معرفی و دانلود کتاب کاتیا و دوستان در یک کاسه زیبای سفالی

عکس جلد کتاب کاتیا و دوستان در یک کاسه زیبای سفالی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کاتیا و دوستان در یک کاسه زیبای سفالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کاتیا و دوستان در یک کاسه زیبای سفالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کاتیا و دوستان در یک کاسه زیبای سفالی

کتاب کاتیا و دوستان در یک کاسه زیبای سفالی اثر یگانه برق لامع، داستانی‌ست زیبا و آموزنده که با زبانی ساده و تصاویری رنگی و جالب برای کودکان گروه سنی (ب) به رشته‌ی تحریر درآمده است.

کاتیا و دوستان در یک کاسه زیبای سفالی (Katia Meets New Friends In A Fancy Bowl‬) ماجرای ماهی نارنجی کوچکی است که در کاسه سفالی زیبایی همراه با دوستان و فرزندانش زندگی می‌کند. نویسنده در این کتاب به معرفی و ویژگی‌های کاتیا و اطرافیانش پرداخته است.

در بخشی ار کتاب کاتیا و دوستان در یک کاسه زیبای سفالی می‌خوانیم:

با «کاتیا» آشنا بشوید. کاتیا ماهی نارنجی با مزه‌ای است که خندیدن را خیلی دوست دارد. او را ببینید، خیلی زیبا و شیک شده، یه رشته گردنبند مروارید سفید مرغوب هم دور گردنش انداخته. کاتیا خیلی زیبا و باسلیقه است. او در آب‌های آبی رنگ شنا می‌کند و منتظر است تا با دوستان جدیدی آشنا شود.

اسم این ماهی «توماس» است. او یک ماهی زیبای گرمسیری، نارنجی رنگی است و نوارهای سیاه و سفید روی بدنش دارد. توماس را ببینید. او در غروب آفتاب در آب‌هایی به رنگ آبی و بنفش براق شنا می‌کند. توماس کم حرف می‌زند او ماهی خیلی خجالتی و ساکتی است. او هم منتظر است تا با دوستان جدیدی آشنا شود.

Meet Katia. She is a cute orange goldfish that likes to smile a lot. Katia is all dressed up and is wearing a string of fancy white pearls. Katia is very sophisticated and elegant. She is swimming in blue waters and is looking forward to meeting new friends

This is Thomas, a beautiful tropical fish that is bright orange and has black

and white stripes. Thomas is swimming in the evening time with purple and blue hues of glistening water in the background. Thomas doesn't talk much and is very shy and quite. But he's also looking forward to meeting new friends

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کاتیا و دوستان در یک کاسه زیبای سفالی
نویسنده
مترجمنیکو اعلاباف
ناشر چاپیانتشارات گنجینه دانش نوین
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-7288-59-7
موضوع کتابکتاب آموزش زبان کودک، کتاب‌های چند زبانه
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کاتیا و دوستان در یک کاسه زیبای سفالی

برای دریافت کتاب کاتیا و دوستان در یک کاسه زیبای سفالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.