدی وجود دارد که امکان ارزیابی و بررسی درصدهای هر درس را برای شما فراهم می‌کند. باید بدانید که انتشارات خیلی سبز جلد دیگری از این کتاب را منتشر کرده‌ است که پاسخ‌نامه تشریحی همه آزمون‌ها را در برمی‌گیرد و به کمک آن می‌توانید به بهترین شکل ممکن کار تحلیل آزمون را انجام دهید.

کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد سوال) برای چه کسانی مناسب است؟

همه داوطلبان کنکور سراسری رشته علوم انسانی می‌توانند برای موفقیت در کنکور، از این کتاب استفاده کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد سوال)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات303
زبانفارسی
شابک978-622-230-007-4
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک
88000 ت - 9.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد سوال)

کاظم منصوری
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
بسیار متشکرم. کارتون بسیار مفیدی بود از کل نظر راضیم از خرید و پرداخت
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد سوال)

برای دریافت کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد سوال) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.