معرفی و دانلود کتاب کلاغچه و این همه کار

عکس جلد کتاب کلاغچه و این همه کار
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلاغچه و این همه کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلاغچه و این همه کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلاغچه و این همه کار

کتاب کلاغچه و این همه کار به قلم منیره هاشمی، داستان دوست داشتنی کلاغی است که با یک مادر و دختر به خوبی و خوشی زندگی می‌کرد تا اینکه روزی مشکلی برای این خانواده به وجود آمد و کلاغ مهربان همه‌ی تلاشش را کرد تا مشکلات این خانواده حل شود.

موضوع کتاب کلاغچه و این همه کار چیست؟

کلاغچه از وقتی جوجه بود پیش ننه هاجر و دخترش گلرخ زندگی می‌کرد. آن‌ها به خوبی از کلاغچه نگهداری می‌کردند و کلاغچه هم خیلی دوستشان داشت. خواستگاری از دِه بالا برای گلرخ آمد و او قرار بود به زودی عروسی کند. مادر و دختر خیلی دست تنها بودند و کلی کار برای عروسی داشتند. ننه هاجر به کلاغچه گفت ای کاش او پسرش بود تا کمکشان می‌کرد و گلرخ هم گفت ای کاش کلاغچه خواهرش بود تا در بافتن قالیچه کمکش می‌کرد. کلاغچه نه می‌توانست پسر ننه هاجر باشد و نه خواهر گلرخ؛ اما کاری کرد تا همه‌ی مشکلات حل شدند و گلرخ به خوبی و خوشی عروس شد. به نظر شما کلاغچه چه کاری انجام داده است؟

کتاب کلاغچه و این همه کار (The Young Crow And All These Tasks) به کودکان همکاری، مهربانی و محبت و همدلی را می‌آموزد. اصلی‌ترین پیام داستان این است که با همکاری و همدلی می‌توان سخت‌ترین مشکلات را در کنار یکدیگر حل کرد. تصاویر جذاب کتاب به خوبی مکمل داستان دلنشین آن است و باعث می‌شود تا کودکان ارتباط بیشتری با داستان برقرار کرده و درک بهتری از مفاهیم مهم قصه پیدا کنند.

کتاب کلاغچه و این همه کار مناسب چه کسانی است؟

این داستان شیرین به همراه تصاویر زیبا برای کودکان 6 تا 8 ساله سرگرم کننده بوده و مفاهیم مهمی را به آن‌ها می‌آموزد.

در بخشی از کتاب کلاغچه و این همه کار می‌خوانیم:

کلاغچه قارقار کرد و رفت روی شاخه درخت. با خودش گفت: کاش من پسر ننه هاجر بودم، تاج سر ننه هاجر بودم. من، کلاغ پرسیاه، چطور به ننه هاجر کمک کنم؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلاغچه و این همه کار
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سروش
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات20
زبانفارسی
شابک978-964-12-0984-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلاغچه و این همه کار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کلاغچه و این همه کار

برای دریافت کتاب کلاغچه و این همه کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.