معرفی و دانلود کتاب چگونه با آداب معاشرت جذاب‌تر شویم؟!

عکس جلد کتاب چگونه با آداب معاشرت جذاب‌تر شویم؟!
قیمت:
۶۳,۷۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه با آداب معاشرت جذاب‌تر شویم؟! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه با آداب معاشرت جذاب‌تر شویم؟! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه با آداب معاشرت جذاب‌تر شویم؟!

کتاب چگونه با آداب معاشرت جذاب‌تر شویم؟! نوشته‌ی فخری حاجی، راهنمایی برای بهبود کیفیت روابط و حضور مؤثر در جوامع مختلف است. کتاب حاضر توضیح می‌دهد که ارتباط در هر بستری نیازمند پیروی از چه اصولی بوده و چگونه می‌توان عملکرد اجتماعی خود را پرورش داد. نویسنده با نگاهی جامع به موقعیت‌های مختلف، چارچوب‌های رفتاری و گفتاری ارزشمندی را ارائه می‌دهد که درنهایت، ارتقای آداب معاشرت را برای خوانندگان به‌ همراه دارند.

درباره‌ی کتاب چگونه با آداب معاشرت جذاب‌تر شویم؟!

انسان‌ها برای ادامه‌ی حیات به برقراری رابطه با سایر افراد نیازمندند. این ویژگی از ذات اجتماعی بشر نشأت می‌گیرد و نادیده گرفتن آن عواقب ناخوشایندی به‌ همراه دارد. چرا که همه‌ی افراد همدلی، همراهی و معاشرت را دوست دارند و از طریق ارتباط با یکدیگر است که رشد می‌کنند. به همین خاطر، فخری حاجی با نگارش کتاب چگونه با آداب معاشرت جذاب‌تر شویم؟! چارچوب‌های رفتاری مناسب با جوامع مختلف را آموزش می‌دهد. این کتاب برای تمامی افرادی که در رده‌ی سنی 9 تا 99 سال قرار دارند و می‌خواهند آداب رفتار و گفتار مناسب و شایسته را بیاموزند، سودمند خواهد بود.

نویسنده توضیح می‌دهد که انسان‌ها از زمان تولد و در بازه‌های مختلف زندگی، به جوامع کوچک و بزرگ متعددی وارد می‌شوند. هریک از این جوامع، ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند و به‌نحوی در شکوفایی فرد تأثیر می‌گذارند. در این میان چگونگی برقراری ارتباط، نقش تعیین‌کننده‌ای در نمایش شخصیت افراد دارد. به همین خاطر کسانی که آداب معاشرت را به‌درستی نیاموخته‌اند، زندگی سختی داشته و با چالش‌های دشواری مواجه‌اند، از جمله: شکست و آسیب‌پذیری.

اما سؤال اصلی اینجاست که چه معیارهایی می‌تواند کیفیت ارتباطات را بهبود ببخشد؟ فخری حاجی شرح می‌دهد که ایجاد روابط سالم، مستلزم شناخت روحیات، ویژگی‌ها و درک متقابل است و از آن‌جا که ارزش‌های اخلاقی هر فرد در اعمال و گفته‌های او نمایان می‌شود، برای همه‌ی انسان‌ها ضروری خواهد بود که آداب معاشرت را بیاموزند. او در این راستا با الهام از آموزه‌های دین اسلام، به تعاملات انسانی تأکید می‌ورزد. دست دادن، خوش برخورد بودن، دوستی و خوشرویی، شماری از رهنمودهای این دین الهی جهت برقراری روابط سالم و سازنده هستند.

بی‌تردید کسانی که از این اصول پیروی می‌کنند، ارتباطات گسترده‌تر و بهتری خواهند داشت و قادرند به نیازهای وجودی خود پاسخ دهند. این دسته از افراد فارغ از زندگی شخصی، با موقعیت‌های شغلی و اجتماعی متنوع‌تری هم رودررو می‌شوند و درنهایت می‌توانند زندگی دلخواه خود را رقم بزنند.

در مجموع، کتاب چگونه با آداب معاشرت جذاب‌تر شویم؟! با رویکردی همه‌جانبه به موضوع معاشرت و ایجاد روابط تأثیرگذار وارد شده و سعی دارد با بررسی نمونه‌های متفاوت، مهارت و آداب اجتماعی را در خواننده پرورش دهد. شبکه‌های اجتماعی، مکالمات تلفنی، جلسات آنلاین، مهمانی، سفر، اماکن عمومی و وسایل نقلیه‌ی عمومی، شماری از محیط‌های اجتماعی مورد بحث کتاب پیش‌رو هستند. این کتاب به‌ همت انتشارات مانیان منتشر شده است.

کتاب چگونه با آداب معاشرت جذاب‌تر شویم؟! برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبان کتاب حاضر کسانی‌اند که می‌خواهند روابط اجتماعی خود را ارتقا داده و حضور مؤثرتری در جامعه داشته باشند. لازم به ذکر است که این کتاب محدودیت سنی ندارد و برای تمام افراد 9 تا 99 سال مناسب خواهد بود.

با فخری حاجی بیشتر آشنا شویم

فخری حاجی، نویسنده‌ی ایرانی است که در سال 1960 متولد شده. از آثار او می‌توان به کتاب‌های «لذت‌های کوچک زندگی»، «رمز و راز پایداری عشق» و «والدین متخصص» اشاره کرد که همگی به‌ کوشش انتشارات مانیان منتشر شده‌اند.

در بخشی از کتاب چگونه با آداب معاشرت جذاب‌تر شویم؟! می‌خوانیم

آداب رابطه با دیگران، بروزدهنده‌ی شخصیت و اخلاق افراد است که انسان بدون آگاهی از اخلاق و آداب اجتماعی و عمل به آن‌ها، زندگی تلخ، ناموفق و آسیب‌پذیری دارد. لازمه‌ی معاشرت صحیح، شناخت از روحیات، خلقیات و درک متقابل اطرافیان است. انسانیت انسان وقتی شکل می‌گیرد که ارزش‌های اخلاقی در وجود او متبلور شود و هر شخص را به میزان ظهور ارزش‌های اخلاقی در افکار و گفتارش ارزیابی کنند.

فهرست مطالب کتاب

سخنی با مخاطبان گرامی
مقدمه
ضرورت افزایش روابط اجتماعی
راه‌های افزایش روابط اجتماعی
افزایش روابط اجتماعی در نوجوانان
حفظ آداب معاشرت (اتیکت) در نوجوانان
آداب معاشرت در شبکه‌های اجتماعی (نتیکت)
آداب حضور در مدرسه مجازی و شبکه‌های اجتماعی
قوانین کلاس مجازی برای دانش‌آموزان
آداب و رسوم مطالعه، ویژه دانش‌آموزان
بهترین نکات آداب معاشرت (اتیکت) کلامی را در گفتگو و صحبت کردن، بدانیم
آداب و تکنیک‌های مکالمه تلفنی
آداب استفاده از تلفن همراه
آداب معاشرت عمومی
آداب سلام کردن و دست دادن
آداب غذا خوردن
آداب معاشرت در خانواده
آداب معاشرت در میهمانی
آداب پوشش
آداب پوشش نوجوانان
آداب هدیه
آداب سفر
آداب معاشرت در سفر
آداب معاشرت در اماکن عمومی
آداب حمل‌و‌نقل عمومی
با وقت‌های آزاد خود در اتوبوس و مترو چه باید کرد؟!
آداب معاشرت از زبان امیرالمومنین علی (ع)
آداب خداحافظی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه با آداب معاشرت جذاب‌تر شویم؟!
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات118
زبانفارسی
شابک978-622-7926-19-4
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چگونه با آداب معاشرت جذاب‌تر شویم؟!

برای دریافت کتاب چگونه با آداب معاشرت جذاب‌تر شویم؟! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.