معرفی و دانلود کتاب پیشی رفته ماهی‌گیری

عکس جلد کتاب پیشی رفته ماهی‌گیری
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیشی رفته ماهی‌گیری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیشی رفته ماهی‌گیری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیشی رفته ماهی‌گیری

کتاب پیشی رفته ماهی‌گیری نوشته‌ی علی محمدپور، داستانی خیال‌انگیز، پندآموز با بیانی ساده و دلنشین است که به صورت مصور با تصاویری رنگی و جالب برای کودکان گروه سنی الف و ب ارائه شده است.

پیشی کوچک و ملوسی یک روز همراه مادرش به ماهیگیری می‌رود. اما پیشی کوچولو با نداشتن صبر و دقت مثل مادرش نمی‌تواند ماهی بگیرد. این اثر تاثیر صبر و حواس جمع در کارها را به کودکان نشان می‌دهد.

در بخشی از کتاب پیشی رفته ماهی‌گیری می‌خوانیم:

مادر گفت: «به من نگاه کن چطوری ماهی‌گیری می‌کنم ساکت می‌نشینم و صبر می‌کنم تا ماهی طعمه را گاز بگیرد. وقتی گاز گرفت سریع قلاب را بالا می‌کشم.» پیشی تصمیم گرفت دیگر بازی نکند و حواسش را جمع کند تا یک ماهی بگیرد.

پیشی نخ قلاب را داخل آب انداخت و منتظر ماند. یک سنجاقک به او نزدیک شد اما پیشی توجهی نکرد. بعد هم یک پروانه از بالای سرش پرواز کرد اما باز هم پیشی به آن نگاه نکرد. او فقط آرام نشسته بود تا ماهی‌ها به قلابش نزدیک شوند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیشی رفته ماهی‌گیری
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گنجینه دانش نوین
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-7288-14-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پیشی رفته ماهی‌گیری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پیشی رفته ماهی‌گیری

برای دریافت کتاب پیشی رفته ماهی‌گیری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.