معرفی و دانلود کتاب کار و تمرین املا سوم ابتدایی

عکس جلد کتاب کار و تمرین املا سوم ابتدایی
قیمت:
۴۰۰۰۰ ۲۸,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین املا سوم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین املا سوم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار و تمرین املا سوم ابتدایی

محسن طاهری رفیق و مریم رئیسی امجد کتاب کار و تمرین املا سوم ابتدایی را با توجه به پژوهش‌های زبان‌شناختی و اختلالات املایی دانش‌آموزان نوشته‌اند. تمرین‌های این کتاب اغلب بر نوشتن غیرفعال و نیمه‌فعال تمرکز دارند و به درست‌نویسی و ارتقای دانش زبانی کمک خواهند کرد. آزمون‌هایی که در پایان هر فصل قرار داده شده‌اند، برای ارزیابی و سنجش دانش‌آموزان مفید خواهند بود.

درباره‌ی کتاب کار و تمرین املا سوم ابتدایی

محسن طاهری رفیق و مریم رئیسی امجد در مقدمه‌ی کتاب کار و تمرین املا سوم ابتدایی نکاتی آورده‌اند که به معلمان و والدین در پیدا کردن نقاط ضعف دانش‌آموزان کمک خواهند کرد. برای مثال پژوهش‌های زبان‌شناختی نشان می‌دهند که دانش‌آموزان شکل درست کلمات را با توجه به حافظه‌ی بصری و اطلاعات زبانی خود می‌نویسند. این دو نویسنده فعالیت‌های گوناگون و تمرین‌های متنوع املایی را طراحی کرده‌اند تا به درست‌نویسی دانش‌آموزان کمک کنند.

در بخش کلبه‌ی آموزش کتاب کار و تمرین املا سوم ابتدایی دانش‌های زبانی مانند رسم‌الخط، ساخت‌واژه، دستور زبان و معنای واژگان مرور می‌شوند. در بخش تمرین و فعالیت دو نوع فعالیت املایی آورده شده است: نوشتن غیرفعال که در آن از روی متنْ شکل درست حرف یا کلمه نوشته می‌شود، نوشتن نیمه‌فعال که در آن باید شکل درست حرف یا کلمه در عبارات و جملات متعدد پیدا شود. محسن طاهری رفیق و مریم رئیسی امجد به نوشتن فعال که در آن جمله‌سازی و نوشتن خلاق مد نظر است، نپرداخته‌اند؛ زیرا این نوع نوشتن با اهداف کتاب کار و تمرین املا سوم ابتدایی هم‌سو نیست. در آخرین بخش کتاب دانش‌آموزان با آزمون‌هایی ارزیابی و سنجیده می‌شوند. گفتنی است که این کتاب با کتاب درسی مطابقت دارد و همه‌ی کلماتی در هر درس ارزش املایی دارند، در این منبع کمک‌آموزشی آمده‌اند.

درباره‌ی مجموعه‌ی کار و تمرین

مجموعه‌ی کار و تمرین انتشارات گل‌واژه برای همه‌ی پایه‌های تحصیلی است و در آن یادآوری، ثبیت، تعمیق و تنوع‌بخشی آموزش‌ها اهمیتی ویژه دارد. در این بخش، محتویات مجموعه‌ی کار و تمرین دوره‌ی ابتدایی معرفی می‌شود:

- کلبه‌ی آموزش: در بخش «کلبه‌ی آموزش» موضوع هر درس به طور خلاصه توضیح داده می‌شود و با بهره‌گیری از کتاب معلم، سه سطح روند یادگیری دانش‌آموزان مطرح می‌گردد. این بخش برای اولیا طراحی شده تا با مطالب کتاب درسی آماده شوند و فرزندشان را بهتر راهنمایی کنند.

- تمرین‌ها: در هر بخش از کتاب‌های مجموعه‌ی کار و تمرین، نویسندگان متناسب با هر پایه‌ی تحصیلی، تمرین‌های متفاوتی را طراحی کرده‌اند تا دانش‌آموزان با کمک والدینشان در منزل، آموخته‌های خود در مدرسه را مرور کنند.

- ارزشیابی مرحله‌ای: پس از هر سه بخش، ارزیابی کوتاهی برای سنجش یادگیری دانش‌آموز قرار داده شده است.

- جدول ارزشیابی توصیفی معلم: این جدول با محتوای توصیفی، اهداف هر بخش را مشخص می‌کند. معلمان با مطالعه‌ی این جدول نقاط قوت و ضعف دانش‌آموز را تببین می‌کنند و والدین نیز با بررسی دقیق‌تر جدول، متوجه روند یادگیری فرزندشان می‌شوند.

- ارزشیابی پایانی: در بخش پایانی کتاب‌های مجموعه‌ی کار و تمرین، مجموعه‌ای از سؤالات امتحانی قرار گرفته است.

- خودارزیابی دانش‌آموز: پایان کتاب حاوی جدول توصیفی اهداف آموزشی دانش‌آموز است. دانش‌آموزان با پر کردن محتویات این بخش، میزان یادگیری خود را در پایان سال می‌سنجند.

کتاب کار و تمرین املا سوم ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب کار و تمرین املا سوم ابتدایی برای معلمان پایه‌ی سوم دبستان و والدین دانش‌آموزان این پایه مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

درس اول: محله‌ی ما
درس دوم: زنگ ورزش
درس سوم: آسمان آبی، طبیعت پاک
درس چهارم: آواز گنجشک
درس پنجم: بلدرچین و برزگر
درس ششم: فداکاران
درس هفتم: کارنیک
درس هشتم: پیراهن بهشتی
درس نهم: بوی نرگس
درس دهم: یار مهربان
درس یازدهم: نویسنده‌ی بزرگ
درس دوازدهم: ایران عزیز
درس چهاردهم: ایران آباد
درس پانزدهم: دریا
درس شانزدهم: اگر جنگل نباشد...
درس هفدهم: چشم‌های آسمان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار و تمرین املا سوم ابتدایی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات113
زبانفارسی
شابک978-600-337-231-3
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۴۰۰۰۰ ۲۸,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کار و تمرین املا سوم ابتدایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کار و تمرین املا سوم ابتدایی

برای دریافت کتاب کار و تمرین املا سوم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.