معرفی و دانلود کتاب صوتی اثر سایه: کتابی برای برافروختن قدرت نهفته درون

عکس جلد کتاب صوتی اثر سایه: کتابی برای برافروختن قدرت نهفته درون
قیمت:
۴۶۸۰۰ ۳۲,۷۶۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اثر سایه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اثر سایه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اثر سایه: کتابی برای برافروختن قدرت نهفته درون

کتاب صوتی اثر سایه نوشتهٔ دبی فورد، دیپاک چوپرا و ماریان ویلیامسون با هدف شناساندن یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های زندگی، یعنی «سایه یا همان ضمیر ناخودآگاه» به مخاطبین نوشته شد. با شنیدن این کتاب پرفروش می‌توانید نیمه تاریک وجود خود را درک و کنترل کرده و در نهایت خود واقعی‌تان را در آغوش بگیرید.

درباره کتاب صوتی اثر سایه:

تمامی تنش‌های درونی ما به‌خاطر وجود تضادی است بین آنچه هستیم و آنچه که دوست داریم باشیم. هر چیزی در زندگی با چیز دیگری در تضاد است. مثل روز و شب، بدی و خوبی، زندگی و مرگ، امید و ناامیدی و خیلی چیزهای دیگر که در زندگی همه ما وجود دارند و در همهٔ جنبه‌های زندگی تأثیر می‌گذارند. اما گاهی پیش می‌آید که ما به انکار این طبیعت دوگانه خود می‌پردازیم یا آن را نادیده می‌گیریم.

درصورتی‌که فقط در یک طرف این زندگی دوگانه قرار بگیریم، تعادل از بین می‌رود و همین موضوع باعث نارضایتی‌مان از زندگی می‌شود. شاید دیده باشید کسانی را که با وجود خرد و آگاهی والایی که دارند، قدرت و شجاعت انتخاب‌های مقتدرانه برای تحقق بخشیدن به رؤیاهایشان را ازدست‌داده‌اند. کتاب اثر سایه (The Shadow Effect) موجب برافروختن این قدرت نهفته درونی می‌شود.

دبی فورد عقیده دارد علت تمام این موضوعات در نیمه تاریک وجود ما نهفته است و با شناسایی این نیمه از خود می‌توانیم کلید گشایش قدرت، شادمانی و توانایی رسیدن به اهداف و آرزوهایمان را بیابیم. شاید شنیدن نام سایه ترسی را در دل شما ایجاد کند و فکر کنید باید از این نیمه تاریک درون خود دوری کنید. اما بهتر است بدانید که با بررسی این قسمت از وجود می‌توانید برای همیشه از شر افکار منفی خلاص شوید. هرچه از این بخش از وجودتان دوری کنید و آن را نادیده بگیرید، قدرت سایه‌هایتان و رنج درونی خود را بیشتر می‌کنید.

هرچقدر قدرت نیمه تاریک بیشتر شود، میزان انتخاب‌های آگاهانه شما نیز کاهش می‌یابد و شما را به کارهایی وادار می‌کند که حتی تصورش هم نمی‌کردید. تنها راه نجات یافتن از دام این‌گونه اتفاق‌ها این است که دوگانگی خویش و در آغوش گرفتن آنچه را هستید، بپذیرید. اگر دقت کنید اثر سایه را در همه ابعاد زندگی خود می‌توانید مشاهده کنید؛ در روابط خود با دیگران، در افکار و عقاید خود یا حتی در کوچه و خیابان سایه وجود دارد.

کتاب اثر سایه با اشاره به رویکردهای تحول برانگیز از حقیقتی تازه پرده می‌دارد و باعث می‌شود برخلاف آنچه که همیشه می‌ترسیدید، تجربه‌های تازه‌ای داشته باشید. در آن زمان است که موفق می‌شوید از دنیای تاریک سایه قدم به بیرون بگذارید و دنیایی روشن را در زیر پای خود مشاهده کنید. با رهاکردن ترس‌های گذشته و در آغوش گرفتن سایه، می‌توانید خود حقیقی‌تان را تجربه کنید و رؤیاهای خود را تحقق بخشید.

در ستایش کتاب صوتی اثر سایه آمده است:

با این فرض که مردم از سایه خود می‌ترسند، این کتاب تلاش می‌کند سایه جمعی را به نور بیاورد و به خوانندگان می‌آموزد که چگونه آن را مدیریت کنند تا زمانی که در خود حل شود. (New Age Retailer)

کتاب صوتی اثر سایه مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های خودیاری و موفقیت علاقه دارید، شنیدن این کتاب برایتان لذت‌بخش خواهد بود.

با نویسندگان کتاب صوتی اثر سایه بیشتر آشنا شویم:

دبی فورد (Debbie Ford) در سال 1955 به دنیا آمد. آثار این نویسنده، مربی و معلم شناخته‌شدهٔ آمریکایی تا به امروز به 26 زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند و در دانشگاه‌های سراسر جهان تدریس می‌شوند. شهرت اصلی او بیشتر به دلیل نوشتن کتاب «نیمه تاریک جویندگان نور» است که به افراد زیادی کمک کرد که بر سایه خود غلبه کنند. این کتاب در سال انتشار خود در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های سال قرار گرفت.از دیگر کتاب‌های مشهور فورد می‌توان به «جدایی معنوی»، «چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند»، «پاک‌سازی آگاهی: برنامه‌ای در بیست و یک روز برای ارتباط با مقصود جان» اشاره کرد.

دیپاک چوپرا (Deepak Chopra) پزشکی است که می‌نویسد، شعر می‌گوید و به ادبیات عرفانی و معنوی آگاه است. مجله TIME او را یکی از 100 قهرمان برتر قرن توصیف کرده و بیش از 80 عنوان کتاب دارد. آثار او همیشه جز پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده و به 50 زبان زنده دنیا ترجمه شده است. تفکرات و آثار چوپرا شهرت جهانی دارد چرا که او را از بنیان‌گذاران درمان معنوی می‌دانند و همواره به نقش مهم و اثرگذار معنویت و خودشناسی برای درمان بسیاری از بیماری‌های جسمی و روحی معتقد است.

ماریان ویلیامسون (Marianne Williamson) سیاست‌مدار و نویسنده پرفروش آمریکایی متولد سال 1952 است. او تاکنون سیزده کتاب نوشته که از جمله آن‌ها که به فارسی ترجمه شده‌اند می‌توان به «معجزه‌ی تغییر یا بازگشت به زندگی» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب صوتی اثر سایه:

- هنگامی‌که شما متوجه می‌شوید توانسته‌اید از شرایطی بگذرید و عبور کنید، یعنی فراتر رفته‌اید.
- تضاد ذات دوگانگی است و حل کردن تضادها ذات کمال و این کاملاً طبیعی است.
- قبل از هر چیز تمرکز خود را از روی دوگانگی بردارید.
- شما در دنیا نیستید؛ بلکه دنیا درون شما است.
- کمال تحقق نمی‌یابد مگر آنکه تضادها و دوگانگی‌های نهفتهٔ زندگی‌تان حل شود.
- رنج‌های عاطفی که بخشی از زندگی روزمره ما را به خود اختصاص داده‌اند، ما را وادار می‌کنند گذشته خود را پاک کنیم و آینده را کنار بگذاریم.

در بخشی از کتاب صوتی اثر سایه می‌شنویم:

سایهٔ ما زمانی به دنیا آمد که خیلی جوان بودیم و ذهن متفکر یا منطق ما آن‌قدر رشد نکرده بود که بتوانیم پیام‌هایی را که از اطراف، از والدین، پرستاران، آموزگاران و در کل جامعه و دنیا می‌گرفتیم، تجزیه‌ و تحلیل کنیم. ما حتی در برابر بهترین والدین و پرستاران نیز از نشان‌دادن برخی ویژگی‌ها یا ضعف‌هایمان شرم داشتیم. گاه‌وبی‌گاه پیام‌هایی دریافت می‌کردیم که فکر می‌کردیم بچه‌های بدی هستیم یا مشکلی داریم. شاید حتی جمله‌ای به‌سادگی اینکه «عزیزم چقدر بلند حرف می‌زنی» در ذهن شکننده و شکل نگرفتهٔ ما این توهم را ایجاد کرده باشد که نباید زیادی خودم را مطرح کنم و به‌جای اینکه صدایمان را کمی نرم‌تر کنیم، همیشه از دیگران گریخته‌ایم. یا شاید به این خاطر که بیشتر از سهممان شیرینی برداشته‌ایم، خودخواه خطابمان کرده باشند و ما به‌جای اینکه بفهمیم باید شیرینی‌ها بین همه تقسیم شوند نتیجه گرفته‌ایم که آدم بدی هستیم و این خودخواهی را باید از بین ببریم. یا شاید یک‌بار که سر کلاس هیجان‌زده برای سؤالی دستمان را بالا بردیم و جواب را فریاد زدیم، بچه‌های کلاس به ما خندیدند و ما به‌جای خندیدن به آن‌ها احساس حماقت کرده‌ایم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
پیشگفتار
21 دقیقه
بخش اول: سایه / دیپاک چوپرا
37 دقیقه
بخش دوم: سایه جمعی
18 دقیقه
بخش سوم: فرایند ادامه دارد
38 دقیقه
بخش چهارم: قدم اول: دست از فرافکنی بردارید
30 دقیقه
بخش پنجم: حقیقتی نو، قدرتی نو
38 دقیقه
بخش ششم: کمال همه‌ی تضادها را در خود حل می‌کند
35 دقیقه
بخش هفتم: آشتی با خود، دیگران و جهان / دبی فورد
34 دقیقه
بخش هشتم: تولد سایه
44 دقیقه
بخش نهم: اثر سایه
35 دقیقه
بخش دهم: هدایای سایه‌ها
36 دقیقه
بخش یازدهم: فقط نور است که تاریکی را درمی‌نوردد / ماریان ویلیامسون
30 دقیقه
بخش دوازدهم: سایه‌های جمعی
21 دقیقه
بخش سیزدهم: دیگران را ببخشید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اثر سایه: کتابی برای برافروختن قدرت نهفته درون
نویسنده، ،
مترجمالهام شریف
راویسپیده سلیمیان
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۶۸۰۰ ۳۲,۷۶۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اثر سایه

معصومه
۱۴۰۱/۹/۲۶
اونقدر لذت بردم که حد نداره. تحولی رو در نگاه انسان به اعمال و رفتار انسانها در درون ما بوجود میاره که به راحتی میشه نگاه زیبای "خار دستمون باشه و گل رو ببینیم" رو در خودمون درونی کنیم و خیلی روی درک کردن آدمها و رها شدن از قضاوت انسانها تاثیر زیبایی میگذارد که تنها با انجام تمریناتش و در طی زمان و میتونیم این لذت رو بچشیم کسانی که این طعم زیبا رو چشیدن، خیلی خوب حرفمو درک میکنن.
برای دوستانی که در حال خودشناسی هستند، پیشنهاد میکنم ابتدا کتاب "نیمه تاریک وجود" خانم دبی فورد رو بارها مطالعه کنن و تمریناتشو شروع کنن (چون این روندیست که تا آخر عمر باید ادامه دهیم) و دوم کتاب "چرا آدمهای خوب کارهای بد میکنند" و سپس راز سایه و اثر سایه آنچنان عمق وجود رو زلال و لبریز از آگاهی میکنن که قادر به توصیفش نیستم.
صدای گوینده فوق العاده تاثیرگذار بود گویی با ضمیر ناخودآگاه من داشت صحبت میکرد.
از همه تیم دست اندرکار صمیمانه سپاسگزارم و این محصول شما هستم که هم در وقت من صرفه جویی شد و هم با ترتیبی که کتابها رو مطالعه کردم، امروز عمق وجودمو تراش داد و خودِ اصیلم رو بهم نشان داد.
Melika safizadeh
۱۴۰۲/۲/۱۷
کتابهای دبی فورد همشون فوق العادن. ایشون نویسنده بسیار توانا و قدرتمندی هستن. مطالب این کتاب خیلی دقیق و عمیق باعث می‌شه که هر فردی با تاریکی‌های شخصیتش روبرو بشه، در عین حالی که مطالبش پر از منطق و سرشار از حس آرامش و مثبتیست. صدای گوینده خیلی مناسب داستان و پراز آرامش، و در بیان مطالب خیلی مسلط و با صداشون مخاطب کاملا توی فضای داستان قرار می‌دادند... خیلی.... برام دلنشین و جذاب بود مثل همه کتابهای دبی فورد. به همه مطالعه این کتاب توصیه می‌کنم.
شهلا افسری
۱۴۰۱/۶/۱۲
هنوز کامل گوش نکردم ولی تا همین جا خیلی مفید بوده ودارم سعی میکنم دروغ نگم حتی برای مصلحت و فکر میکنم خیلی قدم بزرگی باشه برای متحول کردن زندگی البته این به این معنا نیست که من آدم دروغگویی باشم ولی به هر حال همه ما دروغهایی تو زندگی میگیم که باعث تغذیه سایه درون میشه
باید خودتون گوش کنید تا درکش کنید
به همه پیشنهاد میکنم یکبار گوش کنید
ممنونم از کتابراه و از گوینده با صدای زیبا
شهین حسین پور
۱۴۰۲/۱/۶
کتاب رو چند بار گوش دادم با هر بار گوش دادن درک بیشتری از مطالب کتاب گرفتم با اینکه قبلاً پی دی افش رو تهیه کرده بودم و مطالعه کرده بودم ولی صوتیش یه چیز دیگه بود اون هم با این صدایی گرم و دلنشین بیشتر لذت بردم از دست اندر کاران کتاب راه بسیار بسیار سپاسگزارم که به ما این امکان رو میده که کتاب‌های خوب رو به راحتی تهیه و مطالعه کنیم این کتاب دید منو به همه مسایل دور و برم تغییر داد
Javad Gholamnejad
۱۴۰۰/۸/۲۷
باتشکر از کتابراه
مطالب کتاب بسیار قابل تأمل هستند. هرچند مطالبی تکراری هم دیده میشوند ولی کتابی بسیار مهم وبا آشنایی باقدرت سایه، دریافت وپذیرش مطالب مهم در زندگیرو ساده تر میکنه که لازمه‌ی اون آشنایی بامفهوم سایه است.
دلسا رجلانی
۱۴۰۱/۸/۲۱
این کتاب معرکه اس واقعا اگر علاقه به روانشناسی دارید حتما بخونیدش با خواندن این کتاب علت بسیاری از رفتارهای آزار دهنده دیگران یا خودمان را متوجه میشیم که از کجا نشات میگیره و ضمیر ناخودآگاه رو خیلی قشنگ توضیح میده که باعث تمام رفتارهای ما است
زهرا امیرپناه
۱۴۰۱/۷/۴
کتاب فوق العاده کاربردی و آموزنده ست، معایب رفتاری و گفتاری ما رو که برمیگرده به همون سایه‌های درون و کامپلکس‌ها اصلاح میکنه توصیه میکنم حتما گوش کنید، فقط شکل بد گویش گوینده مدام تمرکزم رو بهم میزد کاش گوینده بهتری رو انتخاب می‌کردید
Hamid M
۱۴۰۲/۶/۱۲
من همیشه از آثار دبی فورد خوشم میاد و به همه کسانیکه دنبال شناختن خود واقعیشون هستند پیشنهاد میکنم کتابهای خانم دبی فورد را مطاله کنن. انسان تا خودشو نشناسه نمیتونه قوانین جهان هستی را درک کنه پس پیشنهاد میکنم این کتابو حتما بخونید🙏
Behnaz Shams
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
این کتاب و باید بارها بارها و خوند. خودم بعضی قسمت هاشو چندین بار گوش کردم و مطمینم باز هم گوش خواهم کرد. فصل‌هایی مثل اثر سایه و تولد سایه.
یه چیزهایی نوشته شده توی این کتاب که واقعا همه آدم‌ها لازم دارن بدونن و عمیقأ دربارش فکر کنن.
Negar Hojati
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
به نظر من دبی فورد یک معلم معنوی فوق العاده است، به قول خودش بانوی تاریکی
این خیلی کتاب خیلی به من کمک کرد که ویژگی منفی خودم که سال‌ها از خودم و بقیه مخفی کرده بودم بپذیرم و از بدی‌ها خودم بهترین خود بیرون بکشم
Mona Shafiei
۱۴۰۱/۱/۱۸
سلام متن کتاب عالی بود و بسیار آموزنده البته به نظرم باید بیش از یکبار گوش کرد. گویندگی هم میتونست بهتر باشه ولی از کیفیت خود کتاب کم نمیکنه. توصیه میکنم دوستان حتما گوش بدن. موفق باشید.
لیلا غلامی
۱۴۰۲/۷/۱۷
کلا کتاب‌های دبی فورد در غالب روانشناسی تحلیلی هست و به رشد فردی کمک زیادی می‌کنه شناخت سایه از ضروریات زندگی و رشد فردی هست فقط زمانی که سایه هاتونو پیدا کردید می‌تونید بگید من کتابو فهمیدم
میثم
۱۴۰۱/۹/۲۳
بنظرم کتاب خیلی خوبی هست برای شروع خودشناسی... ولی همچنان ناقص... و از اون جایی که در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که سایه‌ها پر قدرت تر هستن خواندن این کتاب بشدت پیشنهاد میشه برای جامعه ایرانی...
Elias Mohammadi
۱۴۰۰/۷/۱۳
با این کتاب عاشق افکار دبی فورد شدم
زندگی کلا با این کتاب دگرگون میشه و تو لیست کتاب هایم رتبه اول رو داره
بهتون توصیه میکنم حتما حتما گوش کنید و تا اخر عمر حفظش کنید
Mozhgan Ghaseminasab
۱۴۰۲/۸/۲۸
اگر ژن‌ها عامل اخلاقیات خوب و بد ما هستن پس چرا اول کتاب گفته شد که نباید گفت سیاه‌ها اینطور و سفیدها اینطورن و هر کس با توجه به شرایط بد میشه یا خوب رفتار میکنi
مشاهده همه نظرات 65

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اثر سایه

برای دریافت کتاب صوتی اثر سایه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.