معرفی و دانلود کتاب کسی را درون من چال می‌کنند

عکس جلد کتاب کسی را درون من چال می‌کنند
قیمت:
33000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کسی را درون من چال می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کسی را درون من چال می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کسی را درون من چال می‌کنند

کتاب کسی را درون من چال می‌کنند، مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه مسعود عالی محمودی است که می‌توان گفت بر پایه نگرش شخصی و درونی به عشق و رویدادهای اجتماعی نویسنده، نوشته شده‌ است.

زندگی‌مان را چون خانه‌ای، برای کسی که دوست‌اش داریم می‌سازیم و هنگامی که می‌توانیم او را سرانجام در آن جای دهیم نمی‌آید، سپس برای‌مان می‌میرد و خود زندانی جایی می‌شویم که تنها برای او بوده...

در بخشی از کتاب کسی را درون من چال می‌کنند می‌خوانیم:

کسی را درون من چال می‌کنند و من به هاری دست‌هاشان خیره می‌مانم و به گودی حفره به قد و قواره تنم، که نه به شکل قبر است و نه به دنیایی روشن‌تر از آنی که میت در آن می‌زیسته. کسی را درون من چال می‌کنند، اینان که گرد پیکرم چمباتمه لمیده‌اند و درون مرا گود می‌کنند، این پنج تن، یکی سرم، دو تا سینه‌ام و آن دو دیگری پاهایم را گود می‌کنند. گویی هر پنج نفر یکی و آن یکی دستی‌ست که پیکرم را چنگ می‌اندازد و پاره می‌کند. خونابه و خاک بیرون می‌کشد. آن‌ها را به‌ خاطر نمی‌آورم. صورت‌شان معلوم نیست یا آن‌ها به تاریکی‌اند یا حدقه چشم‌های من خالی‌ست که قادر به دیدن و تشخیص نیست می‌شنوم که می‌گویند: «باید درست گود شود، دقت کنیم، اگر دهانش باز بماند، کار از کار می‌گذرد!

این گورهای بی‌شرف ناخوانده فریاد می‌کشند... » و دست‌های هر پنج تن، گویی به یک فرمان واحد، بالا می‌رود و هر پنج دست در هیئت دستی واحد بر دهانم فرود می‌آیند و آن را از آرواره‌ها جدا کرده می‌شکنند و بیرون می‌ریزند. تمام وجودم رعشه می‌کشد. کجای زمان و مکان حضور دارم؟ می‌خواهم از چشم‌هایم مدد بگیرم. چشم‌هایم اما قل می‌خورند دورِ میت و مثل توپی درست کنار دهانش از حرکت باز می‌ایستند. لب‌ها‌ی میت تکان می‌خورند، اما چیزی نمی‌شنوم. سعی می‌کنم از نحوه حرکت کبود و پوست‌انداخته‌اش چیزی دستگیرم شود. کلماتی که زیر لب زمزمه می‌کند: «من نمرده‌ام... نمی‌خواهم بمیرم، نفس می‌کشم... گرفتار شده‌ام، گرفتار... »

فهرست مطالب کتاب

کسی را درون من چال می‌کنند
شما دارید مرا می‌خوانید...
من نیمه‌ی گم‌شده‌ی خودم هستم...
این سطرهای ژولیده نفرین شده‌اند
سایه‌ی بی‌صاحب
مادرم کولی
دشنه
در دفاع از سرگشتگی
اتفاق

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کسی را درون من چال می‌کنند
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات افراز
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-964-243-082-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
33000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کسی را درون من چال می‌کنند

Bookworm ⚡️
۱۳۹۸/۴/۱۴
اینو جزء کتابهاى آخر هفته قرار بدین
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب کسی را درون من چال می‌کنند

برای دریافت کتاب کسی را درون من چال می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.