معرفی و دانلود کتاب چه کسی از روباه بد گنده می‌ترسد؟

عکس جلد کتاب چه کسی از روباه بد گنده می‌ترسد؟
قیمت:
۹۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چه کسی از روباه بد گنده می‌ترسد؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چه کسی از روباه بد گنده می‌ترسد؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چه کسی از روباه بد گنده می‌ترسد؟

کتاب چه کسی از روباه بد گنده می‌ترسد؟ داستان یک روباه بدشانس است. روباهی که هیچ‌ استعدادی در ترسناک و خبیث بودن ندارد و حتی از مرغ‌هایی که دنبالش می‌کنند فرار می‌کند. بنجامین رنر، نویسنده‌ی این کتاب، از تلاش بامزه‌ی یک روباه برای شرور بودن می‌گوید. روباهی که برای شکارچی بودن از یک گرگ کمک می‌گیرد اما هیچ‌وقت فکرش را هم نمی‌کند شکارهایش روزی او را مامان صدا کنند! این اثر برنده‌ی جایزه‌ی جشنواره‌ی Angoulême در سال 2016 بوده است.

درباره‌‌ی کتاب چه کسی از روباه بد گنده می‌ترسد؟

شاید شما هم داستان روباه زبر و زرنگی که پنیر را از کلاغ می‌دزد شنیده باشید؛ اما حتماً یکبار هم اسم روباهی که می‌خواست بد و گنده باشد به گوشتان هم نخورده! بنجامین رنر (Benjamin Renner) نویسنده‌ی داستان چه کسی از روباه بد گنده می‌ترسد؟ (The Big Bad Fox) از ماجرای متفاوت‌ترین روباهی که به عمر خود شنیده‌اید می‌گوید.

روباه داستان، شانس خوبی در شکار مرغ‌های مزرعه ندارد. گرچه او همیشه آرزو دارد که یک روباه گنده‌بک و ترسناک باشد، اما در حقیقت یک روباه لاغر و نحیف است که جز سبزیجات چیزی برای خوردن پیدا نمی‌کند. او عاشق آن است که باقی حیوانات جنگل از او بترسند، اما واقعیت آن است که هیچ‌کس از او حساب هم نمی‌برد، حتی مرغ‌ها! روباه داستان همیشه در دعوا و مرافعه‌ها بازنده‌ست و حتی وقتی گرگ، یعنی ترسناک ترین جانور جنگل، می‌خواهد به او بیاموزد که چگونه یک شکارچی مناسب باشد، از استعداد روباه ناامید می‌شود! وقتی روباه به خواسته‌ی گرگ سراغ قفسه‌ی تخم‌مرغ‌ها می‌رود هیچ فکرش را نمی‌کند این نقشه‌ی خبیثانه به چه ماجرایی خنده‌داری تبدیل شود! او بالاخره تخم‌مرغ‌ها را بی‌آن که مادرشان خبر داشته باشد می‌قاپد و آن‌ها را در جایی گرم نگه می‌دارد تا از تخم بیرون بیایند و ناهار روزش شوند، اما وقتی جوجه‌ها سراز تخم در می‌آورند، روباه قصه درمورد تصمیم خود مردد می‌شود و وقتی به خودش می‌آیند که جوجه مرغ‌ها او را مامان صدا می‌زنند! اما قرار است خود روباه با سه فرزندخوانده‌ی جدیدش چه کند؟ حالا که گرگ از دست روباه و کارهایش حسابی عصبانی‌ست آیا با این موضوع کنار می‌آید؟

داستان چه کسی از روباه بد گنده می‌ترسد اولین‌بار در سال 2015 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن هم به همت نشر پرتقال و با ترجمه‌ی پریسا هاشمی طاهری، به دست علاقه‌مندان فارسی‌زبان رسید.

نکوداشت‌های کتاب چه کسی از روباه بد گنده می‌ترسد؟

  • این یک انتخاب برنده برای خنداندن بزرگسالان و بچه‌ها، برای طرفداران کتاب‌های مصور. (مجله‌ی کتاب‌خانه‌ی مدرسه)
  • کودکان طرفدار کتاب‌های مصور، همگی چیزی برای دوست‌ داشتن در این کتاب پیدا می‌کنند. (بولتن مرکز کتاب‌های کودکان)
  • یک داستان کمیک و جذاب. (نقد ادبی kirkus)

اقتباس‌ها از کتاب چه کسی از روباه بد گنده می‌ترسد

در سال 2017 یک فیلم انیمیشن کمدی با نام «روباه بد بزرگ و داستان‌های دیگر» به کارگردانی نویسنده‌ی این کتاب یعنی بنجامین رنر و همکاری پاتریک ایمبرت تولید شد. این انیمیشن با اقتباس از سه داستان نویسنده، سه ماجرا از سه حیوان جنگل که داستان‌های متفاوتی از هم‌نوعان دارند را روایت می‌کند. این فیلم اولین‌باردر جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی به نمایش درآمد و بعداً در فرانسه اکران شد.

کتاب چه کسی از روباه بد گنده می‌ترسد؟ برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب یک پیشنهاد ویژه برای بچه‌های عاشق داستان‌های ماجرایی و همچنین قصه‌های جذاب حیوانات است.

با بنجامین رنر بیشتر آشنا شویم

بنجامین رنر متولد 1983 و یک کاریکاتوریست، انیماتور و فیلمساز فرانسوی است. او و همکارانش توانستند در سال 2014 در سال 2014 نامزدی جایزه اسکار را در بخش بهترین انیمیشن بلند دریافت کنند. همچنین در سال 2015 یک مجموعه کمیک منتشر کرد که حاصل آن در ادامه یک انیمیشن برای کودکان به نام «روباه بد گنده و دیگران» برای کودکان بود. او همچنین در حال حاضر در حال کارگردانی یک فیلم انیمیشن جدی است که قرار است در سال 2023 به نمایش دربیاید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چه کسی از روباه بد گنده می‌ترسد؟
نویسنده
مترجمپریسا هاشمی طاهری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات197
زبانفارسی
شابک978-600-462900-3
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چه کسی از روباه بد گنده می‌ترسد؟

نسیم شاه ابر اهیمی
۱۴۰۲/۸/۱۵
من این کتاب رو خیلی دوست داشتم حتی انیمیشن این داستان را هم دانلود کردم و به بچه‌ها توصیه میکنم حتما داستان رو بخونید که درک بهتری از انیمیشن اون بر آتون فراهم میشه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب چه کسی از روباه بد گنده می‌ترسد؟

برای دریافت کتاب چه کسی از روباه بد گنده می‌ترسد؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.