معرفی و دانلود کتاب کار و تمرین مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی

عکس جلد کتاب کار و تمرین مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار و تمرین مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی

کتاب کار و تمرین مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی نوشته‌ی زهرا گیتی نژاد، تمام فصل‌های این درس پایه‌ی ششم را توضیح می‌دهد و می‌کوشد نکات اصلی و مطالب مهم آن را مرور کند. این راهنمای کمک‌آموزشی متشکل از تمرین‌ها و پرسش‌های متنوع و جذاب است، آزمون‌هایی طبقه‌بندی‌شده برای ارزشیابی داوطلبان دارد و دو امتحان جامع برای نوبت‌های اول و دوم در آن گنجانده شده است.

درباره‌ی کتاب کار و تمرین مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی

انسان موجودی اجتماعی است و زندگی‌اش در کنار دیگران معنا می‌یابد. به همین خاطر باید درک درستی از موقعیتش به‌عنوان یک شهروند داشته باشد. ضمن اینکه باید مهارت‌های اجتماعی‌اش را هم تقویت کند تا زندگی بهتر و موفق‌تر برای او شکل بگیرد. درس مطالعات اجتماعی با همین اهداف تدوین و در برنامه‌های درسی گنجانده شده است. کتاب کار و تمرین مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی نوشته‌ی زهرا گیتی نژاد، به این درس در مقطع ششم ابتدایی می‌پردازد و می‌کوشد آن را مرور کند. این راهنما متشکل از درس‌نامه‌هایی کوتاه است که تمام مطالب کتاب مطالعات اجتماعی را به شکلی فشرده و مختصر و مفید دوره کرده و نکات اصلی آن را استخراج می‌کنند. به این شکل دانش‌آموز برای آماده شدن در امتحاناتش می‌تواند به این کتاب کمک‌آموزشی مراجعه کرده، به‌سرعت آن را بازخوانی کند و آنچه آموخته را به یاد آورد.

در درس مطالعات اجتماعی مقطع ششم دانش‌آموز در مورد مسائلی همچون دوست‌یابی، نحوه‌ی تصمیم‌گیری و گذراندن اوقات فراغت آموزش می‌بیند. همین‌طور با برخی از پدیده‌های اجتماعی مهم و تأثیرگذار ایران مثل کشاورزی، دریاها، منابع انرژی و برخی از شهرهای کشور آشنا می‌شود و آن‌ها را یاد می‌گیرد. کتاب کار و تمرین مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی که با هدف کمک به دانش‌آموزان تألیف شده است، ازجمله کتاب‌های کمک‌آموزشی کاربردی و مفید به شمار می‌رود. این راهنما پس از ارائه‌ی درس‌نامه و ذکر نکات اصلی، برای هر سرفصل درسی چندین تمرین و پرسش هم ارائه می‌دهد تا مخاطب درک بهتر و عمیق‌تری از مطالب پیدا کنند. زهرا گیتی نژاد در این کتاب تمرین‌های مختلف و متنوعی طراحی کرده است؛ از تمرین‌های مصور گرفته تا پرسش‌هایی سرگرم‌کننده و جذاب، پر کردن جای خالی، پیدا کردن اشتباهات و یافتن پاسخ‌های درست. در کتاب پیش رو دو آزمون جامع نیز طراحی شده که امتحانات پایان‌ترم اول و دوم را شبیه‌سازی می‌کنند. یکی از این تمرین‌ها در میانه‌ی کتاب قرار گرفته و دیگری در پایان آن آمده است.

کتاب کار و تمرین مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی را انتشارات گل واژه در قالب مجموعه‌ی کار و تمرین منتشر کرده است.

دربار‌ه‌ی مجموعه‌ی کار و تمرین

کار و تمرین، مجموعه کتاب‌های کمک‌آموزشی انتشارات گل واژه هستند که به دروس مهم مقاطع مختلف تحصیلی می‌پردازند و آن‌ها را مرور می‌کنند. این کتاب‌ها متشکل از درس‌نامه‌هایی‌اند که نکات اصلی آن درس را به شکلی مختصر و مفید توضیح می‌دهند. همین‌طور آزمون‌ها، پرسش‌ها و تمرین‌های متنوع و زیادی دارند که به درک و یادگیری عمیق‌تر مطالب کمک می‌کنند. دو آزمون جامع نیز برای پایان‌ترم اول و دوم در این اثر طراحی شده است.

کتاب کار و تمرین مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان مقطع ششم توصیه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: دوستان ما
فصل دوم: تصمیم‌گیری
فصل سوم: کشاورزی در ایران
فصل چهارم: ایران و منابع انرژی
فصل پنجم: پیشرفت علوم و فنون در دوره اسلامی
فصل ششم: سفری به اصفهان
سوالات امتحانی نوبت اول
فصل هفتم: اوقات فراغت
فصل هشتم: پوشاک ما
فصل نهم: دریاهای ایران
فصل دهم: ایران و همسایگان
فصل یازدهم: ایستادگی در برابر بیگانگان
فصل دوازدهم: آزادی خرمشهر
سوالات امتحانی نوبت دوم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار و تمرین مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات82
زبانفارسی
شابک978-964-482-863-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کار و تمرین مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی

برای دریافت کتاب کار و تمرین مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.