معرفی و دانلود کتاب چه کسی گفته تو نمی‌توانی؟ تو می‌توانی!

عکس جلد کتاب چه کسی گفته تو نمی‌توانی؟ تو می‌توانی!
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چه کسی گفته تو نمی‌توانی؟ تو می‌توانی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چه کسی گفته تو نمی‌توانی؟ تو می‌توانی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چه کسی گفته تو نمی‌توانی؟ تو می‌توانی!

کتاب چه کسی گفته تو نمی‌توانی؟ تو می‌توانی! با فروش بیش از یک میلیون نسخه در دنیا به قلم دنیل چیدیاک، با ارائه راهکارهایی کارآمد به شما کمک می‌کند تا بتوانید تمام تصمیمات‌تان را بر پایه دانش و اصول منطقی بگیرید و در نهایت به جایگاهى دست یابید که در تمام عمر آرزوی آن را داشته‌اید.

درباره کتاب چه کسی گفته تو نمی‌توانی؟ تو می‌توانی!

آیا تاکنون به دلیل رفتارهای متفاوت خود فکر کرده‌اید؟ به نظر شما چرا برخی با انگیزه و پرانرژی هستند، اما عده‌ای دیگر حتى برای گذران زندگی روزمره خود حاضر به انجام هیچ کاری نیستند؟ چرا در شرایط تلخ و ناامید کننده نگرش افراد تغییر می‌کند؟ چطور می‌توان زندگى دلخواه خود را ساخت؟ اصلا افراد موفق در طول تاریخ از چه شیوه‌ای برای دستیابی به موفقیت استفاده کرده‌اند؟ براى تقویت خودباورى‌ چه باید کرد؟

تمام این‌ها سوالاتی هستند که دنیل چیدیاک (Daniel Chidiac) اشتیاق زیادی به پیدا کردن پاسخ آن‌ها دارد. او به واسطه‌ی تحقیقات بسیارش به این نتیجه رسیده که هوش و ذکاوت وافر تمامى انسان‌ها چیزی فراتر از آن است که بتوان متصور شد، اما در اغلب موارد سختى‌ها، شکست‌ها و ناامیدى‌ها سبب مى‌شوند که روحیه مبارزه در وجود برخى از آنان کم‌رنگ شود. به همین خاطر او سعی دارد تا در کتاب چه کسی گفته تو نمی‌توانی؟ تو می‌توانی! (Who says you can't? You do) که در عرض چند ماه رتبه‌ی پرفروش‌ترین کتاب سایت آمازون را از آن خود کرد، به شما کمک کند تا روحیه از دست رفته خود را بازیابید و پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کنید.

دنیل چیدیاک در این کتاب به شما نشان می‌دهد همه افراد تصویرى واضح از زندگى دلخواه خود در ذهنشان دارند، اما تعداد کمی از آن‌ها به زندگى مورد علاقه‌شان دست پیدا مى‌کنند؛ چرا که نگرانی و اضطراب‌های روزمره بر روی توانایی‌های انسان‌ها اثر می‌گذارد و آن‌ها را از بین می‌برد.

کتاب چه کسی گفته تو نمی‌توانی؟ تو می‌توانی! هم مانند هر اثر خودسازی دیگر، گام به گام پیش می‌رود. دنیل چیدیاک در گام نخست به شما کمک می‌کند تا کیفیت زندگى خود را بهبود ببخشید. گام دوم، شیوه به کارگیرى مناسب انرژى را در زندگى‌تان توصیف مى‌کند. گام سوم، پایه و اساس هر چیزى است که قصد دست یافتن به آن را دارید. گام چهارم، به شما کمک می‌کند تا همه چیز را تحت کنترل خود درآورید. گام پنجم، در جهت پذیرفتن مسئولیت سلامت جسمانى‌تان و نیز روش ارتقاى آن شما را یاری مى‌کند. در گام ششم، بر اهمیت میزان هوشیارى، خودآگاهى و اطلاع از مسائل پیرامون فرد در زندگى تاکید دارد و در نهایت گام هفتم به شما کمک می‌کند تا به رضایت قلبى که همان موفقیت واقعى است، دست پیدا کنید.

کتاب چه کسی گفته تو نمی‌توانی؟ تو می‌توانی! مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید با دوری از تصمیمات اشتباه کیفیت زندگی خود را بالاتر ببرید و به تمام آرزوهای خود دست یابید، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

با دنیل چیدیاک بیشتر آشنا شویم:

بعد از گذراندن روزهای سخت و تجاربی تلخ، از جمله شغل نامطلوب، روابط اشتباه و تصمیمات نادرست که به دنیل چیدیاک آسیب‌های فراوانی وارد کرده بودند، او از قدرت درونی خود برای کنترل و بهبود زندگی‌اش آگاه شد و تصمیم گرفت تا یک سفر خودشناسی را آغاز کند.

دنیل چیدیاک زندگی نامه افراد موفق بسیاری را مطالعه نمود و با رهبران معنوی دیدار کرد. او در نهایت به قدرت رقم زدن سرنوشت به دست خود پی برد و نتایج تحقیقات و تجربیاتش از سفر درونی‌اش را در کتابی با عنوان «چه کسی گفته تو نمی‌توانی؟ تو می‌توانی» با زبانی ساده و روان، با جهانیان در میان گذاشت.

جملات برگزیده‌ی کتاب چه کسی گفته تو نمی‌توانی؟ تو می‌توانی!

- حماقت یعنى کارى را بارها تکرار کنید و هر بار انتظار نتیجه متفاوتى داشته باشید.
- مردم آنچه را هستید به یاد خواهند داشت، نه آنچه را دارید!
- در بایگانى غرایز جانداران، این حقیقت ثبت شده است که آزاد و در خطر بودن، بهتر از امنیت ناشى از دربند بودن است.
- مردى مدام از اینکه فقط یک جفت کفش داشت شکایت مى‌کرد، تا اینکه روزى کسى را دید که فقط یک پا داشت.
- یک انسان قوى و موفق، قربانى محیط اطرافش نمى‌شود. او شرایطى مطلوب براى خود فراهم مى‌کند. با قدرت و انرژى درونى خود، همه چیز را به حالت دلخواهتان درآورید.
- اکثر مردم نمى‌دانند که اگر آنچه را در اختیار دارند، براى پیشرفت در حوزه‌اى مشخص به کار بندند، ظرفیت‌هاى فوق‌العاده‌شان نمایان خواهد شد.

در بخشی از کتاب چه کسی گفته تو نمی‌توانی؟ تو می‌توانی! می‌خوانیم:

همه ما در زندگى لحظاتى را تجربه کرده‌ایم که گویى هیچ راه برگشتى نداریم. همه‌مان تجربه رسیدن به نقطه‌اى را داریم که در آن، نه فقط یک بخش از زندگى، تمام جوانب آن آشفته بوده است. در چنین شرایطى احساس کرده‌ایم در سفرى که نامش را زندگى نهاده‌ایم گم شده‌ایم. احساس ناامیدى، درماندگى و سردرگمى کرده‌ایم. اگر در یک یا تمام حوزه‌هاى زندگى‌تان در این نقطه هستید، لازم مى‌دانم به شما اطلاع دهم که در یک نقطه خارق‌العاده ایستاده‌اید؛ بله، دقیقآ! خارق‌العاده! مى‌دانم که در حال ناسزا گفتن به کتاب هستید و معتقدید که من یک دیوانه هستم اما گوش کنید.

شما در حال سفر کردن هستید و روزهاى متمادى در حال راه رفتن بوده‌اید. در طول مسیر احساسى غریب داشته‌اید اما با این حال به راهتان ادامه داده‌اید. با شادمانى در حال طى مسیر هستید که به یک باره متوقف مى‌شوید. بالاخره متوجه مى‌شوید که تمام این مدت در مسیرى غلط بوده‌اید که به هدف شما منتهى نمى‌شود. چشمه کوچکى از آگاهى، خود را به شما نشان داده است. افکار بسیارى به مغزتان حمله مى‌کنند، با تعداد زیادى سؤال مواجه مى‌شوید و ترس تمام وجودتان را فرا مى‌گیرد. سپس از شرشان خلاص مى‌شوید و سعى مى‌کنید بر خودتان مسلط باشید. اگر گام‌هاى قبلى‌تان را به عنوان پله‌هایى در نظر بگیرید که شما را به اطلاعاتى براى ادامه راه مى‌رسانند، ساکن باقى مانده و از عطش هلاک خواهید شد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
گام اول: خودشناسى دانش بهبود کیفیت زندگى
1: قدرت پرسش‌گر بودن
2: احساس ناامنى در «حاشیه امن»
3: آرامش خاطر شکرگزارى
4: شما همان چیزى را خلق مى‌کنید که باورش دارید
5: نوروپلاستى
6: ترک عادت‌هاى قدیمى
گام دوم: انرژى نیروى بنیادین
7: نیروى زندگى
8: لازمه دست یافتن به خواسته‌ها، تمرکز است
گام سوم: نظام دستیابى
9: برعهده گرفتن مسئولیت
10: نیروى پشتکار
11: شرایط بحرانى صادق باشیم
12: سه‌گانه عمل
13: ترس دوست یا دشمن؟
14: سرنوشت‌تان را رقم بزنید: چالش هفت روزه وضعیت چندگانه
15: موفقیت ناشى از کیفیت زندگى
16: مهم‌ترین دوگانه زندگى روح و تصورات آن
گام چهارم: مدیریت روابط
17: متلاطم، به گل نشسته یا آرام
18: اهمیت حضور افراد هم‌تراز
گام پنجم: بهبود وضعیت سلامت جسمانى
19: موتورتان را روشن کنید
20: لاغرى، درتقابل با سلامتى و تناسب اندام
گام ششم: ذهنى آگاه و قلبى رها
21: روح نامحدود انسان
22: سفر معنوى در تایلند
23: تأثیر زندگى شما بر زندگى دیگران
24: راز زندگى
گام هفتم: دست یافتن به رضایت درونى: موفقیت حقیقى
25: شادى حقیقى
26: یافتن قلبى مملو از شادى
27: شروع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چه کسی گفته تو نمی‌توانی؟ تو می‌توانی!
نویسنده
مترجمآیناز حلوایی نژاد
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات448
زبانفارسی
شابک978-600-118-359-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چه کسی گفته تو نمی‌توانی؟ تو می‌توانی!

برای دریافت کتاب چه کسی گفته تو نمی‌توانی؟ تو می‌توانی! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.