معرفی و دانلود کتاب کافه وصال (مدیریت نامتعارف بر پدیده‌های متعارف)

عکس جلد کتاب کافه وصال (مدیریت نامتعارف بر پدیده‌های متعارف)
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کافه وصال (مدیریت نامتعارف بر پدیده‌های متعارف) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کافه وصال (مدیریت نامتعارف بر پدیده‌های متعارف) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کافه وصال (مدیریت نامتعارف بر پدیده‌های متعارف)

کافه وصال (مدیریت نامتعارف بر پدیده‌های متعارف): افراد کمی بیشترین ارزش را ایجاد می‌کنند! در شرکت‏ های بحران ‏زده، افرادی که بتوانند کاری ثمربخش انجام دهند، انگشت‏ شمارند. این کتاب دارای نثری داستان گونه ی باشد و نتیجه مدیریت نامتعارف در شرکتی ورشکسته است که از بحران خارج شد.

شاید بارها از خودتان پرسیده باشید چرا تعداد شرکت‏ هایی که به سودهای کلان می ‏رسند و در صادرات و توسعه بازارهای خارجی موفق هستند، شرکت‏ هایی که در رقابت‏ های قیمتی همواره پیروزند و نظم و انضباط مالی ستون فقرات همه برنامه‏ هایشان است، در محیط کسب‏ و کار ما بسیار کم هستند؟

اگر پاسختان این است که آنها نسبت به دیگران خوش‏‏ شانس‏ ترند یا روزگار بر وفق مرادشان بوده یا با زد و بند با نهادهای قوی ‏تر به جایی رسیده ‏اند، به شما پیشنهاد می‏کنم همین امروز در یک کلاس آموزش شنا نام‏ نویسی کنید و شنای قزل‏ آلایی را بیاموزید. اجازه بدهید قزل‏ آلا قورتتان بدهد، در پوست او بروید و با قدرت شنا کنید. این پیشنهاد، نتیجه ‏بیش از1000 روز مدیریت نامتعارف من است.

این کتاب را زمانی می‏نویسم که دیگر در شرکتی که درباره ‏اش خواهم گفت، مسئولیتی ندارم. این روزها به ‏دلیل نوع مسئولیت جدیدم، به جای مدیریت یک شرکت، رفتار کاری چندین شرکت‏ زیرمجموعه را رصد می ‏کنم و به تجربه دریافته ‏ام اغلب شرکت‏ ها، گرفتار «پدیده ‏هایی متعارف» هستند. روالی که شبیه نفس کشیدن در فضایی آلوده، اگرچه تبدیل به عادت شده اما عامل تنگی نفس و مسمومیت است. طی چند سال مدیریتم، رفته‏ رفته دانستم حتی اغلب مدیران خوش‏ فکر و پر انرژی هم در همان ابتدای کار آن قدر درگیر پدیده ‏های متداول و لابی‏ های بازار می ‏شوند که مهم‏ترین هدفشان را که تولید و فروش باکیفیت است، از خاطر می‏ برند. بی ‏شک آنها خواهان بهبود اوضاع هستند و هر کاری از دستشان بربیاید انجام می ‏دهند و اتفاقاً دخالت جدی در ریز و درشت امور دارند. اما دخالتشان منجر به بهتر شدن اوضاع نمی ‏شود. به راستی چرا؟

در نوشتار پیش رو تلاش کردم در غالبی گاه داستانی و گاه کلاسیک، تجارب شخصی‏ ام را که نتیجه مدیریتی نامتعارف در برخورد با پدیده‏ های به غلط متعارف ‏شده در یکی از بنگاه ‏های بزرگ اقتصادی است، بیان کنم تا شاید پاسخی به این پرسش مدیران باشد و امید و آرزو دارم طرح چنین پرسشی و پیگیری برای پاسخ آن قدمی هر چند کوچک در راه بهبود رفتار مدیران کشورم باشد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: کافه وصال
فصل دوم: طفل میان سال
فصل سوم: رئیس جدید
فصل چهارم: قانون مفید
فصل پنجم: انبار پای کار
فصل ششم: بشکه ‏های دست ‏‏دوم
فصل هفتم: جلسات اشتباهی
فصل هشتم: کارگاه رادیو
فصل نهم: مهمان ناخوانده!
فصل دهم: یاقوت
فصل یازدهم: آبکات
فصل دوازدهم: مجمع آخر!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کافه وصال (مدیریت نامتعارف بر پدیده‌های متعارف)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات دنیای اقتصاد
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-600-8004-70-7
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کافه وصال (مدیریت نامتعارف بر پدیده‌های متعارف)

مریم روزبهانی
۱۳۹۶/۱/۲۷
این کتاب به نظرم کتاب راهگشایی هست ونویسنده با ایجاد ارتباط عاطفی ونزدیک با مخاطب اورا همراه با خود وارد مسائل وواقعیتهای کاری میکند وبرای کسانی که قصد ورود به این عرصه مدیریت رادارن مانند یک تجربه وآشنایی قبلی ست. وهوش وجسارت مدیر عامل (نویسنده) تحسین برانگیز است.
Morteza Mahmudimanesh
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
من خودم الان کارمند یک شرکت بزرگ پتروشیمی هستم و به عینه این مشکلات رو میبینم. ولی متاسفانه مدیریتی همچون مدیر این کتاب ارزشمند خیلی کم هستند و حجم زیادی از استعداد و انگیزه بطور سیستماتیک و تدریجی نابود می‌شوند.
Mehdi Bakhtiari
۱۳۹۶/۶/۲۱
کتاب جذابیت و کشش خوبی داره و خواننده رو با خودش همراه میکنه. اینکه به شکل داستان موضوع پیش رفته جذابیت رو بیشتر می‌کنه ولیکن قاعدتا بخشی از وقایع حذف یا خلاصه میشن که طبیعی هست. در کل به دیگران توصیه خواهم کردش.
سجاد آقایی
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
خیلی عالی بود 👌 کاش همه مدیران کشور مانند مدیر و نویسنده این کتاب بودن و در پیشرفت و اداره امور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کردند. واقعا همچین مدیری هم وجود داره؟
Reza Abdollahi
۱۳۹۶/۳/۱۸
محتوا و نگارش کتاب بسیار عالیست...
و به نظر من سرشار از نکات برجسته مدیریتی...
خواندن آنرا به همه مدیران سرزمینم پیشنهاد میکنم
soroush gerami
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
تجربیات فرای تصور توی این کتاب بیان شده و خوندنش بسیار لذت بخشه. ممنون از نویسنده‌ی خوبش بابت به اشتراک گذاشتن این همه تجربیات گران بها.
حامد بذرانبار
۱۴۰۰/۵/۱۲
نگارش کتاب بسیار عالی ست و ضمن محتوی قوی از همان نخستین صفحات کتاب کشش بسیار خوبی داره.
به شدت توصیه میشه
منا بساق
۱۳۹۶/۳/۱۳
این بهترین کتابی بود که تا به امروز از کتابراه خریدم و خواندم عالی تجربه طعم خوش کتاب نوش جان حضورتان
سید حمید شریعت پناهی
۱۴۰۰/۲/۲۲
بسیار روان و واقعی! برای مدیرت لازم نیست تجربه کنی امثال این کتاب بهای تجربه شما را پرداخت کردند.
حسین بهاری
۱۳۹۹/۱۲/۱۴
عالی بود عالی
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب کافه وصال (مدیریت نامتعارف بر پدیده‌های متعارف)

برای دریافت کتاب کافه وصال (مدیریت نامتعارف بر پدیده‌های متعارف) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.