معرفی و دانلود کتاب کتابشوی تنظیم افکار

عکس جلد کتاب کتابشوی تنظیم افکار
قیمت:
۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کتابشوی تنظیم افکار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کتابشوی تنظیم افکار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کتابشوی تنظیم افکار

کتاب کتابشوی تنظیم افکار نوشته‌ی علی صادقی، با ارائه روش‌های کاربردی به شما کمک می‌کند تا تفکرتان را بهبود بخشید و از قدرت ذهن خود بهتر استفاده کنید.

تفاوت انسان با سایر موجودات در چیست؟ آیا غیر از این است که انسان‌ها قوه تفکر و تعقل دارند و سایر موجودات از این نعمت بزرگ بی‌بهره‌اند؟ همین قدرت است که باعث پیشرفت انسان و علوم مختلف دیگر می‌شود. اگر این قدرت نبود آیا مسائل ریاضی قابل حل بودند؟ آیا بیماران درمان می‌شدند؟ آیا ماشین‌ها و هواپیماها اختراع می‌شدند؟ و آیا جهان ما با این سرعت از ابتدا تا به حال تغییر می‌کرد؟ قطعاً بدون تفکر هیچ‌کدام از این اتفاقات ممکن نبود.

به همین دلیل است که مهارت‌های تفکر، جزو مهم‌ترین آموزه‌هایی می‌باشد که یک فرد می‌تواند در طول عمر خود بیاموزد. تمام موفقیت‌های بزرگ دنیا محصول یک ذهن قدرتمند است؛ ذهنی که در یک زمینه‌ پرورش ‌یافته و خلاق شده و موجب پیدایش یک اتفاق بزرگ شده است. تمام بزرگان جهان در عرصه‌های مختلف برای رسیدن به موفقیت، از قدرت ذهن خود کمک گرفته‌اند. از این رو است که کار کردن در زمینه پرورش ذهن، امری بسیار مهم محسوب می‌شود.

تفکر مهم‌ترین وجه تمایز انسان با سایر موجودات است. از این رو قدرت تفکر در زندگی ما انسان‌ها اهمیت فراوانی دارد. این کتاب به این دلیل نوشته شده تا شما را با دیدگاه‌های مختلف در مورد تفکر آشنا کند که با بهبود آن، تصمیمات، عملکرد و در نهایت زندگی بهتری داشته باشید.

کتاب کتابشوی تنظیم افکار به مسئله تفکر نگاهی علمی، شبه علمی، فلسفی و دینی نیز دارد. هدف از نگارش این اثر آن بوده که هر فردی با هر دیدگاه و نظری که دارد بتواند بهتر فکر کند، تصمیم بگیرد و عملکرد خود را بهبود بخشد.

در بخشی از کتاب کتابشوی تنظیم افکار می‌خوانیم:

چگونه می‌توانیم همیشه پرانرژی باشیم؟ منظور از پرانرژی بودن یعنی انگیزه لازم برای انجام دادن کارهای خود را داشتن و امیدوار بودن. شما در اکثر اوقات به‌ طور طبیعی باید پرانرژی باشید. اگر این‌گونه نیست، دلایلی دارد که در اینجا به چند مورد از آن اشاره می‌کنم. اولین دلیل احساسات منفی است که ریشه در افکار منفی دارند. افکاری که باعث به وجود آمدن احساساتی از قبیل افسردگی، اضطراب، عصبانیت، خشم، کینه، ناامیدی، استرس و ... می‌شوند، دلیل اصلی کم انرژی بودنتان هستند. دلیل دیگر برای پرانرژی نبودن این است که به جسم خود به اندازه کافی توجه نمی‌کنید. چند دقیقه ورزش روزانه می‌تواند شما را بسیار پرانرژی‌تر کند، مخصوصاً اگر شغل کم‌ تحرکی دارید. پس زمانی کوتاه را برای ورزش و پرانرژی بودن خودتان اختصاص دهید. دلیل بعدی که باعث می‌شود پرانرژی نباشید، نداشتن هدف یا نداشتن هدف خوب است. اگر در زندگی دنبال هدف خاصی نباشید که شما را به وجد آورد، پس طبیعی است که پرانرژی نباشید.

اما مهم‌ترین دلیل پرانرژی نبودن از نظر من این است که شما به کارهایی که انجام می‌دهید اعتقاد ندارید و شاید داشته‌های خود را دوست ندارید. مثلا شغل، تفریح، محیط زندگی، ماشین، ارتباط با خانواده، دوستان، اطرافیان و هر چیزی که در زندگیتان است، دلخواه شما نیست. شاید هم نتوانید به این زودی اوضاع را تغییر دهید. همین موضوعات باعث ناامیدی و بی‌انگیزگی می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
راهنمای مطالعه کتاب
مثبت اندیشی
تفکر انتقادی
طرز فکر (مایندست)
تفکر خلاق
قانون جذب
تصویر‌سازی ذهنی
ذهن آگاهی (مایندفولنس - بهوشیاری)
نظام باور‌ها
برنامه‌ریزی عصبی و کلامی (ان. ال. پی)
قوانین مغز (نوروساینس)
فلسفه
تفکر دینی
ضمیمه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کتابشوی تنظیم افکار
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات امید سخن
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات416
زبانفارسی
شابک978-622-965415-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کتابشوی تنظیم افکار

Beygi
۱۴۰۲/۳/۱۹
کتاب بسیار عالی بود 👌 کمتر کتابی دیدم که برای تغییر و تنظیم افکار با راهکار ارائه کردن و تعریف مثال و داستان بتونه اینقدر تاثیرگذار و مفید و در لحظه باشه 😍واقعا سپاسگزارم
fateme rahmani
۱۳۹۹/۵/۱۷
من این کتاب و به صورت چاپی خوندم عالی بود.
اعظم ناقری
۱۴۰۰/۱/۱۸
کتاب جالبی بود اون هم از یک ایرانی
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب کتابشوی تنظیم افکار

برای دریافت کتاب کتابشوی تنظیم افکار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.