معرفی و دانلود کتاب چیزهایی پیش می‌آید

عکس جلد کتاب چیزهایی پیش می‌آید
قیمت:
۳۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چیزهایی پیش می‌آید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چیزهایی پیش می‌آید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چیزهایی پیش می‌آید

کتاب چیزهایی پیش می‌آید، به تالیف نسیم عزیزی، کتابی است عاشقانه و خواندنی که از عشق، غم ‌هجران و تنهایی سخن می‌گوید.

یک نکته بیش نیست غم عشق و این عجب از هر زبان گله می‌شنوم، نامکرر است. 

در بخشی از کتاب چیزهایی پیش می‌آید می‌خوانیم:

خدایا این غریبه کیست که این گونه دلم را به آتش می‌کشد؟ چه سوز عجیبی در صدایش است. راستی. . . چقدر صدایش برایم آشناست. مطمئنم که قبلا آن را در جایی شنیده‌ام. دوباره با دقت گوش می‌دهم اما به جز صدای هق‌هق چیزی نمی‌شنوم. سایه سرش را روی قبر گذاشته و زار زار می‌گرید. از جا برمی‌خیزم و به طرفش می‌روم. امروز باید بفهمم او کیست. سایه برمی‌خیزد و به آرامی دور می‌شود. می‌خواهم صدایش کنم ،اما چگونه؟ چه بخوانمش؟

پاهایم تاب و توان رفتن ندارند. انگار در اختیار من نیستند. سایه به خیابان می‌رسد. اتوبان شلوغ و پر رفت و آمد است. او بدون این که به اطرافش نگاه کند، پیش می‌رود. ماشین‌ها بوق زنان از کنارش می‌گذرند. حواسش کجاست؟ دیوانه است یا قصد خودکشی دارد؟!

سایه تلوتلوخوران از میانه‌ی اتوبان می‌گذرد. ماشینی با سرعت به طرفش می‌آید و با صدای گوش‌خراشی بوق می‌زند اما او بی‌توجه به راهش ادامه می‌دهد. قدم‌هایم را تند می‌کنم و فریاد می‌زنم:

برو کنار. . . برو کنار. . .

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چیزهایی پیش می‌آید
نویسنده
ناشر چاپینشر روزگار
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات224
زبانفارسی
شابک978-964-374-244-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چیزهایی پیش می‌آید

Hemmat .N
۱۳۹۷/۱۱/۱۹
با سلام
یک قصه بیش نیست غم عشق وین عجب
کز هر زبان که می‌شنوم نامکرر است!
قصه‌ی عشق، قصه‌ای تاریخی و ذات گرایانه است که با وجود و سرشت آدمی عجین است و بسیاری از حوادثی که تاریخ را شکل داده یا معنا و اصالت بخشیده قصه‌های عاشقانه است!
عشق گوهری الهی است که در وجود انسان به ودیعت گذاشته شده و این و
جوهر او را از سایر موجودات متمایز ساخته است.
بسیاری از اَعمال کُنش‌هایی که انسان را در تاریخ جاودانه ساخته و گاهی با روحِ منطق در تضاد بوده است نتیجه‌ی حضور گوهر و کمال «عشق» در وجود آدمی بوده است!
البته باید توجه داشت که عشق در تضاد و تقابل با عقل نیست؛ بلکه کمال عقل است.
متأسفانه در سالهای اخیر در بعضی از کتاب‌ها و رمان‌های ضعیف فارسی این «گوهر» سهوأ و گاهی تعمدأ به ابتذال کشیده شده و آنرا با «هوس» یکی دانسته‌اند.!!
با سپاس فراوان
Kian Kiani
۱۳۹۷/۱۲/۲۲
شروع داستان و به طورکلی موضوع خیلی تخیلی بود و باعث میشد خیلی دور از ذهن باشه و زیاد به دل نشینه، فقط لحظه‌هایی که باآدم‌ها صحبت میکرد باعث میشد حس کنم توی دنیای ماهستن. بااین حال می‌خوندمش و جالب بود. نقش اصلی بااینکه خیلی عاشق بود ولی کارهایی انجام داد و تصمیم‌هایی گرفت که ازنظرم خیلی اشتباه بود و باعث میشد از زیبایی رمان کم بشه (مثلا اینکه با کسی که قراربود با معشوقه‌اش ازدواج کنه دوست شد! دوستی باارزشِ و دیدیم که همین کارش باعث شد آخر داستان... ) میخوندم و جالب بود ولی متاسفانه پایان داستان اذیت کننده بود، میشد خیلی جالب تر و زیباتر و عاشقانه تر، با اتفاق‌های بهتر، داستان پیش بره و تموم بشه (البته موضوع تغییر میکرد). درحقیقت تخیلی و تلخ بود، با عشقی که تاثیر بدی داشت. البته نظرمن این هستش. طولانی شد. ممنون و خسته نباشید.
رحیم عظیمی
۱۳۹۶/۹/۱۸
سلام کتاب خوبی بود! ولی اگه بجای تارا اسم شخصیت داستان دنیا بود شاید درکنار رویا، شایدمی شد نتیجه گرفت، که این دختران هنرمند، همان دنیا وزیبایی‌های آنست که انسانها را به جدال باهم مجبور می‌کند واین موضوع بارها تکرار میشود!! ولی الآن دقیقا داستان نکته آموزنده‌ای نداره وبسیارتخیلی است،، کتابهای جدید اکثرا نشان درمورد شخصیتهای روان پریش نوشته شده اند، درصورتیکه که الان جوانان به داستانهای واقعی وانگیزشی وامید دهنده، وآموزنده نیاز دارند نه گذران وقت صرف!کم کم دارم پشمیون می‌شم ازخوندن کتابهایی که نویسنده‌اش معروف نیست!
شهین سهیلی
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
به نظرم این کتاب دور از واقعیت و تخیلی نوشته شده بود با اینکه داستان عاشقانه‌ای داشت و حتی شیوه نوشتاری کتاب خوب بود ولی این دور از واقعیت بودن کتاب در کنار داشتان عاشقانش برام جالب نبود
کاربر b
۱۳۹۷/۱۱/۲۰
از نظر من جالب نبود. صحنه‌های غیر منطقی زیاد داشت و اینکه داستان از نظر من هیچ مفهوم و پیامی نداشت.
آتنا جعفری
۱۳۹۶/۹/۱۱
کتاب خوبی بود. خوب داستان پردازی شده بود ولی من اصلا موضوعشو دوست نداشتم خیلی تخیلی بود
فاطمه مهریاد
۱۴۰۰/۸/۱۰
اصلا کتاب جالبی نبود، خیلی از واقعیت دور بود.
بنظرم ارزش وقت گذاشتن نداشت
Sumana
۱۳۹۷/۱۲/۱۰
خوب بود. یه داستان عاشقانه‌ی تخیلی
عاطی ف
۱۴۰۱/۲/۲۰
یه داستان تخیلی وتلخ ولی واقعیت خیلی از عشق ها
سارا تهرانی
۱۳۹۷/۱۱/۲۲
بی سرورته و خالی از زیباییهای جذاب دنیای ادبیات
Yegane Davari
۱۳۹۷/۱۱/۱۸
کتاب خیلی خوبی بود
نازنین اسدالهى
۱۳۹۷/۱۱/۱۸
بهترین رمان عاشقانه ❤️👍🏼
هادی قاجار
۱۳۹۷/۱۱/۱۸
سلام عالیه. ممنون ازشما
فاطمه فرامرزی
۱۳۹۷/۲/۲۳
خوشم نیومد. هدف نویسنده دقیقا چی بود
کاربر r
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
خوب بود آموزنده بود.
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب چیزهایی پیش می‌آید

برای دریافت کتاب چیزهایی پیش می‌آید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.