معرفی و دانلود کتاب صوتی در خلوت خواب

عکس جلد کتاب صوتی در خلوت خواب
قیمت:
۹۳۶۰۰ 65520 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در خلوت خواب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در خلوت خواب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی در خلوت خواب

اثری دیگر از نویسنده‌ای کم‌کار اما پرفروش! فتانه حاج سید جوادی، نویسندهٔ کتاب محبوب و جنجالی «بامداد خمار»، در کتاب صوتی در خلوت خواب مجموعه‌ای از هشت داستان کوتاه را روایت کرده است که هر یک فضای منحصربه‌فرد خود را دارند.

درباره کتاب صوتی در خلوت خواب:

حتماً تابه‌حال اسم رمان «بامداد خمار» را شنیده‌اید. رمانی که در زمان انتشار مورد انتقادهای بی‌شماری از جانب منتقدین و حتی مخاطبان قرار گرفت. این رمان که قصه زندگی دختری را در دوران پادشاهی رضاشاه روایت می‌کند، روایت عاشقانه و جذابی است که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد و فروش بسیار بالایی به همراه داشت.

فتانه حاج سید جوادی نویسنده این کتاب، حالا در کتاب در خلوت خواب داستان‌های جذاب دیگری با حال و هوایی متفاوت برای شما روایت کرده است. این کتاب دارای هشت داستان کوتاه با نام‌های «رنگ تعلق»، «شیشه»، «در خلوت خواب»، «لالا»، «سمفونی حماقت»، «خرگوش»، «پوچ»، و «عرض زندگی» است.

این مجموعه داستان به اندازهٔ بامداد خمار معروف نشد، اما به چاپ دوازدهم رسید. هریک از این داستان‌ها با زبانی ساده و قابل‌فهم به روایت برش‌هایی ساده از زندگی پرداخته‌اند و دارای مضامین عاشقانه، اجتماعی و خاطرات شخصی هستند. به طور مثال داستان در خلوت خواب خاطرات دوران کودکی راوی است و نحوهٔ دل بستن او به پسری که در نهایت با او ازدواج می‌کند.

کتاب صوتی در خلوت خواب مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های کوتاه فارسی علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی می‌تواند برایتان جذاب و لذت‌بخش باشد.

فتانه حاج سید جوادی را بیشتر بشناسیم:

این نویسندهٔ پرفروش ایرانی در سال 1324 در کازرون متولد شد. او که از دوران کودکی به نوشتن و نویسندگی علاقه داشت، تحصیلات خود را در رشتهٔ ادبیات انگلیسی ادامه داد. مشهورترین اثر فتانه حاج سید جوادی با نام هنری پروین، «بامداد خمار» نام دارد که طبق ادعای خودش، با الهام از داستان «رومئو و ژولیت» آن را نوشت.

وی این رمان مشهور را در پنجاه سالگی به انتشار رساند و در همان سال انتشار طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد. حاج سید جوادی همچنین در زمینهٔ ترجمه فعالیت‌هایی داشته و از جمله کتاب‌هایی که به فارسی ترجمه کرده می‌توان به «پارک گورکی» نوشتهٔ «مارتین کروز اسمیت» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی در خلوت خواب می‌شنویم:

باید یک جوری سر خود را گرم می‌کردم تا ایران، آفتاب گرم و درخشان همیشگی آن و یاد لالا را از ذهن خود دور کنم؛ بنابراین باز به آن سرگرمی روی آوردم که فرزندانم آن را به شوخی، تنها تجمل مجاز مامان نامیده‌اند. یعنی نشستم و درحالی‌که می‌کوشیدم افکار خود را متمرکز کنم، با سماجت به نقاشی پرداختم. ولی فکر و خیال رهایم نمی‌کرد.

چه روزهایی! من و لالا هر دو شاد بودیم. یا به عبارتی ساده و غافل. آن روزهایی که لالا صفحه می‌گذاشت، شصتی نقاشی را به دست می‌گرفت و یکسره نقاشی می‌کرد. برخلاف من که رنگ را حرام می‌کنم، او واقعاً استعداد داشت. ولی آنچه من داشتم و او فاقد آن بود، استقامت، اراده و ثبات قدم بود. هرقدر او ضعیف بود، من بااراده و متکی به نفس بودم.

شاید به همین دلیل بود که او همیشه به من پناه می‌آورد و مرا تحسین می‌کرد. او مانند پیچکی بود که بدون تکیه‌گاه قادر به ایستادن روی پا نبود. وقتی لالا را برای آخرین بار دیدم، اوایل تابستان بود. با وجود این همین که به یاد آن روز می‌افتم یخ می‌کنم و شور و تلاش برای زندگی از وجودم رخت برمی‌بندد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
59 دقیقه
رنگ تعلق / بخش یک
55 دقیقه
رنگ تعلق / بخش دو
27 دقیقه
شیشه / بخش یک
56 دقیقه
شیشه / بخش دو
29 دقیقه
شیشه / بخش سه
67 دقیقه
در خلوت خواب / بخش یک
15 دقیقه
در خلوت خواب / بخش دو
27 دقیقه
لالا / بخش یک
50 دقیقه
لالا / بخش دو
47 دقیقه
سمفونی حماقت / بخش یک
52 دقیقه
سمفونی حماقت / بخش دو
42 دقیقه
خرگوش
37 دقیقه
پوچ / بخش یک
62 دقیقه
پوچ / بخش دو
59 دقیقه
عرض زندگی / بخش یک
43 دقیقه
عرض زندگی / بخش دو
54 دقیقه
عرض زندگی / بخش سه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی در خلوت خواب
نویسنده
راویحمید یزدانی، شرگان انورزاده
ناشر چاپینشر البرز
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
۹۳۶۰۰ 65520 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی در خلوت خواب

Faeghe Aghili
۱۴۰۲/۶/۱۳
از نویسنده‌ای زنانه نویس کمتر از این نمیشد توقع داشت در هر داستان طیفی از زنان جامعه بررسی میشد تنها ایرادی که از نظر من داشت تکرار لوکیشن پاریس بود که اگر بخواهیم بدلیل انتخاب این لوکیشن فکر کنیم میتوانیم رومانتیسم جادوی پاریس را عنوان کنیم که واقعیتی تلخ در پس پرده این جادوست
نازنین هاشم لو
۱۴۰۱/۵/۳۰
برای من بسیار دلنشین بود
هم قلم زیبای نویسنده و هم صدای راویان
این کتاب مرا به دوران دبیرستان میبرد که آن زمان هم یکبار آن را از همکلاسی‌ام امانت گرفته بودم و خوانده بودم و مثل گذشته باز هم از این کتاب لذت بردم.
اعظم بیگلو
۱۴۰۱/۱/۴
خیلی خسته کننده و غیر از داستان اولی بقیه اصلا جذابیتی نداشتندو ابن مبلغ برای این کتاب خیلی زیاد بود و فقط نحوه گویندگی اقای یزدانی بود که تا اخر کشانده شدم
Loebat Lotfi
۱۴۰۲/۶/۲۹
هر داستان پیامی ویژه داره و بسیار خوب اجرا شده بی اغراق یکی از بهترین کتابهاست یک هدیه ویژه برای کسانی که دوستشون داریم
Nazanin eftekhar
۱۴۰۲/۱/۲۹
توصیه میکنم! هم قلم فتانه حاج سید جوادی و هم صداها عالیه. هربار داستان آخر رو میخونم یا میشنوم باز شگفت زده و میخکوب میشم
maryam arab
۱۴۰۱/۷/۱۵
سلام کتابراه
از نویسنده‌ی بامداد خمار انتظار یک کتاب عالی داشتم، ولی داستان‌ها معمولی بود هرچند که قلم ایشان شیوا و دوست داشتنی است
منصوره الوند آذری
۱۴۰۱/۹/۲۶
از نویسنده کتاب با مداد خمار توقع بیشتری میرفت کتابی نبود که ادمو میخکوب کنه تا تهش بره و شاید سلیقه من نبود
Shima Kouhi
۱۴۰۲/۱/۲۷
در مقایسه با کتاب بامدادخمار از خانم حاج سیدجوادی خیلی ضعیف تر بود
Samira Noorishirazi
۱۴۰۱/۱/۲
خوب بود، بد نبود
اما از چنین نویسنده‌ای انتظار بیشتری می‌رفت
ژاله ملایی
۱۴۰۱/۶/۴
قلم نویسنده رو دوست داشتم و از صدای گوینده واقعا لذت بردم
آرزو جمالان
۱۴۰۱/۸/۱۷
جذاب و شنیدنی بود
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی در خلوت خواب

برای دریافت کتاب صوتی در خلوت خواب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.