معرفی و دانلود کتاب کارآفرینی با مختصات ساده: ایده تا عمل

عکس جلد کتاب کارآفرینی با مختصات ساده: ایده تا عمل
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کارآفرینی با مختصات ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کارآفرینی با مختصات ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کارآفرینی با مختصات ساده: ایده تا عمل

کتاب کارآفرینی با مختصات ساده اثری از آزاده پرویش در حوزه‌ی کارآفرینی است که به صورت مفصل نکات لازم برای ایجاد یک کسب‌و‌کار و اطلاعات پایه‌ای برای ورود به بازار را ارائه می‌دهد. این کتاب یک راهنمای کاربردی برای کسانی است که قصد راه‌اندازی یک استارت آپ را دارند.

درباره‌ی کتاب کارآفرینی با مختصات ساده

کتاب کارآفرینی با مختصات ساده نخستین اثر از آزاده پرویش است که چاپ اول آن در سال 1401 توسط انتشارات طاهریان منتشر شد. این کتاب به عنوان نوعی راهنما برای افرادی نوشته شده است که قصد دارند تا از کارهای معمول خارج شوند و کسب‌و‌کار خودشان را راه بیاندازند، اما با مسیر این کار ناآشنا هستند و نگران ریسک بالای ورود به بازارند.

هرچند که کارآفرینی می‌تواند نوعی کار چالش‌برانگیز به‌شمار آید، اما با یک راهنمای خوب این مشکلات قابل حل هستند. این کتاب می‌تواند همان راهنمای مورد نیاز شما باشد و هدف آن، کمک به خواننده برای دوری کردن از اشتباهات و آمادگی برای تمام ریزه‌کاری‌های مسیر است. با این تفاصیل، مخاطب این کتاب افرادی هستند که در حال حاضر تصمیم خود را برای شروع کار گرفته‌اند و بیشتر نیاز به راهنمایی درباره‌ی چیستی کسب‌کار و انواع آن و روش طراحی برنامه دارند.

کتاب کارآفرینی با مختصات ساده ابتدا کارآفرین و کارآفرینی را تعریف می‌کند و سپس به کسب‌و‌کار و انواع آن می‌پردازد. این تعریفات اهمیت زیادی دارند چرا که بسیاری از افراد با داشتن تعریف نادرست تصورات اشتباهی از کارآفرینی می‌پرورانند و به همین دلیل احتمال شکست خود را بالا می‌برند. با داشتن تصویر درست از کارآفرینی، تازه می‌توان وارد مرحله‌ی بعد شد. مرحله‌ی بعد جمعیت‌شناسی است. هر کسب‌و‌کاری جامعه هدف مشخصی دارد که باید برای شناخت این جامعه تلاش کند و در نهایت طبق نیازهای آگاهانه و ناآگاهانه‌‌ی جمعیت هدف دست به تصمیم‌گیری در همه‌ی زمینه‌ها بزند. در حقیقت شناخت مخاطب تنها قدم نخست برای طراحی استراتژی است.

استراتژی همان برنامه‌ای است که قرار است کسب‌وکار را در تمام مراحل پیش‌روی‌اش هدایت کند و با در نظر گرفتن احتمالات مختلف، برای بحران‌ها چاره بیاندیشد و ریسک شکست را کاهش دهد. بدون استراتژی به هیچ عنوان نمی‌توان یک کسب‌وکار راه انداخت. اما طراحی استراتژی آسان نیست و به همین دلیل است که کتاب کارآفرینی با مختصات ساده چندین روش مدیریتی مهم برای سنجش تصمیمات و برنامه‌های مختلف را نیز برای مخاطب کتاب توضیح داده است. استراتژی خوب می‌تواند برای شما نتیجه بیاورد اما این نتیجه باید به دست جامعه هدف برسد. پس از طراحی استراتژی مرحله‌ی بعد بازاریابی است یعنی همان چیزی که قرار است به مشتری درباره‌ی شما و محصول با خدماتتان اطلاع بدهد. در نهایت نیز از طریق این کتاب درباره‌ی اهمیت ارتباط با مشتری و چگونگی انجام این کار اطلاعات مهمی به دست خواهید آورد. کتاب کارآفرینی با مختصات ساده شما از شما یک کارآفرین بالقوه خواهد ساخت اما به‌کارگیری آموزش‌های آن به عهده‌ی شماست.

کتاب کارآفرینی با مختصات ساده برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب کارآفرینی با مختصات ساده مناسب کسانی است که قصد شروع کسب‌وکار خود را دارند یا برای مسیر کسب‌و‌کارشان نیازمند یک راهنمای گام‌به‌گام هستند. علاقمندان به کتاب‌های توسعه‌ی فردی نیز از این کتاب بهره خواهند برد.

با آزاده پرویش بیشتر آشنا شویم

آزاده پرویش متولد سال 1357 می‌باشد و حرفه‌ی نویسندگی خود را با کتاب کارآفرینی با مختصات ساده شروع کرده است.

در بخشی از کتاب کارآفرینی با مختصات ساده می‌خوانیم

یک طرح تجاری بنویسید حالا که ایده برای شروع فعالیت خود دارید، باید یک نقشه راه تهیه کنید تا بتوانید ایده کسب و کار خود را به واقعیت تبدیل کنید. وجود یک طرح اولیه برای همه‌ی استارت آپ‌ها و کسب و کارهای جدید امری ضروری است.

برای دریافت حمایت‌های مالی، لازم است که طرح کسب و کار را تهیه کنید و به موسسات مالی ارائه دهید اما اگر دنبال کسب حمایت مالی نیستید، یک طرح یک صفحه‌ای هم کفایت می‌کند.

سوالاتی که برای نوشتن طرح تجاری باید از خود بپرسید:

هدف از کار شما چیست؟ قصد دارید تا به چه کسانی بفروشید؟ اهداف نهایی شما چیست؟ هزینه‌های راه اندازی کسب و کار خود را چگونه تامین می‌کنید؟

خوشبختانه امروزه نرم افزارهایی در بازار موجود می‌باشد که می‌توانید به کمک آن برنامه کسب و کار را بسیار ساده تر تهیه کنید. خوبی برنامه کسب و کار این است که شما را مجبور می‌کند همه‌ی قسمت‌های کار را کاملاً بررسی کنید.

این سوالات را می‌توان در یک برنامه تجاری خوب نوشته شده، پاسخ داد.

همیشه فقط در شروع کار نوشتن طرح کسب و کار لازم نیست. گاهی هم ممکن است 5 سال از شروع کسب و کارتان گذشته باشد اما احساس می‌کنید که در مشکلات گیر کرده اید و شروع به شکست می‌کنید. داشتن و نوشتن یک برنامه کسب و کار خوب در این مرحله می‌تواند به شما کمک کند تا راه‌های جدیدی برای رونق کسب و کار خود و افزایش فروش محصولتان کشف کنید و از این وضع نجات پیدا کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: کارآفرینی
تعریف کارآفرینی
کارآفرینی چیست؟
کارآفرین چه کسی است؟
فرآیند کارآفرینی
فصل 2: کسب و کار
آشنایی با مراحل راه اندازی کسب و کار. کسب و کار چیست؟
ویژگی‌های کسب و کار
انواع کسب و کار
کسب و کار جدید به چه مهارت‌هایی نیاز دارد؟
راهنمای گام به گام برای شروع یک کسب و کار. مراحل راه اندازی کسب و کار جدید
جمعیت شناسی و بخش بندی بازار
چرا باید از بخش بندی بازار استفاده کنیم؟
فصل 3: استراتژی
تعیین استراتژی کسب و کار
اهمیت استراتژی کسب و کار
چرا کسب و کار شما به یک استراتژی نیاز دارد؟
مسیر تحول و هدایت استراتژی کسب و کار. SWOT
مزایای روش تحلیلی SWOT
فصل 4: بازاریابی
بازاریابی چیست
بازاریابها موارد زیر را بازاریابی می‌کنند
بازاریابی B2B و بازاریابی B2C
بازاریابی آفلاین و بازاریابی آنلاین. انواع بازاریابی آنلاین
انواع بازاریابی آفلاین
تدوین استراتژی بازاریابی و اهمیت آن
مهارت‌های لازم برای بازاریابی
چند نمونه از سبک بازاریابی
قانون 80-20 را فراموش نکنید
فصل 5: ارتباط با مشتری
فروش پایان راه نیست. ارتباط با مشتری چیست و چه اهمیتی دارد؟
فصل 6: سخن آخر
دلایل شکست کسب کارهای نوپا چیست
هفت راز موفقیت
30 ایده کسب و کار کوچک
تارم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کارآفرینی با مختصات ساده: ایده تا عمل
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات92
زبانفارسی
شابک978-622-284-255-0
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کارآفرینی با مختصات ساده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کارآفرینی با مختصات ساده

برای دریافت کتاب کارآفرینی با مختصات ساده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.