معرفی و دانلود کتاب کاتیا و دوستان به جشن تولد می‌روند

عکس جلد کتاب کاتیا و دوستان به جشن تولد می‌روند
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کاتیا و دوستان به جشن تولد می‌روند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کاتیا و دوستان به جشن تولد می‌روند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کاتیا و دوستان به جشن تولد می‌روند

کتاب کاتیا و دوستان به جشن تولد می‌روند اثر یگانه برق لامع، داستانی‌ست زیبا و آموزنده که با زبانی ساده و تصاویری رنگی و جالب برای کودکان گروه سنی (ب) به رشته‌ی تحریر درآمده است.

کاتیا و دوستان به جشن تولد می‌روند (Katia & friends go to a birthday party) ماجرای ماهی نارنجی کوچکی است که همراه با دوستانش به جشن تولد می‌رود.

در بخشی از کتاب کاتیا و دوستان به جشن تولد می‌روند می‌خوانیم:

«کاتیا» با یک ستاره ماهی آشنا می‌شود. او یک ستاره ماهی بسیار معروف بنام «کلارا» است. بین دوستان جدیدش، کلارا، بهترین دوست کاتیا است. کاتیا و کلارا درباره یک جشن تولد حرف می‌زنند که قرار است به اتفاق در آن شرکت کنند. به زودی آن‌ها با دوستان جدیدی آشنا خواهند شد و با هم به جشن تولد خواهند رفت.

کاتیا با گربه‌ای بنام «کیترز» آشنا می‌شود. کیترز گربه‌ای سیامی و از نژاد آسیایی است. او گربه‌ای قهوه‌ای رنگ با چشمان آبی است که بسیار باهوش است. کیترز هم به همراه کاتیا به جشن تولد خواهد رفت.

Katia meets a star fish. This is the famous star fish named Clara and she is Katia's new best friend. Katia and Clara talk about going to a birthday party together. They will soon meet new friends to go to the birthday party .together

Katia meets a cat named Kitters. Kitters is Siamese. She is brown with blue eyes and is very smart. Kitters will join Katia in going to the birthday party

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کاتیا و دوستان به جشن تولد می‌روند
نویسنده
مترجمنیکو اعلاباف
ناشر چاپیانتشارات گنجینه دانش نوین
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات15
زبانفارسی
شابک978-600-7288-79-5
موضوع کتابکتاب آموزش زبان کودک، کتاب‌های چند زبانه
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کاتیا و دوستان به جشن تولد می‌روند

IU
۱۴۰۲/۵/۲۲
این کتاب اصلا مناسب تقویت زبان انگلیسی نیست و خیلی در سطح پایینی قرار داره
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب کاتیا و دوستان به جشن تولد می‌روند

برای دریافت کتاب کاتیا و دوستان به جشن تولد می‌روند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.