معرفی و دانلود کتاب کت بارانی قرمز

عکس جلد کتاب کت بارانی قرمز
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کت بارانی قرمز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کت بارانی قرمز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کت بارانی قرمز

کتاب کت بارانی قرمز نوشته‌ی کیسان کاستوریا، داستان آموزنده‌ی پسر بچه‌ای را به تصویر می‌کشد که روزی پدر و مادرش به او یک کت قرمز هدیه می‌دهند تا در روزهای بارانی بپوشد اما هر چه پسرک صبر می‌کند باران نمی‌آید. این داستان به کودکان مفهوم صبر کردن را می‌آموزد.

موضوع کتاب کت بارانی قرمز چیست؟

روزی پدر و مادر مانو به او یک کت زیبا به رنگ قرمز هدیه می‌دهند. مانو که خیلی کتش را دوست داشت دلش می‌خواست هر چه زودتر آن را بپوشد اما مادر به او گفت که این کت را باید در روزهای بارانی بپوشد و الان هوا صاف و آفتابی‌ست. روزها می‌آیند و می‌روند و مانو هر روز از مادرش سوال می‌کند که آیا امروز می‌تواند کت قشنگش را بپوشد تا اینکه...

درباره‌ی مجموعه «کتاب‌های تصویری داستان من»:

این مجموعه با به تصویر کشیدن موضوعات بسیار متنوع و جذاب، قدرت تخیل کودکان را تقویت می‌کند. از خصوصیات بارز مجموعه حاضر این است که با استفاده از تصاویرشان می‌توانید داستان را برای کودک خود تعریف کنید و یا از او بخواهید تا با نگاه کردن به تصاویر و بهره‌گیری از قوه‌ی تخیلش داستان را از زبان خودش برایتان تعریف کند.

در هنگام مطالعه‌ی کتاب‌های این مجموعه حتماً از کودک خود در مورد تصاویر سوال بپرسید و تخیلش را به چالش بکشید تا تقویت شود. با مجموعه «کتاب‌های تصویری داستان من» لحظه‌هایی شیرین برای کودکانتان به ارمغان آورید.

کتاب کت بارانی قرمز مناسب چه کسانی است؟

کیسان کاستوریا (Kisan Kasturia) این داستان را برای کودکان سنین 2 تا 8 سال به رشته تحریر درآورده است و به آن‌ها می‌آموزد که صبر کردن برای چیزهایی که دوست دارند، چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد. همچنین این داستان ترتیب روزهای هفته را نیز به خردسالان می‌آموزد.

در بخشی از کتاب کت بارانی قرمز می‌خوانیم:

دوشنبه هم هوا صاف و آفتابی بود. مانو پرسید: «مامان؛ آیا امروز باران می‌بارد؟» مادر گفت: «نه مانو، فکر نمی‌کنم امروزم بارون ببارد. اگر تو امروز کت بارانی‌ات را بپوشی، خیلی خنده‌دار به نظر می‌رسی!»

سه‌شنبه هم رسید، اما همچنان آسمان آبی و صاف بود. مانو پرسید: «مامان، بارون میاد؟ کی من به آرزوم می‌رسم؟» مادر گفت: «امروز هم بارون نمیاید. عزیزم، فقط یک تکه ابر سفید در آسمان هست!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کت بارانی قرمز
نویسنده
مترجممجید عاطفی
ناشر چاپی دانش نگاران برنا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات16
زبانفارسی
شابک978-622-7493-74-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کت بارانی قرمز

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کت بارانی قرمز

برای دریافت کتاب کت بارانی قرمز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.