معرفی و دانلود کتاب کاربرد کامپیوتر در تربیت بدنی: راهنمای کاربردی برای تمام گرایش‌ها

عکس جلد کتاب کاربرد کامپیوتر در تربیت بدنی: راهنمای کاربردی برای تمام گرایش‌ها
قیمت:
۱۷۹۵۰۰ ۸۹,۷۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کاربرد کامپیوتر در تربیت بدنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کاربرد کامپیوتر در تربیت بدنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کاربرد کامپیوتر در تربیت بدنی: راهنمای کاربردی برای تمام گرایش‌ها

کتاب کاربرد کامپیوتر در تربیت بدنی نوشته‌ی علی ساجدی سابق و حامد میری، کتابی در مورد آموزش کامپیوتر و معرفی نرم‌افزارهای کاربردی آن، به خصوص نرم‌افزارهای زیست‌پزشکی است که در حوزه‌ی تربیت بدنی نقش پررنگی دارند.

درباره‌ی کتاب کاربرد کامپیوتر در تربیت بدنی

کامپیوتر از زمان اختراعش تاکنون، زندگی بشر را در ابعاد مختلفی دستخوش تغییر کرده است. استفاده از کامپیوتر در اغلب رشته‌های علمی روند انجام کارها را تا حد قابل‌قبولی تسهیل کرده و سرعت آن را بالا برده است. دنیای بشر امروزه به اندازه‌ای با دانش کامپیوتر گره خورده که تصور انجام کارها بدون آن، غیرممکن به نظر می‌رسد.

دانش کامپیوتر شامل سطوح متفاوتی است که نیازهای مختلفی را پوشش می‌دهد. در کتاب کاربرد کامپیوتر در تربیت بدنی نوشته‌ی علی ساجدی سابق و حامد میری، از سطوح ابتدایی یادگیری کامپیوتر شامل نحوه‌ی جستجو در اینترنت و استفاده از نرم‌افزارهای کاربردی Word ،Excel و Powerpoint، تا نرم‌افزارهای تخصصی مورد نیاز برای رشته‌های تربیت بدنی آموزش داده می‌شود. این کتاب با داشتن زبانی ساده و روان و تصاویری گویا، مطالب مورد نیاز را به شیوایی توضیح داده است.

کتاب کاربرد کامپیوتر در تربیت بدنی در ابتدا به تاریخچه‌ی کامپیوتر در ایران و جهان و انواع مختلف این دستگاه پرداخته است. سپس در فصل دوم، مبانی کاربردی کامپیوتر شامل آشنایی با اصطلاحات رایج و اجزای کامپیوتر، دلیل نیاز به تسلط به کامپیوتر و کاربردش برای رشته‌ی تربیت بدنی شرح داده شده است. فصل سوم کتاب مختص اینترنت و موتورهای جستجوست. فصل چهارم کتاب معرفی نرم‌افزارهای زیست‌پزشکی شامل متلب، کاتیا، لَب‌ویو، سالیدورک و... است. کتاب در فصل پنجم، انواع نرم‌افزارهای نگارشی و مجموعه برنامه‌های آفیس را توضیح داده است. فصل ششم مربوط به نرم‌افزارهای آمار و مدل‌سازی است که نرم‌افزارهایی مانند سَس، پی‌اچ استات، استاتیستیکا و... در آن معرفی می‌شوند. فصل هفتم علاوه بر معرفی، به آموزش مفصل نرم‌افزارهای پرکاربرد Word ،Excel و Powerpoint می‌پردازد. کتاب کاربرد کامپیوتر در تربیت بدنی در فصل هشت، نرم‌افزار SPSS را مورد بررسی قرار می‌دهد. فصل نهم و پایانی کتاب، نرم‌افزارهای AMOS, LISREL, MINITAB, SAS را مرور می‌کند.

کتاب کاربرد کامپیوتر در تربیت بدنی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب کاربرد کامپیوتر در تربیت بدنی نوشته‌ی علی ساجدی سابق و حامد میری، به دانشجویان رشته‌ی تربیت بدنی توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب کاربرد کامپیوتر در تربیت بدنی: راهنمای کاربردی برای تمام گرایش‌ها می‌خوانیم

کامپیوتر در سال 1341 توسط امیرعباس هویدا، وارد ایران شد. بدین ترتیب پیدایش کامپیوتر در ایران تقریبا 10 سال بعد از ظهور کامپیوتر در کشورهای صنعتی بود. اما دوره‌ی توسعه‌ی کامپیوتر از سال 1350 در ایران آغاز و تا سال 1360 ادامه یافت. این دوره همراه با رقابت زیاد برای خرید سخت‌افزار، پیاده‌سازی سیستم‌های عظیم نرم‌افزاری، استخدام هر چه بیشتر نیروی انسانی و دنبال کردن برنامه‌های جامع با توجه به واقعیت‌های فنی نیروی انسانی کشور بود. با ظهور انقلاب در کشور، در زمینه‌ی کامپیوتر نیز تغییر و تحولاتی صورت گرفت و در نهایت تا سال 1359 یک سری بازنگری کلی دراین‌باره انجام شد. تا آنکه پس از بازگشایی دانشگاه‌ها در سال 1362 مرحله‌ی بعدی رشد کامپیوتر آغاز شد و آموزش رشته کامپیوتر در هر دو گرایش نرم‌افزار و سخت‌افزار توسعه‌ی فراوانی یافت.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: تاریخچه
فصل 2: مبانی کاربردی کامپیوتر
فصل 3: اینترنت و روش‌های جستجو
فصل 4: نرم‌افزارهای زیست‌پزشکی
فصل 5: برنامه‌های نگارشی
فصل 6: آشنایی با نرم‌افزارهای آماری و مدل‌سازی
فصل 7: آشنایی با نرم‌افزارهای پرکاربرد Word, Excel, Powerpoint
فصل 8: بررسی نرم‌افزار SPSS
فصل 9: مروری بر نرم‌افزارهای AMOS, LISREL, MINITAB, SAS

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کاربرد کامپیوتر در تربیت بدنی: راهنمای کاربردی برای تمام گرایش‌ها
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات271
زبانفارسی
شابک978-600-355-595-2
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۷۹۵۰۰ ۸۹,۷۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کاربرد کامپیوتر در تربیت بدنی

برای دریافت کتاب کاربرد کامپیوتر در تربیت بدنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.