معرفی و دانلود کتاب چون و چرا: حیوانات

عکس جلد کتاب چون و چرا: حیوانات
قیمت:
۳۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چون و چرا: حیوانات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چون و چرا: حیوانات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چون و چرا: حیوانات

چرا گربه‌ها خرناس می‌کشند؟ چرا سگ و گربه پنجول دارند؟‌ چرا گوش‌های خرگوش بزرگ است؟ کتاب چون و چرا: حیوانات اثری از سالی سایمز و استفانی دریمز است که در واقع یک دانش‌نامه‌ی آموزشی برای کودکان می‌باشد. این کتاب یکی از کامل‌ترین و بهترین آثاری است که به سؤالات گوناگون کودکان درباره‌ی حیوانات پاسخ می‌دهد.

درباره‌ی کتاب چون و چرا: حیوانات

کتاب علمی و آموزشی چون و چرا: حیوانات (Britannica's First Big Book of Why) که برای مخاطبان کودک نوشته شده در واقع توسط دو نویسنده‌ی ممتاز در گروه نویسندگان دایره‌المعارف بریتانیکا منتشر شده است. این گروه به مخاطبان اثری تحویل داده که بتوانند به روند آموزشی کودکان کمک کند و به والدین در آموزش و پروش ذهن فعال فرزندان‌شان یاری رساند. این دانش‌نامه که در کشورهای خارجی به عنوان کتاب آموزشی در مهدکودک‌ها و پیش‌دبستان‌ها استفاده می‌شود با بهره بردن از تصاویر رنگارنگ که به لحاظ روان‌شناختی بر ذهن کودکان تأثیر می‌گذارد، به سؤالاتی که کودکان درباره‌ی جهان حیوانات در ذهن‌شان ایجاد می‌شود پاسخ‌های جامع و کاملی ارائه می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب چون و چرا: حیوانات

کتاب چون و چرا: حیوانات، همان‌طور که از عنوانش مشخص است، تمرکز خود را به جهان حیوانات معطوف کرده است. در این دانش‌نامه‌‌ با عکس‌های زیبا و جذابی از حیوانات مواجه هستیم و در کنار این صفحات مصور تعاریف و توضیحاتی از دو نویسنده‌ی کتاب، سالی سایمز (Sally Symes) و استفانی دریمز (Stephanie Drimmer)، می‌خوانیم. به عنوان مثال اینکه حیوان گربه چگونه متولد می‌شود، چه ویژگی‌هایی دارد، چه رفتارهایی در یک گربه نمود دارد و همچنین برای مراقبت از آنان باید به چه تدابیری عمل کرد. در واقع این کتاب به دلیل چنین توضیحات مفیدی که در خود گنجانده نه تنها به کودکان بلکه حتی به نوجوانان و بزرگسالانی که قصد مراقبت از یک حیوان را دارند نیز توصیه می‌شود.

همان‌طور که انتظار می‌رود، کتاب از ساده‌ترین و شفاف‌ترین جملات برای توضیحات خود بهره می‌برد و آناهیتا حضرتی کیاوندانی به عنوان مترجم کتاب به خوبی از روان‌ترین و قابل‌فهم‌ترین معادل‌های فارسی در برگردان خود استفاده کرده است. این کتاب که در سطح جهانی مخاطبان گسترده‌ای دارد و از فروش بالایی برخوردار است، از آن گروه کتاب‌هایی‌ست د که هر پدر و مادر و هر کودکی باید حداقل یک‌بار آن را ورق بزند و با مطالب آن آشنایی پیدا کند. البته گفتنی است که این کتاب‌ آموزشی باید به همراه والدین خوانده شود.

اگر کودکی دارید که در باب حیوانات کنجکاو است یا از والدینی هستید که برای‌تان سیر و روند آموزشی فرزندتان اهمیت دارد و می‌خواهید آنان را با پدیده‌ها و مسائل زندگی آشنا کنید، این کتاب علمی و آموزشی که از اعتبار بالایی در جهان ادبیات علمی کودک برخوردار است به شما کمک زیادی خواهد کرد. این اثر دوست‌داشتنی و آموزنده توسط انتشارات پرتقال منتشر شده است.

درباره‌ی گروه دایره‌المعارف بریتانیکا

گروه دایره‌المعارف بریتانیکا (Britannica Group) با پیشینه‌ای بیش از دویست‌وپنجاه سال، در زمینه‌ی رشد کودکان فعالیت می‌کند. این دانشنامه از قدیمی‌ترین‌ها به شمار می‌آید و در این مجموعه بیش از سه‌هزار محقق و نویسنده حضور دارند. گروه دایره‌المعارف بریتانیکا همچنان مسیر خود را با قدرت ادامه می‌دهد و آثاری باکیفیت در بستر کتاب چاپی یا دیجیتال به مخاطبان خود در سراسر جهان تقدیم می‌کند. این گروه در حال حاضر در ایالت شیکاگوی آمریکا سکونت دارند.

کتاب چون و چرا: حیوانات برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب چون و چرا: حیوانات به کودکان 4 تا 8 ساله توصیه می‌شود. همچنین کتاب نامبرده برای کودکان علاقه‌مند به حیوانات، به خصوص حیوانات خانگی، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب چون و چرا: حیوانات می‌خوانیم

راستی می‌دانستی؟ گربه‌ها معمولاً با شنیدن صدای جریان آب، دیگر خرناس نمی‌کشند. هیچ‌کس هم نمی‌داند چرا. وقتی گربه‌ها خرناس می‌کشند ماهیچه‌های تارهای صوتی‌شان تندتند تکان می‌خورند و دیافراگمشان، همانی که زیر قفسه‌ی سینه است، به حرکت درمی‌آید. گربه که نفس می‌کشد، جریان هوا این ماهیچه‌ها را حرکت می‌دهد و صدای خرناسش درمی‌آید. این حیوانات پشمالو به دلایل مختلف خرناس می‌کشند؛ به‌خاطر خوشحالی، نگرانی یا حتی درد. حتی بعضی از گربه‌ها خرناس را با میو ترکیب می‌کنند تا عصبانیتشان را نشان دهند.

مامان گربه‌ها وقتی بچه‌هایشان را به دنیا می‌آورند، خرناس می‌کشند. بچه‌گربه‌های تازه‌به‌دنیاآمده نه می‌بینند و نه می‌شنوند اما خرناس مادرشان را حس می‌کنند. بچه‌گربه‌ها هم در جواب مامانشان خرناس می‌کشند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چون و چرا: حیوانات
نویسنده،
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-274-589-9
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چون و چرا: حیوانات

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چون و چرا: حیوانات

برای دریافت کتاب چون و چرا: حیوانات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.