معرفی و دانلود کتاب کابوس‌های تکراری ماهانه

عکس جلد کتاب کابوس‌های تکراری ماهانه
قیمت:
19000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کابوس‌های تکراری ماهانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کابوس‌های تکراری ماهانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کابوس‌های تکراری ماهانه

کتاب کابوس‌های تکراری ماهانه، به درمان کاربردی سندروم پیش از قاعدگی با رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد موسوم به ACT اشاره می‌کند. صدف هزاوه با کمک گرفتن از تحصیلات تکمیلی که در رشته روان‌شناسی بالینی داشته، در اینجا یکی از درمان‌های نو ظهور، کاربردی و ساده موج سوم روان‌درمانی را برای خارج شدن از کابوس دردهای ماهانه بانوان به کار بسته است. 

زندگی آمیخته با درد است و هر یک از ما وقتی تصمیم می‌گیریم وارد چالش شویم، ممکن است این چالش دردناک باشد. اما در اطرافمان هستند کسانی که با کسب چند مهارت در زندگی به جای جدال با دردها و جا ماندن از لحظه لحظه‌های زندگی نه تنها اجازه نمی‌دهند این درد استمرار پیدا کند و به رنج تبدیل شود بلکه در جهت ارزش‌ها و برای نیل به اهداف از آن‌ها استفاده می‌کنند. خیلی دور نیستند این "اطرافیان" فقط باید نگاهی به آینه انداخت.

وقتی شب‌ها و روزهای زیادی شاهد درد کشیدن زنان در بیمارستان باشید حتماً فکرهای زیادی از ذهنت می‌گذرد. چقدر زن‌ها بدبختند. برای چه باید این همه درد را تحمل کند، وقتی بچه برای شخص دیگری هم هست و هزاران فکر دیگر.

عادت‌های ماهانه را ما بانوان، از سنین بلوغ که معمولاً حدود 10- 14 سالگی است، تجربه می‌کنیم. کم و بیش در حدود 5 سال اول بعد از شروع آن، به دلیل آنکه اکثر عادت‌های ماهانه همراه تخمک‌گذاری نیست معمولاً دردی را هم تجربه نمی‌کنیم؛ اما پس از این برهه است که با همراه شدن تخمک‌گذاری به دوره قاعدگی، درد کلافه کننده نیز به آن اضافه می‌شود. رویداد تکراری که صد البته برای اکثر قریب به‌ اتفاق بانوان خوشایند نیست. 

زنان مبتلا به کابوس‌های ماهانه به دلیل ابتلای به درد مزمنِ پیش از قاعدگی و به‌ هم‌ ریختگی روان‌شناختی در زمان‌های قبل و حین قاعدگی، دارای افکار و باورهای نا کارآمد نسبت به خود و مشکلات محیط پیرامون هستند و لذا کیفیت زندگی‌شان در معرض خطر قرار می‌گیرد. 

خواندن کتاب کابوس‌های تکراری ماهانه به تنهایی نمی‌تواند برای ایجاد تغییرات اساسی در زندگی کافی باشد. از آن جا که به دنبال زندگی پر بار و ارزشمند هستیم لازم است تمرین‌های این کتاب را انجام داده و تکرار نماییم. ما هیچ ‌وقت صرفاً با خواندن کتاب موسیقی و آموزش پیانو نمی‌توانیم پیانو بنوازیم و یا با نگاه کردن به بازی فوتبال، فوتبالیست نمی‌شویم. همه این موارد با تمرین و ممارست به دست می‌آید. 

به این موضوع نیز توجه کنید که از روش درمانی موجود در کتاب کابوس‌های تکراری ماهانه، نه‌ تنها ما زنان می‌توانیم برای کم شدن درد و رنج کابوس‌های ماهانه استفاده کنیم؛ بلکه می‌توان در تمام برهه‌های مختلف زندگی به کار برده و به عزیزان خود نیز آموزش دهیم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مؤلف
مقدمه
پیش گفتار
فصل اول: سندروم پیش از قاعدگی چیست؟
چرخه قاعدگی طبیعی
فصل دوم: درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT)
تمرکز بر روی نداشته‌های‌مان آیا کمک‌کننده‌ است؟
6 عامل اصلی مشکلات انسان‌ها
تفاوت از زندگی چه می‌خواهیم با در زندگی چه می‌خواهیم؟
در دنیای امروز چه می‌گذرد؟
ذهن آگاهی
افکار
افکار مثبت
حرف آخر
فصل سوم: نقش تغذیه در بهبود علائم
تقدیر و تشکر
فهرست منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کابوس‌های تکراری ماهانه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سخنوران
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات100
زبانفارسی
شابک978-600-455-554-8
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه الکترونیک
19000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کابوس‌های تکراری ماهانه

A میرزایی
۱۴۰۱/۱۰/۶
خیلی کتاب خوبیه واقعا کاربردی هستش. من تا حالا اسم نویسندش رو نشنیده بودم اما از قلمش خوشم اومدش.
پیشنهاد میکنم حتما بخونید.
کتاب خوب و با مثال‌های واقعی هست و یک سری تمرین داره که حتما باید انجامش بدین.
و همچنین رویکرد کتاب تکنیک act هستش و طبق اون پیش میره.
Amir Hosein Tala
۱۳۹۷/۳/۹
فوق العاده کاربردی
فاطمه منفردپویا
۱۳۹۸/۸/۱۷
بسیار عالی و کاربردی
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب کابوس‌های تکراری ماهانه

برای دریافت کتاب کابوس‌های تکراری ماهانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.