معرفی و دانلود کتاب صوتی هیچ ملاقاتی تصادفی نیست

عکس جلد کتاب صوتی هیچ ملاقاتی تصادفی نیست
قیمت:
78000 تومان - 8.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هیچ ملاقاتی تصادفی نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هیچ ملاقاتی تصادفی نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هیچ ملاقاتی تصادفی نیست

سرسپردگی دربرابر تقدیر و سرنوشت چگونه ممکن است؟ هاکان منگوچ در کتاب صوتی هیچ ملاقاتی تصادفی نیست در قالب داستانی عرفانی این پیام را به شما می‌رساند که از تغییراتی که در زندگی‌تان پیش می‌آید استقبال کنید و تسلیم سرنوشت شوید.

درباره کتاب صوتی هیچ ملاقاتی تصادفی نیست:

شاید تا به حال این تجربه را پشت سر گذاشته باشید که چیزهایی را که زمانی هیچ علاقه‌ای به آن نداشتید، ناگهان دوست می‌دارید یا شرایطی که روزی فکرش را نمی‌کردید بتوانید تحمل کنید، می‌پذیرید. زندگی نیز همین است و هر لحظه تقدیر نویی برای شما رقم می‌زند و این شمایید که باید در مقابل این تغییرات واکنش انطباق پذیری از خود نشان دهید.

هاکان منگوچ در کتاب هیچ ملاقاتی تصادفی نیست (No Encounter is by Chance) داستانی را برای شما روایت می‌کند و در قالب آن درس‌های معنوی به شما می‌دهد. قصه از جایی آغاز می‌شود که یک جوان صوفی و دوستش برای یافتن معنا و هدف زندگی راهی سفری دور و دراز می‌شوند. آن‌ها به جز ایمان و باور قلبی به خدا هیچ وسایلی همراه خود نمی‌برند و در پی چیزی هستند که خود نمی‌دانند چیست.

این سفر پرماجرا برخوردهای اعجاب‌انگیزی را برای آن‌ها رقم می‌زند و به آن‌ها کمک می‌کند تا زاویه دید جدیدی را برای هر چیزی در زندگی پیدا کنند. این دو همسفر در ماجراجویی یک هفته‌ای خود بدون هیچ غذا، لباس یا پولی از شهری به شهر دیگر می‌روند و در پایان به همان‌جایی بازمی‌گردند که سفرشان را شروع کرده بودند؛ با این تفاوت که هیچ کدام آن‌‌‌‌‌‌ها آدم سابق نیستند...

با شنیدن کتاب صوتی هیچ ملاقاتی تصادفی نیست قادر خواهید شد تا روح و ذهنتان را در یک سفر هفت روزه به جایی ناآشنا و ناشناخته ببرید. نویسنده در این مسیر به شما تسلیم شدن را یاد می‌دهد. او با اشاراتی به داستان شمس و مولانا در طول داستان، پیام‌هایی نیز به شما منتقل می‌کند. در نهایت کاری می‌کند که بتوانید به راحتی تنش‌ها و درگیری‌های ذهن خود را کنار بگذارید و از روش‌های جدیدی که سر راهتان می‌آیند استقبال کنید.

کتاب صوتی هیچ ملاقاتی تصادفی نیست به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به کتاب‌های صوفیانه و عرفانی علاقه‌مند هستید، شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهید.

با هاکان منگوچ بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده برجسته در بورسا ترکیه به دنیا آمد و در دانشگاه اولوداغ به تحصیل پرداخت. او در دوره نوجوانی به موسیقی علاقه پیدا کرد و در هنرستان هنرهای زیبا درس خواند و بعد آن را نیمه‌کاره گذاشت. هاکان منگوچ (Hakan Mengüç) بعد از آشنایی با نی، وارد دنیای تصوف و فلسفه صوفی شد.

وی بعد از آن زبان عثمانی را یاد گرفت و سالیان بعد در سرزمین شمس تبریزی در مورد صوفیسم دوره‌ای آموزشی را پشت سر گذاشت، از صوفیان آموزش‌های شفابخشی آموخت و زبان مثنوی فارسی را فراگرفت. منگوچ زمانی که به دهه دوم زندگی‌اش رسید، سمینارهایی در دانشگاه‌های مختلف برگزار کرد. ذهن نیمه‌هوشیار، خودت را بشناس، انگیزه‌های بالقوه و صحبت در جمع، موضوعات این سمینارها را تشکیل می‌دادند.

نوشته‌ها، گفته‌ها و داستان‌های این نویسنده و سخنران مشهور به کمک شبکه‌های اجتماعی به گوش میلیون‌ها ‌نفر رسید. در سال 2014 به دلیل علاقه فراوانش به حیوانات، راهی آفریقای جنوبی شد و در کنار شیر و ببرهای بنگال زندگی کرد و درباره نگهداری و توان‌بخشی آنان چیزهایی یاد گرفت.

در تمجید از هاکان منگوچ:

- کتاب‌های هاکان منگوچ را به‌عنوان نسخه برای بیمارانم تجویز می‌کنم. (پروفسور دکتر زینب دمیرچی)

- هاکان منگوچ شخصیتی دارد که بسیار مناسب کاری است که انجام می‌دهد... صبور... بردبار و نسبت به تفکر خوش‌بین است. به نظر من هاکان هر تکنیکی را که بیان می‌کند ابتدا خودش درونی کرده و به‌تمامی در خود هضم کرده است و این مسئله باعث می‌شود او خاص و منحصربه‌فرد باشد. (متخصص روان‌شناسی بالینی، اسرا ازمجی)

- وقتی اولین بار هاکان منگوچ را در سمینار دیدم، با خودم گفتم حقیقتاً نوری الهی در وجود اوست. با این نور راه انسان‌ها را روشن می‌کند و قلب تک‌تکشان را لمس می‌کند. (فرهاد آکیف، نویسنده و کارگردان)

- هاکان منگوچ یکی از پیشگامان فلسفۀ صوفی در قرن بیست‌ویک است. (سرهات آکپینار، رئیس و مؤسس دانشگاه امریکایی گیرنه)

در بخشی از کتاب صوتی هیچ ملاقاتی تصادفی نیست می‌شنویم:

اگر شانس دوباره زندگی کردن داشتم، بیشتر استراحت می‌کردم. در سفر زندگی نه با جدیت یک فرد بالغ که با بی‌خیالی یک کودک جلو می‌رفتم. در سایهٔ تجربیاتم با ندای درونم حرکت می‌کردم. ساعت به دستم نمی‌بستم اما وقتی بیدار می‌شدم حس می‌کردم که زمان مناسبی است. خورشید طلوع نکرده بود. هوای بیرون سرد و خنک بود.

با خودم گفتم الان درست وقتش است. یک راست به اتاق دنیز رفتم و در زدم. راستش را بگویم بیدار کردن او کار راحتی نبود. خوشحال بودم که شب اول سفر را در تختخواب مشابه تختخوابی که عادتش را دارد خوابیده بود. اگر در چادر می‌ماندیم خیلی سخت می‌توانست سرحال باشد. موهایش به هم ریخته بود.

با صورتی پف کرده و چشمانی نیمه باز در را باز کرد. گفت: «من خیال کردم تو خواب در میزنن. نگو تو منو تو خواب دیدی اومدی در می‌زنی.» گفتم: «زود حاضر شو بریم.» گفت: «کجا؟»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
34 دقیقه
بخش اول/ بخش دوم
26 دقیقه
بخش سوم / بخش چهارم
50 دقیقه
بخش پنجم / بخش ششم
58 دقیقه
بخش هفتم / بخش هشتم
57 دقیقه
بخش نهم / بخش دهم / بخش یازدهم
40 دقیقه
بخش دوازدهم / بخش سیزدهم / بخش چهاردهم
51 دقیقه
بخش پانزدهم / بخش شانزدهم / بخش هفدهم
43 دقیقه
بخش هجدهم / بخش نوزدهم / بخش بیستم
37 دقیقه
بخش بیست و یکم / بخش بیست و دوم / بخش بیست و سوم
29 دقیقه
بخش بیست و چهارم / بخش بیست و پنجم / بخش بیست و ششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هیچ ملاقاتی تصادفی نیست
نویسنده
مترجمفائزه پورعلی
راویبهادر ابراهیمی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
78000 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هیچ ملاقاتی تصادفی نیست

امید صباغ رنجبر
۱۴۰۱/۱/۱۹
خیلی اثر گذار است. چکیده کتاب. انسان خیلی وقت‌ها نمیدونه چیزی که داره ازش چگونه استفاده کنه. تو هم فندک داری ولی تو تاریکی راه می‌روی.
همه چیز منتظر زمان خود است.
همه چیز تصادفی نیست ولی نمی‌دانیم در کدام تصادف آزمونی وجود دارد.
در این ماجرای عظیم و بی نقص هیچ ملاقاتی اتفاقی نیست هر انسانی که
باهاش برخورد میکنیم یک چیزی به ما یاد میده بیش از هر چیز باید این را بدانی.
اگر با نیت صاف و به قصد درک کردن و یاد گرفتن قدم در راه بزاری و خودت را از کبر و غرور پاک کنی قطعا با انسان‌هایی برخورد میکنی که چیز‌هایی که می‌خوای به تو یاد بدن.
در هر سفری دشواری وجود دارد برعکسش ممکن نیست حال انکه دشواری‌ها و موانعی که سر راهت سبز میشوند نه برای شکست تو، که برای آموزش دادن به کمال رسوندن و بالغ کردن تو هست.
البته که هر انسانی برای هدف خاصی به دنیا میاد و هر کس زندگی می‌کنه تا به هدف خودش جامع عمل بپوشانه. بخاطر همین هر کسی باید نشانه‌هایی که اون رو به سوی هدفش می‌بره ببینه و دنبال کنه. اهمیت خواندن پیام‌های زندگی با توجه اولین کلمه نزول قرآن آغاز میشود... بخوان...
پایان به معنای نابودی نیست اتفاقا برعکس حتی مرگ هم پایان نیست سرآغازی نو هست در این زندگی... هر چیزی که تمام میشه به وسیله‌ای تبدیل میشه برای آغاز چیز بهتر کافیه تو نظاره‌گر رویداد‌ها باشی.
در مقابل تغییراتی که زندگی برایت پیش می‌آورد مقاومت نکن تسلیم باش.
گردو میوه‌ای است که بسیار سخت و سفت به نظر می‌رسد اما وقتی پوست سخت آن را جدا میکنیم داخلش نرم و لذیذ است. برای رسیدن به آن لذت باید از پوست سخت آن عبور کنیم.
شادی نه با داشتن چیزهای زیاد بلکه با نیاز داشتن به چیزهای کم بدست می‌آید.
مسیر زیبا، میانبر ندارد.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۱/۱۵
این چی بود واقعا... شگفتاااا. عااااالی بود این اثر هاکان منگوچ. واقعا تحت تاثیر قرار داد، نویسنده‌ی خبره و دانا. کسی که با الهام گرفتن از حضرت مولانا و اشعار شمس تبریزی اینگونه افکارش رو به صورت کتاب برای مخاطبینش آماده کرده. فوق العاده بود مفاهیم این کتاب که با متنی روان و دلچسب که صد البته خوانش راوی بی تاثیر نبوده و نیست و ترجمه‌ی حرفه‌ای این اثر داره به ما رسم زندگی کردن رو به نوعی می‌آموزه و اینکه در زندگی سخت نگیریم، اگر هدفی داری و می‌خوای بهش برسی تلاش بکن ولی بهش نچسب، چرا که خودش اتفاق می‌افته برات. زیبا سخن می‌گه این نویسنده و کتابیه سرشار از آرامش که واقعا شنیدن و خواندن دوباره این اثر خالی از لطف نخواهد بود. در زندگی اتفاقهایی می‌افته، افرادی سر راهمون قرار می‌گیرند که بدون شک برای تعلیم چیزی به زندگیمون وارد شدند که ما رشد کنیم، چه با تجربه‌ی بد و چه با تجربه‌ی نیک. فوق العاده ست و توصیه می‌کنم شما هم مطالعه بفرمائید. مرسی ماه آوا و سپاس تیم خوب کتابراه.
مریم منتظرالنگه
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
درود بر همه‌ی هموطنانم کتاب هیچ ملاقاتی تصادفی نیست کتابی ارزنده و آموزنده است بنده بسیار از شنیدنش لذت بردم هم داستان عالی بود و هم خوانش راوی عالی بود. نویسنده جوان برای نسل امروز دنیایی جذاب و معنوی رو نشون میده که برایشان قابل درک و جذاب باشه.
کتاب رو به همه‌ی جوان‌هایی که ته دلشون میدونند و
که نیازی فراتر از این زندگی روزمره دارند توصیه میکنم حتما این کتاب صوتی رو بشنوند ازش لذت ببرند و سعی کنند کمی خودشون رو با نویسنده همراه کنند و این تجربه رو حتی کوتاه تر برای خودشون تدارک ببینند. البته نه فقط جوان‌ها به همه توصیه میکنم با گوش جان این داستان رو بشنوند و با خودشون صادقانه فکر کنند کسی هست بتونه این جوری توکل کنه و از زندگی نهایت لذت رو ببره. این داستان سفر یک صوفی و دوستش را روایت می‌کند که در طول هفت روز سفر بدون پول، غذا، لباس و برنامه‌ی قبلی شهر به شهر سفر می‌کنند و با آدم ها و اتفاقاتی رو به رو می‌شوند که وقتی به جایی که شروع کرده بودند بر می‌گردند دیگر هیچ کدام مثل سابق نیستند. امیدوارم شما هم مثل من از خوندن این کتاب لذت ببرید و جزء برنامه‌های زندگیتون قرار بدید که حداقل برای یک بار هم که شده به همچنین سفری بروید.
Hoori
۱۴۰۲/۴/۲۸
سرخی در انار است، نه در صفحه...
درویشی در ذهن است، نه در تاج...
هرچه می‌جویید در خود بجویید چون در قدس و کعبه نیست...
هیچ ملاقاتی تصادفی نیست. در مقابل هیچیک از دگرگونی‌هایی که زندگی برایت پیش می‌آورد مقاومت نکن. فقط تسلیم باش‌.
ماجرایی بسیار آموزنده و تأمل برانگیز که با گویندگی بسیار عالی
و مسلط جناب آقای بهادر ابراهیمی، خیلی دلپذیر، شنیدنی و تاثیرگذارتر شده است.
تجربیات، اتفاقات و ملاقات‌هایی از زبان نویسنده نوشته شده که این تجربیات و ملاقات‌ها بسیار شیرین و آموزنده است.
در طول ماجرا، چقدر الهام گرفتم چقدر بغض کردم چقدر احساس یکی بودن کردم چقدر احساس کردم، زندگی و دویدن‌هاش، منو از منبع و اصل خودم دور کرده و چقدر به این سفر، سفری با خدا نیاز دارم. سفر سرسپردگی که همیشه درطول زندگی داره اتفاق میوفته و دلم میخواد دستمو بزارم تو دست خدا و دیگه به هیچی فکر نکنم. در مورد ماجرای دنیز هم، ماجرای خیلی از ماهاست که ندانسته با خودمون قهریم و در درون خودمون گم شدیم و نمیدونیم چی میخواییم. فقط یادمون باشه که آموزش گرفتن را نباید هرگز پایان دهیم. 🌹
نسترن
۱۴۰۲/۴/۵
با سلام خدمت همراهان کتابراه.
در مورد کتابراه کتاب "هیچ ملاقاتی تصادفی نیست" باید عرض کنم که خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتابخای حوزه خودشناسی و خودسازی و عرفان به شدت توصیه میکنم. کتاب سرشار از آموزه‌های دینی و مفاهیم عرفانی مولانا و شمس هست که با داستانی از زندگی شخصی نویسنده که افراد
دیگری هم در آن حضور دارند همراه شده است. که با توجه به تلفیق خوب همه این موارد محتوای کتاب واقعا غنی و پر مفهوم است. نویشنده مطالب عرفانی خیلی ساده و به دور از پیچیدگی مطرح میکند که واقعا درک کتاب را برای هرکسی راحت میکند. به علاوه مطالب جالبی از زندگی مولوی و شمس مطرح میکند که واقعا جذاب هست. به طور کلی نویسنده ولقعا نمره قابل قبولی در نگارش میگیرد و واقعا کتاب مفیدی را نگارش کرده است. البته با توجه به ترجمه بودن کتاب باید یک خسته نباشید و تشکر ویژه هم از مترجم کتاب کرد چون کتاب به قدری با تبحر ترجمه شده که شما فکر میکنید در حال شنیدن کتابی هستید که از ابتدا به زبان فارسی نگارش شده است که تماما از تبحر بالای نویسنده و تسلطشون به زبان مبدا و مقصد دارد. گوینده هم واقعا کارش خوب انجام داده و با تقلید صدای افراد مختلف داستان کتاب را جذاب و به دور از یکنواختی بیان میکند. در نهایت هم باید از کتابراه به خاطر فراهم کردن شرایط استفاده از این کتاب ارزشمند تشکر کرد. ذکر یک نکته را به تمام دوستان کتابراهی که مثل من کتابهای متعدد هاکان منگوچ را دیدند و نمیدونند کدام را تهیه کنند لازم میدانم. من علاوه بر این کتاب، کتاب " راه به قدم‌های تو روشن میشود" را هم مطالعه کردم. هر دوی این کتابها حاوی مطالب متفاوت و فوق العاده ارزشمندی هستند و به دوستانم پیشنهادشون میکنم. ان‌شاءالله موفق باشید.
آزاده رهاورد
۱۴۰۱/۸/۲
هرکتابی که دراون ازگفته هایه مولانا استفاده شده منوجذب میکنه ناخودآگاه،
به عنوان اولین کتاب ازنویسنده جوانی در کشورترکیه که درمسیربیداری وسفربیداری قرارگرفته خیلی جذاب وامیدوارکننده است، هرچند توسفرش یکی دومورد بودکه تناقض داشت باهدف مسافر، اول اینکه مادرمسیروسفربیداری پیش بینی هیچ چیزی رو بکنیم
نمیتونیم ولی درقسمتی که دنیزخیلی گشنش شده بود هاکان به اوامید میداد که این حوالی باغهایی هست که میتونیم اجازه بگیریم ازصاحبانشون ومیوه بخوریم دوم درقسمتی دنیز ازاون دخترا درخواست صدف کرد، درهردو امیدی به غیرازامید به خدا هست درصورتی که ایمان اگرصدرصدباشه مانیازی به امیدوخواستی به غیرازپروردگارمون نخواهیم داشت، چون درحفاظت وامنیت او هستیم، باتشکرازکتابراه🌹
M برزو
۱۴۰۱/۳/۸
من صدای آقای ابراهیمی رو دوست دارم
صدای ایشون مثل موضوع کتاب آرامش بخشه
ما آدما نباید سخت بگیریم این دنیا رو
بلکه با آرامش وتلاش وصبوری کارهامون رو انجام بدیم تا در وقت مناسب ومقرر شده از جانب خداوند به نتیجه برسیم
زندگی رو باید آسان بگیریم تا انرژی‌های مثبت به سمتمون بیاد و اگر گاهی به هدفمون
نرسیدیم این رو بدونیم که شاید در وقت دیگری بهترش رو خواهیم دید
گاهی انسانهایی رو میبینیم که ممکنه در آینده هم دوباره ببینمشون وبرای ما شروع خیر باشند با خوش بینی میتونیم انرژی بگیریم برای شروع دیگه ودر راهمون پایدار باشیم تا به هدف مناسبی در زمان مناسب دیگر برسیم
مریم مهدی
۱۴۰۰/۹/۴
برام عجیبه که یک کتابی با محتوای غنی‌ای مثل این کتاب، چرا انچنان که باید، مورد استقبال قرار نگرفته.
فوق العاده بود، پر از افشای راز و رمزهای جهان هستی و توشه‌ای پر بار برای سفری معنوی.
باعث شد صوفی بزرگی مثل هاکان منگوچ رو هم بشناسم و برای هزارمین بار هم به عظمت وجود شمس و مولانا فکر کنم.
احتمالا از کتاب‌هایی خواهد بود که دوباره خواهم خوند.
ممنون از کتابراه و ماه آوا🌙📚
Eli Khazraei
۱۴۰۱/۹/۱۰
بسیار کتاب عالی و شنیدنی با گویندگی قویی داستان ملاقات تصادفی صوفی با دختر جوانی است که سفر میرن برای آگاهی بیشتر و نظاره گر بودن و تمرین تسلیم بودن در واقع میخواد بگه ملاقاتشون و همه ملاقات‌های دیگه ایی تو زندگی ما برای آموختن درسی تو سطح تکامل خودمون است و از قبل حساب کتاب شده است مهم پاس کردن و امتحان ماست، این صوفی حکایت‌های زیبایی بیان میکنه خصوصا در مورد مولانا که هممون میدونیم ولی بسیار شنیدنی توصیف میکنه، در کل کتاب نگاهمون رو به زندگی جزئی تر میکنه و قدرت توکل و تسلیم بودن و نظاره گر بودنمون رو تقویت میکنه.
پانته آ عالی مهر
۱۴۰۱/۴/۳۱
این کتاب بینظیره. واقعا دید آدم رو خیلی عوض میکنه. باعث میشه جور دیگری به همه چی نگاه کنی. بعد از خوندن یا شنیدن این کتاب تازه میفهمی که هیچ ملاقاتی تصادفی نیست. از نظر من کتاب صوتی نمیتونست جذاب باشه اما این کتاب و بخصوص صدای گوینده که بسیار دلنشین بود نظرم رو تغییر داد. به عقیده من هرکسی حداقل رو یکبار باید این کتاب مطالعه کنه. ممنون از دوست عزیزی که به صورت کاملا اتفاقی این کتاب رو به من معرفی کرد. هیچ ملاقاتی تصادفی نیست❤️❤️❤️بهترینها قسمت همه مردم سرزمینم
حمیده فتح الهی
۱۴۰۱/۱۰/۶
در این کتاب به وضوح میخونیم که انسان شرایط و رفتارش قابل تغییره و انسان ها و منش و رفتارشون روی هم تاثیر میگذارد. این جمله ی کتاب عالی بود: تقدیر انسان ها را رها نمیکند لحظه به لحظه از نو نوشته می شود. لحظاتی فرا می رسد که در حال انجام دادن کاری هستی که گفته بودی هرگز انجام نمی دهم، چیزی را تحمل که میکنی می گفتی هرگز تحمل نمی کنم، لحظاتی را دوست خواهی داشت که گفته بودی هرگز دوستش نخواهم داشت، به یکباره میگذاری و می روی، وقتی تصور میکنی هرگز نمی توانی بروی.
اکبر پورحسن هرزندی
۱۴۰۲/۸/۲۵
سلام به تمامی عاشقان کتاب و خودسازی، ضمن تشکر ویژه از همه عزیزانی که در پدید آمدن این اثر زیبا کوشیدند اعم خود هاکان منگوچ عزیز تا مترجم کتاب و گوینده کتاب (هنرمند قهار؛ جناب آقای بهادر ایراهیمی) و مشخصاً سرکار خانم راضیه هاشمی؛ تهیه کننده این اثر... فقط در یک کلام باید بگم که‌ای کاش به جای درسهایی که طی دوران تحصیل به ما یاد دادند، مفاهیمی در خصوص آموزه‌ها و آداب زندگی همچون مفاهیم کتاب‌های هاکان منگوچ، به ما یاد می‌دادند، افسوس، افسوس و صد افسوس
ساره خسروی
۱۴۰۲/۸/۱۵
داشتم در مورد مولانا دنبال کتاب میگشتم که به این کتاب برخوردم🥰؛ قطعا هر چیزی که به شما حس خوبی بده ارزش وقت گذاشتن رو داره مثل همین کتاب.
مهم‌ترین نکته‌ای که برای من داشت اون لحظه اعتماد به خالق هستی و تسلیم شدن بود؛ همین که بدونی خدا بهترین رو برات رغم میزنم، که بار‌ها مثال زده شد چیزی که خیلی
از ما نیاز داریم همین یادآوری‌های ساده هست. صدای خواننده هم کاملا مناسب بود فقط کاش صدای دنیز رو یه دختر اجرا می‌کرد 😅.
زینب رادمنش
۱۴۰۱/۱۱/۸
کتاب بسیار عالی بود، مخصوصا با گویندگی فوق العاده‌ای که داشت، بعد از مدتها واقعا با این کتاب به آرامش رسیدم و از شنیدنش لذت بردم. گاهی باهاش گریه کردم، و جایی از کتاب خندیدم. واقعا خوبه که گاهی اوقات از هیاهو و اضطراب زندگی کمی دور بشیم و کمی با ضرب آهنگ آرامتری ادامه بدیم. واقعا از شنیدن کتاب به و آرامش وصف ناپذیری رسیدم، از مولانا و شمس اطلاعات بیشتری بدست آوردم و پیشنهاد میکنم این کتاب رو برای یک بار هم که شده گوش کنید.
Aida
۱۴۰۲/۸/۲۱
همانطور که در کتاب اشاره می‌کنه " هرچیزی باید دم بکشد" به نظرم باید این کتاب هم دم می‌کشید. اگر کتابهای مختلف خودشناسی و تغییر رو مطالعه کرده باشید متوجه می‌شوید این کتاب مروری است بر نصیحت بزرگان فاخر و مطالب خودشناسی. احساس مرور مطالب رو بهم داد و متأسفانه جذاب نبود. با تشکر از تلاش گوینده کتاب، اما گویندگی کتاب هم جذاب نبود و باعث عدم تمرکز می‌شد و گیرا نبود. نوع و لحن بیان صدا هم باید " دم می‌کشید ".
مشاهده همه نظرات 246

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هیچ ملاقاتی تصادفی نیست

برای دریافت کتاب صوتی هیچ ملاقاتی تصادفی نیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.