معرفی و دانلود کتاب کاربر جامع و کاربردی روش تحقیق در پژوهش‌های ورزشی

عکس جلد کتاب کاربر جامع و کاربردی روش تحقیق در پژوهش‌های ورزشی
قیمت:
۱۵۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کاربر جامع و کاربردی روش تحقیق در پژوهش‌های ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کاربر جامع و کاربردی روش تحقیق در پژوهش‌های ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کاربر جامع و کاربردی روش تحقیق در پژوهش‌های ورزشی

با یک سرچ ساده متوجه می‌شویم کتاب‌هایی با موضوع روش تحقیق بسیارند، اما در این میان جای اثری که فقط به رشته‌های ورزشی اختصاص داشته باشد، خالی‌ست. کتاب کاربر جامع و کاربردی روش تحقیق در پژوهش‌های ورزشی با همین هدف تدوین شده و یک منبع مناسب و به‌روز برای کسانی‌ست که می‌خواهند شیوه‌های پژوهش در دنیای ورزش را بیاموزند.

درباره‌ی کتاب کاربر جامع و کاربردی روش تحقیق در پژوهش‌های ورزشی

در این کتاب به هر سه موضوع روش تحقیق، آمار و نرم‌افزارها توجه شده که در یک پژوهش حرفه‌ای به کارتان می‌آید؛ روش‌هایی که دانش شما نسبت به رشته‌های مختلف ورزشی را در چارچوب‌های علمی قرار خواهد داد. به بیان دیگر شما می‌توانید در عین لذت بردن از زبان ساده و قابل فهم این کتاب روند تحقیق و بررسی خود را با استفاده از آموزه‌های هر فصل تسریع ببخشید و به طور حرفه‌ای مقاله یا کتاب پژوهشی خود را تدوین کنید.

کتاب کاربر جامع و کاربردی روش تحقیق در پژوهش‌های ورزشی، نوشته‌ی علی ساجدی سابق، هادی میری، فرشاد امامی و سعید فاضلی فر است که برای تألیف آن منابع بسیاری گردآوری و ترجمه شده است. علاوه بر نویسندگان کتاب، افراد بسیاری در روند نگارش و انتشار کتاب همیاری داشته‌اند تا اثری جامع و کاربردی پیش روی شما قرار بگیرد. هدف تمامی این دست‌اندرکاران پیشبرد اهداف علمی دانش‌پژوهان رشته‌های تربیت بدنی بوده است.

در مجموع، با توجه به پیشرفت‌های روزافزون علوم ورزشی و نیاز دانشجویان در مقاطع ارشد و دکترا به تدوین آثار پژوهشی، مقالات علمی و پایان‌نامه‌های مرتبط با این دانش‌ها، کتاب حاضر راهنمایی مناسب برای پیشبرد اهداف تحصیلی شماست. کتاب کاربر جامع روش تحقیق در پژوهش‌های ورزشی به‌تازگی از سوی نشر حتمی منتشر شده و می‌تواند راهی در مسیر تخصصی‌تر شدن دانش‌های ورزشی بگشاید.

کتاب کاربر جامع و کاربردی روش تحقیق در پژوهش‌های ورزشی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب می‌تواند برای دانشجویان رشته‌های تربیت بدنی و پژوهشگران این حوزه منبعی مفید و حیاتی باشد.

در بخشی از کتاب کاربر جامع و کاربردی روش تحقیق در پژوهش‌های ورزشی می‌خوانیم

پل و پاک (1994) اشاره کرده‌اند که جمع‌آوری داده‌ها از افرادی که در حال تماشای ورزش هستند مشکلات زیادی به‌همراه دارد.اول، کسانی که مشغول تماشای ورزش هستند به طور کلی تمایلی به پرت شدن حواس، و در نتیجه تکمیل پرسشنامه و یا مصاحبه ندارند. دوم، مصاحبه بعد از بازی اغلب دشوار است زیرا تماشاگران می‌خواهند به سرعت ورزشگاه را ترک کنند، و اغلب با خانواده و دیگر طرفداران همراه هستند. روش‌های جایگزینی وجود دارد: به عنوان مثال، طرفداران را می‌توان با لیست‌های پستی شناسایی کرد، اما این روش به احتمال زیاد تنها شامل دارندگان بلیط فصلی و در نتیجه معرفی نمونه‌ای منحصر خواهد بود.

برای حل این مشکل، پل و پاک به توصیف استفاده از یک بررسی دو مرحله‌ای پرداختند. آن‌ها برخی صندلی‌های ورزشگاه را به طور تصادفی انتخاب کرده، و از افرادی که روی این صندلی‌ها نشسته بودند خواستند تا در یک نظرسنجی تلفنی در هفت تا ده روز بعد از رویداد شرکت کنند. در مجموع 260 نفر از 270 طرفدار (96 درصد) موافقت کردند تا بررسی شوند. از 260 طرفدار توافق شده، در نهایت 226 نفر مورد بررسی قرار گرفتند (87 درصد). این روش پل و پاک اجازه داد تا هم نرخ پاسخ بالاتر، و هم داده‌های با کیفیت‌تری به دست آورند. تنها ضعف این روش، از دید نویسنده، این است که پاسخ‌دهندگان ممکن است جزئیات مربوط به رویداد را فراموش کنند. بااین‌حال، این مشکل را می‌توان با به حداقل رساندن زمان بین تماس اولیه و بررسی تلفنی مرتفع کرد. این مورد مثالی بود که نشان می‌دهد با طراحی دقیق تحقیق می‌توان به شناسایی و غلبه بر مشکلات بالقوه‌ی جمع‌آوری داده‌ها دست یافت.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: تحقیق چیست؟
فصل 2: فرآیند تحقیق
فصل 3: سنت‌های تحقیق
فصل 4: سؤال در تحقیق
فصل 5: مرور ادبیات
فصل 6: تئوری‌ها، مفاهیم و متغیرها
فصل 7: طرح پژوهشی
فصل 8: پرسشنامه
فصل 9: چه موقع مصاحبه روش مناسبی است؟
فصل 10: شیوه‌های غیرتحمیل‌گر
فصل 11: قوم‌نگاری
فصل 12: داده‌های کمی
فصل 13: داده‌های کیفی
فصل 14: گزارش تحقیق
فصل 15: نکات کاربردی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کاربر جامع و کاربردی روش تحقیق در پژوهش‌های ورزشی
نویسنده، ، ،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات232
زبانفارسی
شابک978-600-355-648-5
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کاربر جامع و کاربردی روش تحقیق در پژوهش‌های ورزشی

برای دریافت کتاب کاربر جامع و کاربردی روش تحقیق در پژوهش‌های ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.