معرفی و دانلود کتاب لذت‌های کوچک زندگی: 250 گام برای بیشتر لذت بردن از مسیر زندگی

عکس جلد کتاب لذت‌های کوچک زندگی: 250 گام برای بیشتر لذت بردن از مسیر زندگی
قیمت:
22000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لذت‌های کوچک زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لذت‌های کوچک زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لذت‌های کوچک زندگی: 250 گام برای بیشتر لذت بردن از مسیر زندگی

فخری حاجی در کتاب لذت‌های کوچک زندگی، با ارائه 250 تکنیک منحصر به فرد به شما کمک خواهد کرد تا از زندگی خود لذت برده و لحظات شادی را برای خود رقم بزنید.

درباره کتاب لذت‌های کوچک زندگی:

انسان با پا گذاشتن به این دنیا همواره در حال کسب تجربه‌های گوناگون است و فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر می‌گذارد؛ تجربیاتی که بدون شک او را پخته‌تر و با روزگار سازگارتر می‌کنند. در عبور از این پستی و بلندی‌ها، باید توجه داشت که نگاه زیبا و ذهن شکرگزار، برای چشیدن لقمه‌های کوچک دلخوشی ضروری است و زندگی را برای انسان دلنشین‌تر خواهد کرد.

این کتاب به شما کمک می‌کند تا در فضا و احوالات معمولی روزگار به دنبال مطلوبیت‌های دست‌یافتنی‌ باشید و اجازه ندهید طعم ناخوشایند برخی وقایع و ناگواری‌های اتفاقات روزمره، کام زندگی‌تان را تلخ کند و یا اگر تلخی چشیدید در آن حال بد تا مدت‌های طولانی غوطه‌ور نمانید؛ چرا که زندگی پر از دلخوشی‌های ساده است؛ دلخوشی‌های کوچک و بزرگی که شما را دلگرم و خوشبخت می‌کنند.

در پایان باید بدانید، انرژی و حال خوبی که شادی بی‌قید و شرط با خودش برای شما به ارمغان می‌آورد، سرمایه روانی ارزشمند و مفیدی است که می‌توان روزهای یکنواخت و حتی سخت زندگی را با آن سپری کرد و از آن برای رشد، پیشرفت و موفقیت در حیطه‌های مختلف زندگی استفاده نمود. شاد‌ بودن هم به شما و هم به اطرافیانتان انرژی می‌دهد و کیفیت روابط و حال و‌ هوای زندگی شما را متحول می‌کند.

کتاب لذت‌های کوچک زندگی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب راهنمایی مناسب برای همه کسانی است که از روزمرگی‌های زندگی خسته شده‌اند و می‌خواهند زندگی با معنا و حال خوش را تجربه کنند.

جملات برگزیده‌ی کتاب لذت‌های کوچک زندگی:

- هرگز خودتان را با هیچ کس دیگر در این جهان مقایسه نکنید، اگر این کار را بکنید به خودتان توهین کرده‌اید.
- زندگی همین ساعت‌ها و لحظه‌هایی‌ است که ما گذشتنش را به تماشا نشسته‌ایم.
- بدون شک خوردن و آشامیدن مخصوصاً وقتی در سلامت هستیم، جزو بزرگ‌ترین لذت‌های دنیا به حساب می‌آید.
- دست نیافتن به آنچه می‌جویی، گاه اقبالی بزرگ است!
- حس خوب یعنی هربار بیشتر از قبل حس کنی بودنش بهترین اتفاق زندگیه.

در بخشی از کتاب لذت‌های کوچک زندگی می‌خوانیم:

دوست عزیزی گفتند: که در زمان جنگ، هنگامی که در مناطق جنگی حاضر بودیم، در همراهی با همسر و دو فرزندم و با شرایط سخت بارداری سوم، در دلهره شهرهای جنگ‌زده و حملات دشمن، خطرات بسیاری سلامتی و جان افراد را تحت تأثیر قرار می‌داد؛ خطر و وحشت از دست دادن عزیزان از یک سو، آوارگی، ویرانگری، هیاهوی بمب و تانک و آتش از سوی دیگر.

زنان و مردان شجاع و شیردل از همه جای ایران عزیزمان، برای دفاع از کشورم و مردمان کم‌نظیرش در صحنه‌های جنگ حاضر بودند. برخی آسمانی شدند و برخی خاطره‌ها را برای ما بازگو می‌کنند. ما در کمال ناباوری از آنچه بر مردم گذشته، تنها شاید بتوانیم این حقیقت‌ها را تصویر کنیم و دیگر هیچ.

این مادر شجاع که هم در پشتیبانی و تأمین نیازهای سربازان خط مقدم فعالیت داشتند و هم کمی آن طرف‌تر از خط مقدم در دفاع از فرزندان و خانه باید دست‌به‌کار می‌شدند، از خاطره‌های تلخ و شیرین برایمان قصه گفتند:

شرایطی پیش آمد که لازم شد با ابزار و تسلیحات خاصی که در اختیار داشتم برای دورکردن سربازان به سوی دشمن شلیک کنم. وضعیت بسیار سختی داشتم و دلهره و نگرانی و تنهایی مستاصلم کرده بود. به کمک خداوند، اصابت شلیک به هدف، دلم را قرص کرد. ولی هنوز چند لحظه نگذشته بود که دشمن به منظور مقابله، موجب انفجاری به سمت ما شد. در یک لحظه هاله‌ای از دود و آتش پناهگاه فرزندانم را پر کرد و برای دقایقی از دنیا هیچ طلب نکردم. آیا می‌شود که دوباره فرزندانم را زنده و سلامت ببینم؟ نمی‌توانستم از جایم تکان بخورم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
لذت بردن...
من یک مسلمان، یک ایرانی‌ام!
دلخوشی‌های کودکانه
دلخوشی‌های نوجوانی
لذت‌های جوانی
ازدواج
درخت زندگی‌ام شکوفه می‌دهد
اکنون من و میانسالی
‌دلخوشی‌های مادرانه در التهاب روزهای جنگ
رنج‌های ناگزیر...
250 گام برای بیشتر لذت بردن از مسیر زندگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لذت‌های کوچک زندگی: 250 گام برای بیشتر لذت بردن از مسیر زندگی
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات110
زبانفارسی
شابک978-622-7611-28-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
22000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب لذت‌های کوچک زندگی

برای دریافت کتاب لذت‌های کوچک زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.