معرفی و دانلود کتاب کامپندیوم گوجه فرنگی

برای دانلود قانونی کتاب کامپندیوم گوجه فرنگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کامپندیوم گوجه فرنگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کامپندیوم گوجه فرنگی

کتاب کامپندیوم گوجه فرنگی به بررسی بیماری‌ها، آفات، کمبود عناصر، مدیریت تغذیه و انواع ویتامین‌ها در گوجه‌فرنگی می‌پردازد و شما را با این نوع از صیفی‌جات بیشتر آشنا می‌کند.

تلاش در جهت آموزش کافی و صحیح برای تولید محصول با کمیت و کیفیت مناسب، اقدام مهمی است که به کشاورزان کمک می‌کند تا از طریق یادگیری اصول نوین و دانش‌محور، روش‌ها و فنون کشاورزی خود را اصلاح و در نتیجه بهره‌وری و سطح زندگی خود را بهبود بخشند.

کتاب کامپندیوم گوجه فرنگی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به منظور توانمندسازی کشاورزان، کارشناسان و فعالان بخش کشاورزی و انتشار دانش فنی میان تولیدکنندگان برای افزایش کمیت و کیفیت تولید و نیز افزایش بهره‌وری نهاده‌های کشاورزی تهیه شده است.

کتاب پیش رو حاوی اطلاعات کاملی از بیماری‌ها، آفات، عوامل فیزیولوژیکی و کمبود عناصر غذایی، همراه با عکس‌های واضح و باکیفیت از مشکل مربوطه است که می‌تواند به صورت کاربردی و کاملاً خودکفا کشاورزان و فعالان این عرصه را جهت شناسایی و انجام اقدامات لازم به منظور پیش­گیری و کنترل بیماری‌ها، آفات و کمبود عناصر غذایی در محصولاتشان راهنمایی کند.

در بخشی از کتاب کامپندیوم گوجه‌فرنگی می‌خوانیم:

در کمبود روی، گیاه کوتوله می‌شود، برگ‌های بالایی کوچک شده، به حالت خوشه‌ای در می‌آیند. رنگ‌پریدگی از برگ‌های میانی آغاز می‌شود. در مقایسه با برگ‌های سالم، رگبرگ‌ها مشخص هستند. مزوفیل بین رگبرگ‌ها به تدریج دچار رنگ‌پریدگی شده و لکه‌های بافت مرده نامنظمی در آن‌ها ایجاد می‌شود. به تدریج حاشیه برگ‌ها به رنگ قهوه‌ای در می‌آید.

جذب بالای فسفر، پی اچ بالای خاک، دمای پایین و یا خشکی خاک عواملی هستند که می‌توانند سبب کند شدن رهاسازی روی در خاک شوند. علاوه بر این، کاربرد بیش از اندازه فسفر می‌تواند مانع جذب روی توسط گیاه شود.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: بیماری‌ها
فصل دوم: آفات
فصل سوم: مدیریت تغذیه در گوجه‌فرنگی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کامپندیوم گوجه فرنگی
نویسنده، ، ، ،
ناشر چاپیانتشارات مرجع علم
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات68
زبانفارسی
شابک978-600-826577-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش پرورش گل و گیاه
قیمت نسخه الکترونیک
32000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کامپندیوم گوجه فرنگی

mehdi Zeraatpishe
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
مصور بود و این کلی بهت کمک میکنه
محبوبه حسینی
۱۴۰۱/۸/۲۶
عالی، تصاویر کمک بسیار زیادی میکنه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب کامپندیوم گوجه فرنگی

برای دریافت کتاب کامپندیوم گوجه فرنگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.