معرفی و دانلود کتاب چون‌ و چرا: بدن ما

عکس جلد کتاب چون‌ و چرا: بدن ما
قیمت:
۳۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چون‌ و چرا: بدن ما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چون‌ و چرا: بدن ما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چون‌ و چرا: بدن ما

چرا خمیازه می‌کشیم؟ چرا دهان‌مان آب می‌افتد؟ چرا بعضی از ما عینک می‌زنیم؟... دانشنامه‌ای کامل برای یافتن پاسخ‌ این سؤالات پیش روی شما قرار دارد! سالی سایمز و استفانی دریمز در کتاب چون‌ و چرا: بدن ما به سؤالات کودک شما درباره‌ی بدن انسان پاسخ می‌دهند.

درباره‌ی کتاب چون‌ و چرا: بدن ما

کتاب چون‌ و چرا: بدن ما (Britannica's First Big Book of Why) به تألیف دو تن از نویسندگان گروه دایره‌المعارف بریتانیکا، سالی سایمز (Sally Symes) و استفانی دریمز (Stephanie Drimmer)، به نگارش درآمده است. این اثر پاسخ‌های علمی‌ای در باب بدن انسان به کودکان ارائه می‌دهد. به عنوان مثال این کتاب به کودکان در باب مفهوم درد می‌گوید. اینکه چه می‌شود که یک فرد در قسمتی از بدن خود درد به‌خصوصی را احساس می‌کند. یا به عنوان مثال ممکن است برای کودک پرسش ایجاد شود که ساختارهای درونی بدن‌اش به چه شکل است که تحت شرایطی خاص بیمار می‌شود و در موقعیت‌های دیگری سالم است. یا ممکن است برای کودکی سؤال شود که چرا باید دندان‌ها سفید باشند و چرا باید از آن‌ها به شیوه‌های شناخته‌شده‌ای مراقبت شود. در این کتاب پاسخ سؤالاتی از این قبیل آورده شده است.

معرفی و دانلود کتاب چون‌ و چرا: بدن ما

بی‌شک اعضای بدن و واکنش‌های بیولوژیکی از نخستین پدیده‌هایی است که کودکان از همان سنین کم با آن مواجه می‌شوند. آشنایی با بدن خود به منزله‌ی آشنایی یافتن با هستی و وجودیت خود است. همچنین این پرسش‌ها در باب بدن و کارکرد آن نه تنها صرفاً در راستای رفع کنجکاوی کودکان نیست، بلکه به کودکان شما کمک می‌کند تا هرچه بهتر بتوانند از بدن خود مراقبت کنند یا واکنش‌های فیزیکی خود را در سیر رشد جسمانی بازشناسند. این کتاب نه تنها در بحث سلامت و تندرستی کودک به شما و فرزندتان یاری می‌رساند بلکه همچنین با ارائه‌ی مباحث علمی کار شما را در بحث آموزش آسان می‌کند.

دو نویسنده‌ی کتاب، سالی سایمز و استفانی دریمز، به عنوان دو تن از گروه پژوهشی و تحقیقاتی دایره‌المعارف بریتانیکا سعی کرده‌اند تا از شفاف‌ترین و ساده‌ترین توضیحات ممکن در دانش‌نامه‌ی جامع و کامل خود بهره ببرند و به کودکان در فهم هرچه بهتر پرسش‌هایی که در ذهن دارند یاری رسانند. این کتاب که توسط آناهیتا حضرتی کیاوندانی با معادل‌های روان و دقیق فارسی از زبان انگلیسی برگردان شده توسط انتشارات پرتقال منتشر شده است.

درباره‌ی گروه دایره‌المعارف بریتانیکا

گروه دایره‌المعارف بریتانیکا (Britannica Group) با پیشینه‌ای بیش از دویست‌وپنجاه سال در زمینه‌ی رشد کودکان فعالیت می‌کند. این دانشنامه از قدیمی‌ترین‌ها به شمار می‌آید و در این مجموعه بیش از سه‌هزار محقق و نویسنده حضور دارند. گروه دایره‌المعارف بریتانیکا همچنان مسیر خود را با قدرت ادامه می‌دهد و آثاری باکیفیت در بستر کتاب چاپی یا دیجیتال به مخاطبان خود در سراسر جهان تقدیم می‌کند. این گروه در حال حاضر در ایالت شیکاگوی آمریکا سکونت دارند.

کتاب چون و چرا: بدن ما برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 4 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب چون‌ و چرا: بدن ما می‌خوانیم

شاید خواب‌هایتان را به یاد نیاورید اما هر شب ممکن است تا هفت بار خواب ببینید. دانشمندان دلیل اصلی خواب دیدن را نمی‌دانند. آن‌ها حدس می‌زنند وقتی ما می‌خوابیم، ذهنمان هر چیزی را که در طول روز یاد گرفته‌ایم طبقه‌بندی و مرتب می‌کند؛ شادی‌ها، نگرانی‌ها، چیزهایی که دیده‌ایم، شنیده‌ایم، لمس کرده‌ایم، چشیده‌ایم یا بوییده‌ایم مرتب می‌شوند. با این کار ذهن ما از آن‌ها تصویر و داستان می‌سازد.

راستی‌ می‌دانستی؟ سگ‌ها موقع خواب دیدن معمولاً کمی ناله می‌کنند و دستوپایشان را تکان می‌دهند. دانشمندان می‌گویند حیوانات در خواب اتفاقاتی را که در طول روز برایشان افتاده می‌بینند اما نمی‌شود با اطمینان چنین نظری داد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چون‌ و چرا: بدن ما
نویسنده،
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-274-592-9
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چون‌ و چرا: بدن ما

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چون‌ و چرا: بدن ما

برای دریافت کتاب چون‌ و چرا: بدن ما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.